165 Reacties
één maand geleden
Inmiddels 2.5 u wakker…. Op mij net uur stil gelegen en rustig maar valt gewoon niet in slaap. Inmiddels terug gelegd in z’n bed en hoop dat die eindelijk is gaat slapen want is stil
één maand geleden
En alweer wakker sinds 6:15, echt ergste nacht ever met nog geen 9 u slaap😔🥹 nog nooit meegemaakt wauw. Hoop voor hem dat hij vandaag gewoon 2 slaapjes pakt maar dan ook ben ik weer aan t werk vandaag.. hoe doen andere dit.. hij ziet me dan soms maar 5 min en lijkt zo verlatingsangst dan te hebben als k thuis kom en dus direct bed moet
één maand geleden
Reactie op devidevries
Inmiddels 2.5 u wakker…. Op mij net uur stil gelegen en rustig maar valt ge ...
Ah zwaar is dat hè? Niet verkouden en last van z’n oortjes toevallig?
één maand geleden
Reactie op Purrie 1987
Ah zwaar is dat hè? Niet verkouden en last van z’n oortjes toevallig?
Hij was verkouden, maandag dokter geweest en had 1 rood oor maar niet ontstoken sinds gister weer verkouden.. hebben speciale neusspray gekrege..
één maand geleden
Reactie op devidevries
Hij was verkouden, maandag dokter geweest en had 1 rood oor maar niet ontst ...
Ah misschien toch een beetje last ervan? Je weet het soms ook echt niet meer. Hier weer 2 flessen snachts 🫣
één maand geleden
Reactie op Purrie 1987
Ah misschien toch een beetje last ervan? Je weet het soms ook echt niet mee ...
Oh pff ja hier geprobeerd snachts want wist het niet meer maar duwt hem weg en schud nee
één maand geleden
Pffffff echt dacht nou vanacht 8.5 u geslapen.. haalt die vandaag overdag wel weer in nou neehoor… vanmorgen halfuur geslapen en werd die huilend wakker en nu net ook al na cyclus…. 😞😞😞😞 keihard huilen
één maand geleden
Reactie op Shannonjck
Zijn er ook mama’s die herkennen dat hun kindje gewoon NIET meer in de kind ...
ja hier ook en ook slechter eten ineens.. ene dag beter dan de andere dag😅
ook driftbuien als iets niet mag of gaat zoals hij wil.
één maand geleden
even off topic maar weet iemand hoe ik mijn nogal vreemde naam kan wijzigen hier? snap er niks van 😂 kreeg kennelijk deze toegewezen ofzo?
één maand geleden
Reactie op kelldd
Idem…. Vreselijk. Kan je niet linken met de kiezen die doorkomen?
Het is dus telkens als Daan met de oma’s is geweest ( wat nu zo lijkt en misschien toeval is ) want vanacht weer niks aan de hand mja zal vanacht wel kapot zijn geweest door gisternacht en gisteroverdag
24 dagen geleden
Hier maar 55 min over de gehele dag geslapen , sliep al om 18:15.. ben benieuwd vanacht denk zelf zwaar oververmoeid
24 dagen geleden
Hier is sprong 10 net begonnen, maar we merken al een week dat dingen moeizaam gaan. Middagdutje van max. 45 minuten en dan rond 17:00 nog een dutje van een kwartier omdat hij het anders echt niet volhoud tot bedtijd. Gillen en schreeuwen als hij z’n zin niet krijgt, super chagrijnig als hij moe is. Krabben, slaan. ‘s nachts regelmatig huilen.
24 dagen geleden
Ik weet niet hoe lang we nu in deze sprong zitten, maar sinds een paar dagen ligt ze plat op de grond als er iets niet naar haar zin gaat.
Ook meer huilen en vooral slecht slapen in de nacht.
Ze loopt ook ineens een stuk beter.
Hopelijk is de sprong snel voorbij. Dat slechte slapen zijn we wel wat klaar mee haha.
24 dagen geleden
Reactie op IngeH1987
Hier wordt er veel gebruld en gezeurd, vooral als meneer zijn zin niet krij ...
Hier precies zelfde en geeft alles wat die wilt zeurend aan
23 dagen geleden
Reactie op devidevries
Hier precies zelfde en geeft alles wat die wilt zeurend aan
Ik hoop dat dit snel voorbij is. Vanmorgen meldde hij zich al om 5 uur. Wat een drama, en ook niet gezellig zijn op dat tijdstip maar ook echt niet meer gaan slapen. Vervolgens wel gedurende de hele dag net te moe zijn...
19 dagen geleden
Hier nu ook al 3 weken in f***cking slrong 10. Alle sprongen zijn van begin af aan altijd al heel lang bij ons. Maar heb nu dus echt dat ze mij geen seconde met rust laat. Herkend iemand dit? Kan niet eens aan tafel of op de bank zitten of ze komt jammeren dat ik moet voorlezen of spelen. Gewoon geen moment voor jezelf. Niets is ook goed, snel verveeld constant jammeren en snap niet waarom. Hoop zo dat dit gauw over is 😞
19 dagen geleden
Reactie op Alexandra G
Hier nu ook al 3 weken in f***cking slrong 10. Alle sprongen zijn van begin ...
Hier ook , alleen maar gillen en drammen