9 Reacties

2 maanden geleden

Hier ook sinds 3 dagen, om het uur wakker en dan huilen en om haar heen slaan en indd de drama overdag.. “oh ik mag niet aan de kattenbrokken zitten? Dat gooi ik mezelf wel achterover en begin ik aan alarm fase 3” 🥴 en dat denk je mooi even rust tijdens het dutje? Nee hoor drie kwartier slapen is blijkbaar genoeg? (Dit is normaal 2/2,5 uur) Even doorpakken en we zijn van de sprongetjes af😮‍💨

2 maanden geleden

Reactie op Sineadx

Hier ook sinds 3 dagen, om het uur wakker en dan huilen en om haar heen sla ...
Oh ja zo herkenbaar. Ze mogen iets niet en de wereld is te klein😩. Ik wens ons veel sterkte😂

2 maanden geleden

Reactie op MichVA

Oh ja zo herkenbaar. Ze mogen iets niet en de wereld is te klein😩. Ik wens ...
Dat is trouwens ook de fase die het langste duurt, dit hoort namelijk bij het “uittesten” en dat kan tot 1,5/2 jaar duren🙃 ligt er maar net aan het kind en hoe snel het grenzen snapt🥴

2 maanden geleden

Ik moet zeggen dat ik van de andere sprongen nooit echt wat gemerkt heb op iets aanhankelijker en wat slechter slapen overdag na. Het is altijd al een meisje met veel pit. Maar nu jeetje mina over het slapen mag ik niet klagen maar het lijkt wel een ander kind. 🙈😅 Hele dag ‘zeuren’, schreeuwen, gillen, huilen. Normaal kon ze altijd heel mooi spelen nu met alles 1 minuut en alles trekt ze uit haar mand. Eten nooit problemen mee gehad nu telkens een paar happen en dan gooien tenzij ik dus echt heel erg met haar bezig ben dan eet ze wel. Als we op bezoek zijn hangt ze aan me als een koala en ho maar als ik haar even neerzet of 1 seconde uit het oog ben. Vandaag wandelen naar het centrum. Schreeuwen - laten lopen paar meter verder weer huilen want wil gedragen worden. 😂 Wat een moodswings. En het mooie is elke keer 15/20 minuten voordat ze naar bed moet s’middags en s’avonds gaat ze poeslief zitten spelen maar de rest van de dag alleen maar huilen en aan m’n been hangen. Houd natuurlijk heel veel van haar hoor en ze kan er niets aan doen maar pfff. ❤️😂

één maand geleden

Jeejtje wij hebben echt pittige nachten weer. Rond 4uur wakker. Niet te troosten en blijven huilen. Enige wat hielp is tussen ons neerleggen. Wij hebben al vanaf het begin pittige nachten en hebben pittiger dan dit meegemaakt, maar wij raken echt op. Het ging hiervoor een weekje of twee goed, maar nu met sprong 10 en doorkomende tandjes is het wel weer pittig

één maand geleden

Even uit je droom helpen.. Sprongen gaan gewoon door... Alleen worden ze niet meer bijgehouden.. En sprong is eigenlijk niets meer dan een ontwikkeling in de hersenen. "De laatste sprong, althans de laatste sprong die door ons vastgelegd is." dit schrijft oei ik groei.

één maand geleden

Haha iedereen denkt dat ze er dan ineens vanaf zijn, helaas, het gaat Door tot aan de kleutertijd

één maand geleden

Reactie op Littl-one

Even uit je droom helpen.. Sprongen gaan gewoon door... Alleen worden ze ni ...
Volgens mij zeg ik ook nergens dat het daarna voorbij is? 😅 Ik leef niet in een illusie dat alles daarna vlekkenloos zal verlopen. Alleen dat de officiële sprongen die hier iedere terugkomen op het forum er niet meer zullen zijn.

één maand geleden

Reactie op MichVA

Volgens mij zeg ik ook nergens dat het daarna voorbij is? 😅 Ik leef niet i ...
Ahh oké, dan vatte ik je bericht verkeerd op