Zijn er meer kindjes die snachts meerdere keren even kort huilen en dan weer zelf gaan slapen? Onze meid doet dit nu een aantal weken, vari毛rend van 2 tot 6x per nacht. Ze lijkt sochtends gewoon uitgerust (maar mama natuurlijk niet 馃槀). Een zetpil lijkt niet te helpen, dacht namelijk eerst aan doorkomende tandjes. Ze lijkt ook nog niet toe aan 1 slaapje, dat hebben we ook uitgeprobeerd.
Ja hier ook meerdere keren per nacht! Het lijkt alsof hij meer een soort droom/nachtmerrie heeft ipv dat hij wakker is en er iets aan de hand is. Wij rennen ook vaak 鈥榮 nachts hard naar zn kamertje om vervolgens hem gewoon slapend aan te treffen 馃ぃ
Ja hoor, inmiddels alweer even niet meer. Hier lukte het op een gegeven moment om er niet meer flink van wakker te schrikken maar zelf ook weer snel in slaap te vallen ;)
Dat geeft hoop. Heeft het bij jullie lang geduurd?
Pfoeh geen idee meer, een paar weken misschien? Ik had het idee dat het op momenten was dat hij niet helemaal lekker in zijn vel zat (tandjes, sprong oid), naar wakker werd maar uiteindelijk toch te moe en dan weer in slaap viel
Jaaaa hier ook! Was een fase, soms heeft ze het nog wel eens maar als ze na 2 minuten nog huilt ga ik pas, maar eigenlijk slaapt ze dan altijd alweer hahaha
Wij hebben dit ook al maaaanden. Hoort er vrees ik wel bij, altijd kort en dan speentje of knuffel idd. Maar schrok er eerst ook altijd van. Fijn om te lezen dat meerdere dit hebben.