10 Reacties

4 maanden geleden

Ja hier ook meerdere keren per nacht! Het lijkt alsof hij meer een soort droom/nachtmerrie heeft ipv dat hij wakker is en er iets aan de hand is. Wij rennen ook vaak 鈥榮 nachts hard naar zn kamertje om vervolgens hem gewoon slapend aan te treffen 馃ぃ

4 maanden geleden

Ja hier ook. Soms is ze haar knuffeltje dan kwijt oid. Tandjes komen ook door, dus dat zal het er ook niet beter op maken 馃槄

4 maanden geleden

Ja hoor, inmiddels alweer even niet meer. Hier lukte het op een gegeven moment om er niet meer flink van wakker te schrikken maar zelf ook weer snel in slaap te vallen ;)

4 maanden geleden

Reactie op Nini1234

Ja hoor, inmiddels alweer even niet meer. Hier lukte het op een gegeven mom ...
Dat geeft hoop. Heeft het bij jullie lang geduurd?

4 maanden geleden

Hier ook, op de momenten dat hij z鈥檔 slaapcycli koppelt. Kan het bij jullie ook misschien zijn?

4 maanden geleden

Reactie op Doppiej

Dat geeft hoop. Heeft het bij jullie lang geduurd?
Pfoeh geen idee meer, een paar weken misschien? Ik had het idee dat het op momenten was dat hij niet helemaal lekker in zijn vel zat (tandjes, sprong oid), naar wakker werd maar uiteindelijk toch te moe en dan weer in slaap viel

4 maanden geleden

Jaaaa hier ook! Was een fase, soms heeft ze het nog wel eens maar als ze na 2 minuten nog huilt ga ik pas, maar eigenlijk slaapt ze dan altijd alweer hahaha

4 maanden geleden

Reactie op Lot99

Hier ook, op de momenten dat hij z鈥檔 slaapcycli koppelt. Kan het bij jullie ...
Ja dat zou best kunnen! De ze voorheen nooit. Zal het wel even nodig hebben dan

4 maanden geleden

Wij hebben dit ook al maaaanden. Hoort er vrees ik wel bij, altijd kort en dan speentje of knuffel idd. Maar schrok er eerst ook altijd van. Fijn om te lezen dat meerdere dit hebben.

4 maanden geleden

Hoort erbij. Rond deze periode gaan de baby's "actief dromen"