25 Reacties

3 maanden geleden

Hier afgelopen nacht 3 uur bezig geweest om dochterlief te troosten en te helpen met slapen... Ze gaat staan in bed, knuffel en speen eruit gooien, roepen, huilen etc. Op schoot is het vooral veel bewegen, draaien, jammeren en opnieuw knuffel en speen weggooien. Dus dan moet je in het donker gaan zoeken. Pfff het is al met al echt wel vermoeiend! Hopelijk is deze slaapregressie snel voorbij want hier wordt niemand blij van!!

3 maanden geleden

Reactie op MeidenMama22137

Wat een heftigheid hé. Hier ook herkenning! Heel heftig voor het hele gezin ...
Zo herkenbaar , mijn dochter word ook van elk geluidje wakker🙈 als ze moe is wilt ze aan mijn haren pulken en er op sabbelen😵‍💫 heel vreemd maar dit doet ze ook bij knuffeltjes met “haren”

3 maanden geleden

Reactie op Misha96

Zo herkenbaar , mijn dochter word ook van elk geluidje wakker🙈 als ze moe ...
Maar... 🙈 🙈 Aan je eigen haren laten sabbelen.... Ik krijg allemaal kriebels er van.. Moet ook eerlijk zeggen dat ik sowieso al gruwel van zelf haar in mijn mond.. 🙈. Als ze dan toch al slecht slapen.. Misschien een idee om meteen iets nieuws aan te leren? Consequent steeds het zelfde knuffeltje aangeven zodra ze wakker worden.. 🙈 En niet je haren geven. 't is eigenlijk net zo iets als speen afleren.. En een andere slaapgewoonte aanleren...

3 maanden geleden

Reactie op Littl-one

Maar... 🙈 🙈 Aan je eigen haren laten sabbelen.... Ik krijg allemaal krieb ...
Haha ik dus ook dus ze mag het ook niet , er aan fruneken mag ze wel maar sabbelen natuurlijk niet maar ze probeert het wel, ze heeft twee knuffeltjes in bed waar ze altijd mee slaapt en met die knuffeltjes doet ze het dus wel