4 Reacties

7 maanden geleden

Hoi hoi! Wij zijn net 2 weken terug uit Cyprus. Ik vond het echt heel goed te doen. Makkelijker als toen mijn zoontje 6 maanden was鈽猴笍. Het is nu meer vermaken en ook al viel het precies tijdens zijn slaapjes ging het goed! Hij heeft een half uurtje geslapen en gaat een soort van mee in de flow en energie van ons en is toch een beetje overgeven aan de reis. Wel hadden we dit jaar voor een buggy gekozen die bij ons mocht blijven ipv in het ruim dat vond ik echt top! Zodat hij buiten de vlucht niet steeds vastgehouden hoeft te worden tot de bagage band (waar we lang moesten wachten op de buggy) en stickers waren echt top. De goedkope kon je makkelijk weer van de stoel halen en daar is hij echt zoet mee geweest. Ook was zo鈥檔 kleurboekje met een waterstift (Hema verkoopt deze) heel leuk en vooral dat het nieuw is. Ook had ik een aantal Dikkie dik filmpjes gedownload (je kunt een maand gratis een YouTube abonnement nemen en daardoor downloaden) was erg fijn dan had ik even wat rust. Speen is fijn voor het opstijgen en landen en wat te eten waar hij gek op is. Verder wissel met je partner en geef het aan wanneer het je even veel is of wat ruimte nodig hebt. Het komt goed en denk vooral aan de vakantie! Stress over het vliegen helpt uiteindelijk weinig en maakt de voorpret minder leuk! Veel plezier alvast!

7 maanden geleden

Leuk! Wij vliegen ook half juni naar Gran Canaria met ons zoontje van bijna 2

7 maanden geleden

Reactie op DVRIES81195

Leuk! Wij vliegen ook half juni naar Gran Canaria met ons zoontje van bijna ...
Wat leuk, ook vast al aan het aftellen dan! Misschien heb je dan ook iets aan de tips. Veel plezier alvast!

7 maanden geleden

Wij zijn net terug. Bij ons werkte het magnetisch tekenbord, een stickerboek met herbruikbare stickers en zoekboeken goed. Niet alleen onderweg, maar ook in restaurants enzo zorgde dit voor iets langer vermaak. Ook van die kralen van Lalaboom zijn hier favoriet.