4 Reacties

vorige week

Ik heb t niet zo gedaan maar wel soortgelijke. Van een op andere dag speen weggedaan omdat ze steeds kwijt waren en ik ook nog een kleinere heb van okt24 +zwanger. Dus steeds zoeken vond ik maar niks en me vriend ook niet馃槄 Ze vond t helemaal goed. Alleen als ze ziek is wil ze nog heel graag een speen wat wij prima vinden!

6 dagen geleden

Hier hebben we het in de zomervakantie gedaan. Gewoon in 1x weg gedaan en uitgelegd dat we nu gaan slapen zonder speentje. Was 2 nachten even wennen en wat meer troosten tussendoor, maar daarna hebben we haar nooit meer gehoord over een speen. Nu met de tweede op komst zeggen we ook dat speentjes voor baby鈥檚 zijn ;)

3 dagen geleden

En gelukt ?

2 dagen geleden

Redelijk goed! De spenen in de schoen doen vond hij wel lastig, snapte het toch niet helemaal. Maar eenmaal boven met wat afleiding was het wel goed. Hij vraagt er nu ook niet meer om. Het in slaap vallen gaat nu soms wat moeilijker, dan wil hij dat we nog even met 'm zitten en valt hij snel in slaap in onze armen. Tot nu toe op een nacht na ook doorgeslapen en normale tijd wakker. Alleen het middagdutje lijkt verleden tijd 馃槄 Dat was voor die tijd ook al vaker niet dan wel, maar tot nu toe niet meer gebeurd. Al met al is het me meegevallen en doet hij het super goed!