14 Reacties

10 maanden geleden

Ik laat dr gewoon tot 2,5 in slaapzak slapen, zonder knuffels of dekens in bed, tot ze de puckababy uitgegroeid is dan pas piama met dekentje

10 maanden geleden

Ja mijn dochter had dit inderdaad ook met deken nog geen kussen puur omdat ik het in de nacht gevaarlijk vind omdat ze ook draait op haar buik en zij in een slaapzak. De deken stop ik onder en zijkant van de matras zodat het altijd maar 3 kwart op het bed kan liggen en niet hoger. Ze kan er dus niet onder verdwijnen. Als ze het warm heeft kruipt ze er zelf onder vandaan en blijft ze in haar slaapzak nog warm met pyjama. Ik vond het eerst heel eng maar ik merkte dat ze het echt fijn vond.

10 maanden geleden

Reactie op Seycat

Ja mijn dochter had dit inderdaad ook met deken nog geen kussen puur omdat ...
Ah ja heel slim inderdaad! Ik merk dat hij er gewoon echt meer behoefte aan heeft, ook als hij bij ons in bed komt knuffelen is het eerste wat hij doet onder de deken kruipen 🥰

10 maanden geleden

Reactie op Sas_xx

Ah ja heel slim inderdaad! Ik merk dat hij er gewoon echt meer behoefte aan ...
Echt zelfde net als bij mijn dochter!

9 maanden geleden

Hier slaapt hij al best een tijdje met een dekbed en een kussen. Hij kan de deken zelf af doen en weer terug leggen als hij het koud krijgt.

9 maanden geleden

Wij hebben net de kussen van zzzoo airgosafe gekocht voor mijn dochter. Ze pakte ook knuffels en andere dingen. Soms probeerde ze als wij boven bezig waren haar broer (zelfde soort) kussen toe te eigenen. Zelf vind ik het fijn dat er net zo’n soort hoes (luchtlaag) omheen zit als bij de airgosafe matrassen. Ze is er enorm blij mee. Een deken probeer ik nog wat langer uit te stellen.

9 maanden geleden

Sinds deze week een speciaal kinder kussen en deken binnen en de kleine man is van 3x per nacht wakker naar doorslapen! Was dus inderdaad wel echt de beste keuze ♥️

9 maanden geleden

Reactie op Sas_xx

Sinds deze week een speciaal kinder kussen en deken binnen en de kleine man ...
Hoe oud is je zoontje?:)

8 maanden geleden

Reactie op Lippie91

Hoe oud is je zoontje?:)
Hij wordt in juni 2 😊

8 maanden geleden

Reactie op Sas_xx

In wat voor bedje? En combineer je dit dan toch nog met slaapzak?

7 maanden geleden

Reactie op Sas_xx

Welke heb je gehaald als ik vragen mag

7 maanden geleden

Reactie op Mikellie

Hier slaapt hij al best een tijdje met een dekbed en een kussen. Hij kan de ...
Ik ben benieuwd naar welke dekbed en kussen merk?

7 maanden geleden

Reactie op M10o

Ik ben benieuwd naar welke dekbed en kussen merk?
Op dit moment onder een verzwaringsdeken geen idee van waar of onder mijn dekbed. Kussen van de ikea geloof ik weet niet precies meer waar gehaald

7 maanden geleden

Dekbed bij de Hema, kussen een lang maar dun en smal kussen van de ikea. Ze ligt al een poosje onder een little Dutch denken met slaapzak. Als 't straks warmer word, dan doen we de slaapzak uit en dan is ze al gewend aan d'r dekentje. En zodra het weer kouder word, toveren we het peuter dekbed in haar ledikant en als ze daar aan gewend is, gaat ze over naar 1 persoons bed, met peuterdeken.