173 Reacties

13 dagen geleden

Mijn dochter heeft na een week keer doorgeslapen gelukkig, is ook weer wat rustiger aanwezig ❤️ dus hopelijk blijft dit is ook constant aan het lopen en brabbelen

12 dagen geleden

Hier is de rust ook weer wedergekeerd! Ze drinkt en eet weer goed, de nachten gaan alleen nog stroef maar zodra ze op ons bed ligt slaapt ze als een roosje, dus dat nemen wij voor lief. Eigenlijk best fijn zo’n klein slapend mensje tussen ons in❤️

12 dagen geleden

Ik heb te vroeg gejuicht vandaag weer driftig net thee met melk weg duwen , kei hard krijsen , ik vind dit echt een rot fase

12 dagen geleden

Reactie op Eefx94

Ik heb te vroeg gejuicht vandaag weer driftig net thee met melk weg duwen , ...
Hier dacht ik ook dat het weer beter ging qua eten en drinken wel maar ze is zooo boos als ze geen televisie mag kijken of als iets niet naar haar zin gaat vandaag niet normaal 🙂‍↕️

10 dagen geleden

Iemand die ook herkent dat woordjes zeggen gewoon totaal weg gevallen is? Ze brabbelt super veel maar kan er geen woord meer van maken…

10 dagen geleden

Reactie op sien23

Iemand die ook herkent dat woordjes zeggen gewoon totaal weg gevallen is? Z ...
Mijn dochter brabbelt ook meer die was vooral al aan het brabbelen en mama en papa maar meer nog niet

10 dagen geleden

Reactie op sien23

Iemand die ook herkent dat woordjes zeggen gewoon totaal weg gevallen is? Z ...
Hier ook , maakte meer brabbels met 12/13 maanden en opeens niks meer in sprong 10 alleen maar drammen en zeuren en ziek nu maar begon sinds gister weer andere klanken te maken. Papa gezegd voor t eerst duidelijk. Mama nog niet🙃

8 dagen geleden

Meerdere waarbij sprong 10 al een paar dagen voorbij is maar het nog steeds enorm pittig is? 😥 mijn meisje is echt zichzelf niet zo driftig, boos, hangerig en wil alleen maar televisie kijken de hele dag wijst ze er naar en als die dan niet aan gaat is ze WOEST vind het echt heel lastig momenteel wat te doen..

8 dagen geleden

Reactie op Shannonjck

Meerdere waarbij sprong 10 al een paar dagen voorbij is maar het nog steeds ...
Het klinkt alsof ze nog in de sprong zit! Maar heel herkenbaar! Onze zoon doet hetzelfde, als hij niet krijgt wat hij wil is de wereld te klein. Hopelijk is het snel voorbij🤞

8 dagen geleden

Reactie op Shannonjck

Meerdere waarbij sprong 10 al een paar dagen voorbij is maar het nog steeds ...
Hier ook!! Deze sprong duurt laaaaaang

8 dagen geleden

Dochter is van 24/7 en we zitten nu sinds een weekje in deze sprong. Wat ongezellig zeg!! Niets is goed. Alles waar ze niet mee mag spelen / mag pakken wil ze hebben en als ze het niet krijgt wordt ze zoooo boos. Ze gaat dan extreem hard huilen en dingen op de grond gooien 🤣. Of in een hoekje staan stampen. Troost laat ze dan ook niet toe. Nou sorry meid koffiekopjes en bakjes filet américaine zijn gewoon geen speelgoed 😄

7 dagen geleden

Reactie op Vaalezje

Hier ook!! Deze sprong duurt laaaaaang
Niet normaal.. het avond eten is hier ook ineens drama zodra ze in de stoel gezet word om te eten begint ze te krijsen en ze eet echt niks..

6 dagen geleden

Wij zitten er nu ruim 4 weken in, maar mijn goddddd wat erg. Ik hoop dat het heel snel weer normaal wordt!

6 dagen geleden

Herkenbaar! Hier is de sprong zo goed als voorbij! Succes! 🍀

6 dagen geleden

Reactie op Shannonjck

Niet normaal.. het avond eten is hier ook ineens drama zodra ze in de stoel ...
Herkenbaar!! Wat ik wel heel tof vind aan deze sprong is dat ze daarna ineens echt dingen kan dat ik denk van huuuuh??? Ze loopt ineens heel stabiel, gaat achteruit lopen, draait rondjes dat soort dingen. Ook qua taal zegt ze ineens veel meer. Best leuk wat je ervoor terug krijgt hahaha! Volhouden 🍀

6 dagen geleden

Wij zijn er ook uit heeft ongeveer 1.5 week geduurt ze loopt nu vrolijk rond en veel brabbelen echte woordjes nog niet we proberen het wel met der

6 dagen geleden

Hier is hij 1.5 a 2 weken ziek geweest en daardoor veel bij mij op de bank gelegen met tv / muziekje aan rustig.. maar nu.. hij is nog herstellende merk het aan alles maar ken me kind gewoon miet om alles huilen..

6 dagen geleden

We zitten er nu bijna 2 weken in.. Wat een drama.. Dochtertje weigerd haar avondeten, wilt alleen haar vlees. Boterhammen gaan er met veel moeite in.. Slapen schommelt erg, slaapt soms een half uurtje en wordt dan krijsend & zwetend wakker. Dametje krijgt een flinke eigen willetje, wanneer iets niet gaat zoals zij het wilt dan is het ook een drama.. Wist niet dat het zo pittig kon zijn 🙈 nu met de 2e in aankomst (22 weken zwanger) trek ik het helemaal niet meer 😅

5 dagen geleden

Reactie op stephje345

We zitten er nu bijna 2 weken in.. Wat een drama.. Dochtertje weigerd haar ...
Ik snap je helemaal! Hier ook al drie weken en inmiddels 38 weken zwanger. We zijn er nog steeds niet doorheen helaas🤣😭

5 dagen geleden

Hier is t echt alleen maar huilen hele dagen behalve als die tv aan staat🙃 echt dit duurt al 3/4 weken wanneer komt hier een einde aan. Dit is ZO vermoeiend