9 Reacties

vorig jaar

Dat lipbandje is gewoon heel normaal dat zit daar bij elke baby, en de ruimte tussen de tanden bij een melkgebit is niet zo erg, als alle tanden doorkomen drukken de kiezen de tanden vaak ook wat meer bij elkaar, maar je zou het de tandarts een keer kunnen vragen als je op controle komt

vorig jaar

Heeft mijn dochter ook, ik vermoed dat het minder spleeterig is als ze volledig doorgekomen zijn.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Hetzelfde! Als ik zoek op foto's van baby's met boventandjes zie ik dat eigenlijk op elke foto!

vorig jaar

Ze heeft inderdaad een laag aangehecht lipbandje wat zo te zien doorloopt naar de gehemelte. Mocht dit na het wisselen nog een probleem geven dan kunnen ze dit inderdaad tegen die tijd weghalen. Zowel onze oudste als de jongste hebben dit ook beide.

vorig jaar

Hier ook hoor, volkomen normaal!

vorig jaar

Mijn oudste dochter heeft ongeveer tot haar eerste verjaardag een grote spleet tussen haar boventanden gehad. Ze is nu 4 jaar en niks meer van te zien😊 je ziet het wel vaker, Volgensmij heel normaal!

vorig jaar

Kindjes horen dit te hebben zelfs! Als dit niet zo is, is dat een probleem juist. Dan passsn de volwassen tanden niet :)

vorig jaar

Had jouw dochter niet super veel last? Ik denk dat er hier ook al tegelijk gaan doorkomen bovenaan… krijsen snachts, eten weigeren, ziet goed dik zag de arts 🥺 is al sinds vrijdag zo 😢 super onrustig slapen en wilt niets eten.. als hij een lepel of een fles ziet gelijk handen in gezicht wrijven en krijsen en wegslaan

vorig jaar

Reactie op kelldd

Had jouw dochter niet super veel last? Ik denk dat er hier ook al tegelijk ...
Ja heel erg. Ze kwamen alle 4 boven tegelijkertijd door. Heel erg hangerig, veel huilen en slecht slapen. Dentinox leek het een beetje te verlichten