10 Reacties

2 jaar geleden

Bij ons zit ze nu in haar sprong en gooit ze alles om馃ぃ ze is nu negen weken wel twee weken te vroeg geboren. En je hebt ook inderdaad een slaapregressie rond acht weken.

2 jaar geleden

Kan heel goed een sprongetje zijn bij ons zit hij nu in sprong 2

2 jaar geleden

Mijn dochter 9 weken slaapt van 19:00/20:00 tot 3 ongeveer in haar eigen bedje, en daarna zoekt ze geborgenheid komt niet voor de fles ofzo maar wil dan bij ons in bed en slaapt dan door tot 6:00/7:00 voor de fles

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde.. ik denk sprong 2 inderdaad en blijkt dat sprong 2 soms wel 2 weken kan duren..

2 jaar geleden

Ja ik hou haar bij me tot ze inslaap is gevallen (diep inslaap) dan baker ik dr in. Zij wilde eerst ook geen speen meer maar die heb ik een beetje geforceerd omdat zij toch zuigbehoeftes heeft en daardoor ook wakker werd. Nu slaapt ze als een engeltje鈽猴笍

2 jaar geleden

Mijn baby 9 weken slaapt al 3 nachten niet na haar nachtvoeding ineens. Als ze rond 2/3u wilt drinken is ze 2 uurtjes ongv wakker en wilt niet in haar bedje slapen maar bij ons in bed

2 jaar geleden

Reactie op Djax23

Ja ik hou haar bij me tot ze inslaap is gevallen (diep inslaap) dan baker i ...
Mag ik vragen, hoe is t jou gelukt om een speentje aan te leren? Was je er lang mee bezig? Mijn baby heeft ook echt zuigbehoefte, maar duwt de speen steeds eruit met haar tong. M鈥檔 pink wilt ze ook niet

2 jaar geleden

Hier hetzelfde gehad rond 8 weken. Ineens weigerde hij de hele nacht op zichzelf te slapen. Elke keer als ik hem terug in zijn wieg legde ging hij krijsen. Dit had ik nog nooit meegemaakt (en hoop het ook niet meer mee te maken). Ik heb letterlijk elk uur van de nacht gezien en was doodop. Gelukkig sliep hij de nacht erna weer in zijn eigen bedje, maar hij komt nu wel om de 2-2.5 uur voor borst (of troost), waar er eerst 3-4 uur tussen zat. Ik ben doodop 馃ケ

2 jaar geleden

Reactie op xliesj

Mag ik vragen, hoe is t jou gelukt om een speentje aan te leren? Was je er ...
Als ik zie dat ze zuigt dan raak in dr lippen eerst aan met de speen (want ze kijkt alsof vies of wilt eerst proeven馃ゲ馃槀) dan zet ik het in haar mond en hou ik het tegen tot ik hoor dat ze zuigt erop

2 jaar geleden

Reactie op Djax23

Als ik zie dat ze zuigt dan raak in dr lippen eerst aan met de speen (want ...
Het valt wel een paar keer maar ik zet het weer terug in dr mond en zo tot ze diep slaapt. Als het dan valt is het niet erg want ze slaapt al 鈽猴笍