165 Reacties

19 dagen geleden

Precies dit en die nachten… ze wil gewoon niet slapen. Midden in de nacht denkt ze dat we naar beneden gaan. Driftbui alles. Laat dit snel ovoorbij zijn

18 dagen geleden

Hier momenteel een kindje met 40 graden koorts.. nu alweer uur wakker en sliep al 18:15.. niks helpt gewoon… bij mij niet niks wilt niet eten niet drinken wilt geen flesjes melk.. send help. Wilt niet bij ons slapen.. slaapt altijd gewoon in eigen bedje

18 dagen geleden

Reactie op devidevries

Hier momenteel een kindje met 40 graden koorts.. nu alweer uur wakker en sl ...
Nog nooit zo slechte nacht in 16 maanden gehad. Denk 5 u slaap totaal en elk uur gezien

18 dagen geleden

Reactie op devidevries

Hier momenteel een kindje met 40 graden koorts.. nu alweer uur wakker en sl ...
Zal wel een oorontsteking zijn dan

18 dagen geleden

Reactie op kelldd

Zal wel een oorontsteking zijn dan
Ja denk het… hij slaapt nu nog.. logisch na zo nacht.. was 5.10 even wakker maar weer zelf slaapgevallen.. pff weet nu niet of ik wakker moet maken om ritme te blijven of laten.. mja dan lukken 2 slaapjes niet meer ..

17 dagen geleden

Reactie op devidevries

Ja denk het… hij slaapt nu nog.. logisch na zo nacht.. was 5.10 even wakker ...
Ik zou nu echt eventjes het ritme wat loslaten en kijken waar je kindje behoefte aan heeft. Hij is ziek, zit niet lekker in z’n velletje en ook rond deze leeftijd krijgen ze kiezen waardoor hij hierdoor veel pijn kan hebben. Laat alles even los, want kroelen (en een zetpil) is het beste medicijn. Een gestresste mama kan hij er niet bij hebben, als ik je berichten lees dan zit je er best wel doorheen krijg ik het idee. Hij heeft jou nodig en ook deze periode gaat weer voorbij 🥰

17 dagen geleden

Reactie op Vaalezje

Ik zou nu echt eventjes het ritme wat loslaten en kijken waar je kindje beh ...
Ja zit ik zeker.. vind het zo zielig .. ben dokter geweest en heeft oorontsteking maar idd komt goed🤎🤎 bedankt voor je berichtje

17 dagen geleden

Reactie op devidevries

Ja zit ik zeker.. vind het zo zielig .. ben dokter geweest en heeft ooronts ...
Ah ventje.. Verklaart een hoop 🩵

17 dagen geleden

Reactie op devidevries

Ja zit ik zeker.. vind het zo zielig .. ben dokter geweest en heeft ooronts ...
Ojee beterschap voor jullie mannetje! Hebben jullie iets gekregen tegen de oorontsteking? Hopelijk slapen jullie gauw weer 😘

17 dagen geleden

Reactie op Doppiej

Ojee beterschap voor jullie mannetje! Hebben jullie iets gekregen tegen de ...
Jaa! Antibiotica kuur voor 5 dagen , ben benieuwd

17 dagen geleden

Reactie op devidevries

Jaa! Antibiotica kuur voor 5 dagen , ben benieuwd
Hoe is jullie nacht verlopen?

17 dagen geleden

Reactie op Doppiej

Hoe is jullie nacht verlopen?
Sliep 19:30 , hele nacht niet gehoord en slaapt nog .. dus ik denk dat het gelukkig gelijk aanslaat

16 dagen geleden

Mijn dochter heeft wel last van de laatste sprong Zij word in de nacht rond 1:00 uur huilend wakker en nu net uurtje geslapen en weer huilend wakker Hopelijk is dit snel weer over 🙏

16 dagen geleden

Reactie op Eefx94

Mijn dochter heeft wel last van de laatste sprong Zij word in de nacht ron ...
Vreselijk he.. hier ook ‘s nachts! Krijgen jullie haar wel weer rustig in slaap in haar eigen bed?

16 dagen geleden

Reactie op Shannonjck

Vreselijk he.. hier ook ‘s nachts! Krijgen jullie haar wel weer rustig in s ...
Jawel dat wel gelukkig

16 dagen geleden

Reactie op Eefx94

Jawel dat wel gelukkig
Dat scheelt dan nog.. hier niet helaas! Dan is het echt krijsen met heel veel verdriet erbij

14 dagen geleden

Nu is onze dochter ook nog verkouden bij veel hoesten Vanacht om 00:00 kei hard huilen toen maar bij mij ons in bed gelegd en geslapen tot 06:00 uur hopelijk is deze fase snel over 🙏 ze is overdag ook best driftig soms met dingen gooien

13 dagen geleden

Hier is het telkens om de nacht dat ze huilt en bij ons in bed beland en ook telkens rond 1:00 of iets later, kan dit ook door de sprong of slaapregressie komen?

13 dagen geleden

Reactie op Shannonjck

Hier is het telkens om de nacht dat ze huilt en bij ons in bed beland en oo ...
Jaaa! Hier ook

13 dagen geleden

Reactie op Vaalezje

Jaaa! Hier ook
Wat gek.. en elke nacht of ook om de nacht?