164 Reacties
één maand geleden
Reactie op Misha96
Hier werkt dat helaas ook niet , ik zit op 1 dutje rond half 12/12 uur , en ...
Ohja…. Ja hier gaat die nu ook weiger maar hier idd ook 1.5 u mja als die dan 11;30 al slaapt en 13:00 wakker is is t een lange ruk tot 18:00! dan snap ik zn nachten en oververmoeidheid snapje.. maar goed weet het ook niet .
één maand geleden
Reactie op devidevries
Hier nu ochtend slaapje aangeboden maar alweer krijzen… denk dus dat die t ...
Misschien wat later aanbieden? Tis ook nog wel vroeg of was hij vroeg wakker?
één maand geleden
Reactie op Purrie 1987
Misschien wat later aanbieden? Tis ook nog wel vroeg of was hij vroeg wakke ...
Ja maar als ik dat doe dan slaapt die smiddags pas rond 15:00 u en is t savonds pas 21;00 dat die slaapt…
één maand geleden
Reactie op devidevries
Ja maar als ik dat doe dan slaapt die smiddags pas rond 15:00 u en is t sav ...
Hier middagslaapje vaak tot 16 en dan om 20 uur naar bed.
één maand geleden
Reactie op Purrie 1987
Hier middagslaapje vaak tot 16 en dan om 20 uur naar bed.
Ochtend dan Max een uurtje en max tot 11, dan gaat tie er om 14.30 weer in. Daartussen moet ik hem wel uitputten hoor😂
één maand geleden
Reactie op Misha96
Jaa dat is hier dus ook zo, doe haar expres dan al eerder naar bed maar wat ...
Hier is die dus gaan slapen binnen 10 min.. dus ben blij dat ik t wel heb aangeboden ( afgelopen dagen niet) hoop dan vanmiddag geen gezeur met middag slaap
één maand geleden
Reactie op Purrie 1987
Ochtend dan Max een uurtje en max tot 11, dan gaat tie er om 14.30 weer in. ...
Ohja haha
één maand geleden
Overdag trouwens sinds vandaag ook drama met in bed liggen , gelijk krijzen en zitten.
Zit te denken zelf aan een ooronsteking want knal rood 1 oor of gewoon mega verlatingsangst opeens
één maand geleden
Reactie op kelldd
Allemaal herkenbaar al voor 2/3 weken hier😂
Meen je??? Ook snachts dat lang wakker zijn?
één maand geleden
Reactie op devidevries
Meen je??? Ook snachts dat lang wakker zijn?
Ja hoor, 2-3 uren lang. Deze nacht voor de eerste keer eens niet.. Anders zware verlatingsangst, niet alleen willen zijn, krijsen, bij ons in bed begint hij gewoon te spelen in de nacht dan.. vreselijk. Na elke dut of slaap krijsend wakker worden en korte middagdutjes.. Oververmoeidheid
één maand geleden
Reactie op kelldd
Ja hoor, 2-3 uren lang. Deze nacht voor de eerste keer eens niet.. Anders z ...
Jaaa hier ook 1.5 tot 2 u wakker nu al 3 nachten deze week, ben beniejwd vanacht… vandaag weer 2 slaapjes gedaan dus wat later naar bed ben benieuwd
één maand geleden
Zodra die hier zn bed ziet is t al janken , maar is dus ook na 5 min over en gaat dan zelf weer liggen en slaapt 🙃 ben beniejwd vanacht… good luck mommies🤎
één maand geleden
Wat een gedoe he!
Hier ook elke dag wakker tussen 5 en 6. Wij zitten ook helemaal in de knoop qua slaapjes. Nooit goed geslapen overdag maar 2 slaapjes lukken al een hele tijd niet. Ook als ze maar een half uur heeft geslapen in de ochtend. Nu bieden we er 1 aan, maar die is vaak ook maar 50 minuten.
Deze ochtend om 5:15 wakker en nu stikchagrijnig en niks is goed. Net in bed gelegd maar weigert te slapen.
Hoe krijgen jullie weer een beetje ritme?
één maand geleden
Wat een wilde nachten zeg 😵💫 we zijn nu al ruim een week op weg, hopelijk is het snel voorbij!
één maand geleden
Hier ook in sprong 10 sinds een paar dagen! Voorheen altijd binnen 5 min in slaap maar nu duurt het minimaal 30 minuten. Combinatie van spelen, huilen en mopperen in bed.
Wat hier helpt is met fles haar in bed leggen. Dit deden we nooit, maar anders is het meteen huilen bij weg leggen en nu gaat ze wel vredig naar bed. Als de sprong voorbij is stoppen we hier weer mee.
Verder zing ik liedjes door de babyfoon als ze de slaap niet kan pakken. Dit maakt haar rustig en dan gaat ze lekker liggen.
Misschien hebben jullie hier wat aan! 🙋🏼♀️
één maand geleden
Echt ik moet dit even van me af schrijven… hier ging het de laatste dagen mega goed ( en 2 slaapjes ) maar nu vandaag bij me moeder weer 1 slaapje ( maar uur en 10 min ) en is nu alweer 1.5 aan het krijzen in bed…. Zo zo zo typisch.. denk dat hij gewoon zwaar oververmoeid is en verlatingsangst want ben hele week thuis geweest en 2 slaapjes en vandaag weer werken en 1 slaapje en hebben dit weer.. ik snap ‘t echt niet.. ( momenteel zelf in tranen ) pff 🥲😩