Mijn zoontje is de afgelopen tijd heel vervelend met eten, neemt echt een paar happen en begint dan met uitspugen en spelen met het eten. Hij heeft eigenlijk altijd heel goed gegeten dus dit gedrag ken ik niet van hem. Nu krijgt hij voor het slapen nog een fles maar deze dronk hij de afgelopen dagen maar voor de helft op en vanavond heeft hij hem helemaal geweigerd. Ik maak me een beetje zorgen of hij zo wel voldoende binnenkrijgt. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? En tips? 😇
Hier eet hij ook bijna niets! 1/4 boterham per maaltijd en nauwelijks tussendoortjes. Bij de oudste gemerkt dat het een fase is. Soms gewoon even groeien, soms kiezen doe doorkomen, soms niet fit, soms gewoon zomaar.
Fijn dat het een fase lijkt 👍 heb alvast maar t allerlekkerste fruit klaarliggen voor dr zo. Om de lunch en tussendoortje van de ochtend goed te maken😶🌫️
Hier ook opeens… en at altijd alles 😩 .. avond eten ook maar een paar happen vanavond.
Flesje drinkt hij gelukkig wel nog goed voor het slapen.. vandaag ook heel slecht water en gister ook terwijl dat juist zo goed leek te gaan.. komen wel ook 2 tanden door.. brood wil die ene dag wel en zoals vandaag ook niet.. het is allemaal een fase 🤪