148 Reacties
één maand geleden
Hier nu paar dagen 1 dutje maar dan max uur en 30 min ongeveer.. slaapt snachts hierdoor wel 12 a 12.5 u aan 1 stuk dus dat is fijn.
Ligt er soms al 18:15 in maar doet t er goed op.. heeft ook wel is slaapjes gedaan van 2.5 u met 1 slaapje dus misschien de sprong?
één maand geleden
Reactie op devidevries
Hier nu paar dagen 1 dutje maar dan max uur en 30 min ongeveer.. slaapt sna ...
Dit herken ik idd! Soms max 1 uur op een dag. Dat is wel te kort merk ik. Ik verwacht idd ook dat het de sprong is, want ook mijn meisje sliep ook gerust 2 a 2,5 uur in 1 dutje.
één maand geleden
Hier 2 goeie nachten gehad en nu alweer bijna 2 u bezig… op en af krijzen.. niks helpt.. flesje niet.. bij me is die stil maar zodra je weg legt krijzen.. echt pfoe zo pittig…
één maand geleden
En weer een uur bezig🙃 hoelang duurt dit? Want gewoon niks helpt.. zodra ik ook ben geweest blijft hij krijzen
één maand geleden
Reactie op devidevries
En weer een uur bezig🙃 hoelang duurt dit? Want gewoon niks helpt.. zodra i ...
1.5 u weer wakker geweest vanacht.. echt ik ben dit zooooo niet gewend van me zoontje en zodra je de kamer binnen komt Pfoe …. Of weer uit poppen aan het dansen
één maand geleden
Reactie op devidevries
1.5 u weer wakker geweest vanacht.. echt ik ben dit zooooo niet gewend van ...
Misschien heb je dit al geprobeerd of is het niet de manier waarop je het wilt laten stoppen maar wat als je een keer niet naar binnen loopt? 🫣
Blijft hij dan echt huilen? Of als je partner gaat ipv jij?
Als ik haar naar bed breng of ‘s nachts naar haar toe moet gaat ze ook absoluut niet slapen. Bij papa geeft ze het sneller op
één maand geleden
Reactie op SfeervolleEls742475
Misschien heb je dit al geprobeerd of is het niet de manier waarop je het w ...
Gister toen papa ging ook keihard krijzen, maar het eerste halfuur viel dus mee want huilen toen zitten en was die gelijk stil 5 min dus ik laat het dan , toen weer liggen zelf en 20 mjn stil en toen weer huilen , toen weer stil en toen zitten en krijzen dus toen maar heen gegaan want dacht misschien wel echt honger want hsd vanaf lunch niks meer op want wou echt niks.. dus dacht probeer fles maar zodra je dan wegloopt is t huis te klein.. en dan gaat t dus door op af en toe korte pauzes
één maand geleden
Reactie op SfeervolleEls742475
Misschien heb je dit al geprobeerd of is het niet de manier waarop je het w ...
Maar ik heb al 16 maanden goeie nachten op 2 handen te tellen misschien wat minder goeie nachten dus mag zeker niet klagen maar nu al 3 van dit soort nachten deze week en weet gewoon niet wat het opeens is.. miss oververmoeid door 1 slaapje sinds paar dagen weet het niet ga vandaag weer gewoon ochtend slaap aanbieden en zien we t wel..🤯
één maand geleden
Hier ook al 2 nachten drama, uit ellende zelfs een zetpil gegeven vannacht want wist het ook echt niet meer. Slaapt overdag nog prima z’n 2 dutjes, is warm genoeg🤷🏼♀️
één maand geleden
Reactie op Purrie 1987
Hier ook al 2 nachten drama, uit ellende zelfs een zetpil gegeven vannacht ...
Gek he… wat doen jullie nu eraan? Blijft hij/zij ook krijzen?
één maand geleden
Reactie op devidevries
Gek he… wat doen jullie nu eraan? Blijft hij/zij ook krijzen?
Hij blijft inderdaad huilen. M’n vriend tilde hem op en toen werd het helemaal krijsen, dat was blijkbaar ook niet de bedoeling 😅 Uiteindelijk na een zetpil en een flesje weer aan het slapen gekregen
één maand geleden
Reactie op Ayla26
Hier is het ook 1 groot feest: s nachts lang wakker - heeel boos als iets n ...
Hier precies t zelfde!!
één maand geleden
Hier van 22:35 tot 02:00 +/- wakker geweest, heb van alles geprobeerd maar niks hielp , uit eindelijk is mn vriend er bij gaan zitten en heeft haar geaaid tot ze in slaap viel en ia toch weg gelopen. Daarna heeft ze nog twee uur geslapen en toen begon de ellende weer opnieuw😵💫 hier is ze niet ziek ofzo en in sprong 10 zou ze officieel pas over 2 weken zitten maar ze is altijd eerder . Hoop maar dat dit geen weken duurt anders word ik gek , vind deze drie dagen achter elkaar al heftig en ze is nooit een goede slaapster geweest vanaf de geboorte al niet..
één maand geleden
Reactie op Misha96
Hier van 22:35 tot 02:00 +/- wakker geweest, heb van alles geprobeerd maar ...
Pfoeeeeee dus t is bij meer🥹🥹
één maand geleden
Reactie op devidevries
Pfoeeeeee dus t is bij meer🥹🥹
Jaa je bent “gelukkig “ niet alleen haha, ik ging ook echt aan mezelf twijfelen hoor wat doe ik verkeerd wat is er nu weer aan de hand maar toen zag ik hier dat het niet alleen bij ons zo is. Laten we hopen dat het snel beter gaat🙏🏽
één maand geleden
Reactie op Misha96
Jaa je bent “gelukkig “ niet alleen haha, ik ging ook echt aan mezelf twijf ...
Hier nu ochtend slaapje aangeboden maar alweer krijzen… denk dus dat die t niet gaat doen
één maand geleden
Reactie op devidevries
Hier nu ochtend slaapje aangeboden maar alweer krijzen… denk dus dat die t ...
Hier werkt dat helaas ook niet , ik zit op 1 dutje rond half 12/12 uur , en ze slaapt dan maar tussen het halfuur en 1,5 uur. Heel soms laat ik haar eind vd middag nog een dutje doen maar dan is het ooo 9/10 x zo krijsen . Echt dramaaaa