8 Reacties

5 maanden geleden

Misschien later naar bed proberen?

5 maanden geleden

Drie uur wakkertijd aan het eind van de dag is voor de meeste kindjes op deze leeftijd best weinig. Meestal meer een uur of 4. Mijn zoontje heeft zelfs 5-6 uur wakkertijd nodig aan het eind van de dag. Ik zou hem eens rond 19:30u/20u uur naar bed brengen. Of anders een slaapje inkorten. Bijvoorbeeld 's ochtends een half uurtje en dan 's middags om 13u naar bed. Dan tot uiterlijk 15u bijvoorbeeld.

5 maanden geleden

Reactie op Jalad

Drie uur wakkertijd aan het eind van de dag is voor de meeste kindjes op de ...
3.5 uur*

5 maanden geleden

Reactie op Jalad

Drie uur wakkertijd aan het eind van de dag is voor de meeste kindjes op de ...
Hier ook wel 6 uur wakker tijd aan het einde dus nog maar een slaapje van 11-13.30

5 maanden geleden

Reactie op Riess

Hier ook wel 6 uur wakker tijd aan het einde dus nog maar een slaapje van 1 ...
Hier vandaag ook inderdaad. Geslapen van 12u-13:30u en sliep om 19:30u weer.

5 maanden geleden

Misschien zit je zoon in een slaapregressie. Onze zoon heeft dit ook sinds een week. Een langere wakkertijd aan het einde van de dag is geen optie (want hij is echt doodop) en heeft ook totaal geen effect.

5 maanden geleden

Hier t zelfde. Mevrouw is net 10 min inslaap gevallen terwijl ze 7u eigenlijk slaapt. Haar dutjes gaan prima maar de nachten zijn altijd een drama dus ik weet ook niet wanneer zij in haar sprongetje zit. Tenzij ze hele nacht alles bij elkaar schreeuwt 😅

5 maanden geleden

Dochter doet dit ook sinds zo’n 1,5 week. We houden 2-3-4 ritme aan, soms slaat het het tweede slaapje over dan slaapt ze rond 19/19:30. Maar ze is ook al een aantal keer opgebleven tot 22:00u zoiets, naar bed brengen wil gewoon even niet. Denk gewoon slaapregressie, zal binnenkort weer beter gaan.