14 Reacties
10 maanden geleden
Ja mijn dochter had dit inderdaad ook met deken nog geen kussen puur omdat ik het in de nacht gevaarlijk vind omdat ze ook draait op haar buik en zij in een slaapzak. De deken stop ik onder en zijkant van de matras zodat het altijd maar 3 kwart op het bed kan liggen en niet hoger. Ze kan er dus niet onder verdwijnen. Als ze het warm heeft kruipt ze er zelf onder vandaan en blijft ze in haar slaapzak nog warm met pyjama. Ik vond het eerst heel eng maar ik merkte dat ze het echt fijn vond.
9 maanden geleden
Wij hebben net de kussen van zzzoo airgosafe gekocht voor mijn dochter. Ze pakte ook knuffels en andere dingen. Soms probeerde ze als wij boven bezig waren haar broer (zelfde soort) kussen toe te eigenen. Zelf vind ik het fijn dat er net zo’n soort hoes (luchtlaag) omheen zit als bij de airgosafe matrassen. Ze is er enorm blij mee. Een deken probeer ik nog wat langer uit te stellen.
8 maanden geleden
Reactie op Sas_xx
Sinds deze week een speciaal kinder kussen en deken binnen en de kleine man ...
In wat voor bedje? En combineer je dit dan toch nog met slaapzak?
7 maanden geleden
Dekbed bij de Hema, kussen een lang maar dun en smal kussen van de ikea. Ze ligt al een poosje onder een little Dutch denken met slaapzak. Als 't straks warmer word, dan doen we de slaapzak uit en dan is ze al gewend aan d'r dekentje. En zodra het weer kouder word, toveren we het peuter dekbed in haar ledikant en als ze daar aan gewend is, gaat ze over naar 1 persoons bed, met peuterdeken.