93 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Thegodfather

Oké dat is toch vrij lang nog. Duurde de andere sprongen ook zo lang of toe ...
Yep bij mij mij wel haha! Ze is nu net uit sprong 3 en volgens de app had ze er dus al een aantal dagen uit moeten zijn maar dat klopte bij lange na niet.

één jaar geleden

Reactie op Thegodfather

Oké dat is toch vrij lang nog. Duurde de andere sprongen ook zo lang of toe ...
Jaa ze duren eigenlijk allemaal ongeveer zo lang

één jaar geleden

Reactie op Shannonjck

Yep bij mij mij wel haha! Ze is nu net uit sprong 3 en volgens de app had z ...
Okee haha nou fijn dat het erop zit. Wij beginnen er morgen aan volgens het Schema.

één jaar geleden

Reactie op Dana&Noël

Jaa ze duren eigenlijk allemaal ongeveer zo lang
Okee. Bij ons was de 1ste sprong 2 dagen. 2de sprong was 3 dagen. Dus ik ben benieuwd

één jaar geleden

Ja hier vermoed ik ook dat de sprong begonnen is met 11 weken. In slaap komen en blijven is momenteel echt een dingetje, terwijl dit voorheen geen probleem was. Schrikt wakker als we na het wiegen gaan zitten of haar in bedje leggen. Het valt mij ook op dat ze heel veel aan het sabbelen en kwijlen is. Eerste signalen waren dat ze ‘s nachts huilend wakker werd en een extra keer wilde drinken. Benieuwd hoe lang dit is sprongetje duurt!

één jaar geleden

Wat is dit met deze sprong.. mijn dochter wordt echt elke keer met 36/37 m wakker. Je kan er de klok op gelijk zetten!

één jaar geleden

Herkent iemand dit: > Niet slapen (echt totaaal niet). Draagzak, reiswi ...
Wat herken ik dit nu bij mijn zoontje 😣 hij kan dan nog wel zichzelf vermaken in de box met de mobiel en van die zwart wit plaatjes. Maar ook voor korte duur en dan is niets meer goed, behalve aan de borst willen (en zo slapen, maar oh wee als mama weg gaat dan is het klaar wakker). Kom echt gewoon niet aan mijzelf toe.. Maar goed eventjes door bijten

één jaar geleden

Pff wat is sprong 3 heftig! Ook wij zien dit terug bij onze kleine. Haar in slaap wiegen duurt langer dan dat ze slaapt 😂 heel veel huilen en moeilijk drinken. Tijdens drinken links en rechts schudden met het hoofdje. We weten niet wat ze wilt en dat maakt het wel wat lastiger.

5 maanden geleden

Reactie op meikenicolien

Okeeee yes it’s a sprong! Pfff. Vandaag drinken niet drinken huilen slapen ...
Hahaha ik moet hier erg om lachen (al staat het huilen me nader dan het lachen), dit beschrijft precies mijn dag vandaag met m’n blije-huilende-nietwillenslapen dochter die ook in sprong 3 zit🫠

5 maanden geleden

Reactie op svv89

Hahaha ik moet hier erg om lachen (al staat het huilen me nader dan het lac ...
Ahh! Sprong 3 was bij ons ook heeeel heftig. Ik zag toen zo op tegen de rest van de sprongen! De rest van de sprongen vielen hier enorm mee in vergelijking met sprong 3! Hang in there! ❤️

5 maanden geleden

Deden jullie mama’s na een aantal korte slaapjes maar een contactnap zodat er in ieder geval een lang slaapje tussen zit? Ben bang dat ze andere oververmoeidheid raakt maar wil haar ook niet verkeerde slaapassociaties aanleren.. Het slapen in haar bedje overdag ging net zo goed🫠

5 maanden geleden

Reactie op LeanneB

Ahh! Sprong 3 was bij ons ook heeeel heftig. Ik zag toen zo op tegen de res ...
Thanks! Hoelang duurde het bij jullie? Ook slecht slapen ineens?

5 maanden geleden

Reactie op svv89

Deden jullie mama’s na een aantal korte slaapjes maar een contactnap zodat ...
Haha je ziet in de 2023 groep ipv 2024 ( denk ik ) maar die sprong was wel pittig.. mijn zoontje sliep altijd lang overdag behalve toen met die sprong… altijd halfuurt slaapjes en deed in de middag als hij wakker was na halfuur en lukte niet meer in bed op mij verder slapen en tukte hij zo nog 2 u verder.. en ja dit heeft 6 weken geduurd en dacht dit komt nooit meer goed maar ook dat kwam weer goed!🥰 volg je gevoel en vertrouw op jezelf! Weet ik nu na 12 maanden