Hi!
Zijn er meer mama's met babys rond 8 weken die weigeren op zichzelf te slapen? Hij sliep tot een aantal dagen geleden in ieder geval het grootste deel van de nacht in zijn eigen wiegje naast ons, maar op het moment wil hij alleen maar op onze borst slapen.
Hij slaapt ook heel onrustig.
Krampjes zijn op het moment niet heel erg meer aanwezig. Hij heeft wel wat reflux maar daar slaapt hij al langere tijd mee in eigen bed en de afgelopen nachten leek hij er niet erg veel last van te hebben.
Wat zouden nog meer oorzaken kunnen zijn of is dit een normale slaapregressie rond 8 weken, ook ivm de sprong?
Wat zijn jullie ervaringen en hoe lang duurde het ongeveer?
Liefs!
Bij ons zit ze nu in haar sprong en gooit ze alles om馃ぃ ze is nu negen weken wel twee weken te vroeg geboren. En je hebt ook inderdaad een slaapregressie rond acht weken.
Mijn dochter 9 weken slaapt van 19:00/20:00 tot 3 ongeveer in haar eigen bedje, en daarna zoekt ze geborgenheid komt niet voor de fles ofzo maar wil dan bij ons in bed en slaapt dan door tot 6:00/7:00 voor de fles
Ja ik hou haar bij me tot ze inslaap is gevallen (diep inslaap) dan baker ik dr in. Zij wilde eerst ook geen speen meer maar die heb ik een beetje geforceerd omdat zij toch zuigbehoeftes heeft en daardoor ook wakker werd. Nu slaapt ze als een engeltje鈽猴笍
Mijn baby 9 weken slaapt al 3 nachten niet na haar nachtvoeding ineens. Als ze rond 2/3u wilt drinken is ze 2 uurtjes ongv wakker en wilt niet in haar bedje slapen maar bij ons in bed
Ja ik hou haar bij me tot ze inslaap is gevallen (diep inslaap) dan baker i ...
Mag ik vragen, hoe is t jou gelukt om een speentje aan te leren? Was je er lang mee bezig? Mijn baby heeft ook echt zuigbehoefte, maar duwt de speen steeds eruit met haar tong. M鈥檔 pink wilt ze ook niet
Hier hetzelfde gehad rond 8 weken. Ineens weigerde hij de hele nacht op zichzelf te slapen. Elke keer als ik hem terug in zijn wieg legde ging hij krijsen. Dit had ik nog nooit meegemaakt (en hoop het ook niet meer mee te maken). Ik heb letterlijk elk uur van de nacht gezien en was doodop. Gelukkig sliep hij de nacht erna weer in zijn eigen bedje, maar hij komt nu wel om de 2-2.5 uur voor borst (of troost), waar er eerst 3-4 uur tussen zat. Ik ben doodop 馃ケ
Mag ik vragen, hoe is t jou gelukt om een speentje aan te leren? Was je er ...
Als ik zie dat ze zuigt dan raak in dr lippen eerst aan met de speen (want ze kijkt alsof vies of wilt eerst proeven馃ゲ馃槀) dan zet ik het in haar mond en hou ik het tegen tot ik hoor dat ze zuigt erop