43 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Mi Lady
Ik wacht tegenwoordig eerst een paar minuten voor ik er heen ga snachts, me ...
Dit doen wij indd ook, 2x per week gaat het “mis” en ligt ze tussen 4-6 uur vij ons in bed mar voor de rest gaat het goed. Wij wachten altijd 3 minuten of het moet exht een paniek huil zijn dan loopt ik na ongeveer een halve minuut
4 maanden geleden
Hier is het ook 2 keer gebeurd afgelopen week.. compleet overstuur en lang wakker. Uiteindelijk met een klein flesje heb ik het opgelost gekregen gisteren maar van de week ook dat zelfs niet en lag ze ook bij ons in bed waar ze uiteindelijk in slaap is gevallen.
4 maanden geleden
Reactie op Shannonjck
Hier is het ook 2 keer gebeurd afgelopen week.. compleet overstuur en lang ...
Ik denk dat het inderdaad een “fase” is en uitzitten? 🥲
4 maanden geleden
Reactie op Sineadx
Dit doen wij indd ook, 2x per week gaat het “mis” en ligt ze tussen 4-6 uur ...
Dit doen wij normaal gesproken ook, maar afgelopen week wordt hij echt compleet overstuur wakker. Misschien komende nacht toch maar eens proberen om een paar minuutjes te wachten
4 maanden geleden
Reactie op Shannonjck
Hier is het ook 2 keer gebeurd afgelopen week.. compleet overstuur en lang ...
Dit werkt bij ons normaal gesproken ook altijd, maar afgelopen week niet. Na de fles is hij 2 minuten stil en daarna begint hij weer. Ik denk dat het gewoon ff doorbijten is en hopen dat het niet te lang duurt 🙈
4 maanden geleden
Oh bij ons ook drama, lijkt op de 4 maanden slaapregressie. Hij is niet weg te zetten in zijn bedje en is urenlang wakker in de nacht. Zodra je denkt dat hij in slaap gewiegd is en hem wil neerleggen dan begint hij weer te huilen. Wij geven hem dan nachtvoedingen. Na derde navhtvoeding valt hij weer in slaap… laten huilen is geen optie bij ons, want dan raakt hij meer overstuur
4 maanden geleden
Reactie op Marrrie
Dit werkt bij ons normaal gesproken ook altijd, maar afgelopen week niet. N ...
Hier hielp een flesje vannacht ook niet 🫣 denk inderdaad echt een fase die hopelijk snel weer voorbij is!
4 maanden geleden
@TS alsof ik het zelf heb geschreven! Wij hebben de afgelopen week ook een aantal van dit soort nachten gehad. VRESELIJK.
Sowieso worstelen we momenteel heel erg met de slaapjes, overdag wil ze ook niet altijd meer 2x slapen. Gisteren had ze uiteindelijk aan 1 slaapje genoeg (vond zij.. 🫣). 'S avonds naar bed toe, begin van de avond ging goed maar vanaf 23:00 was het drama. Alleen maar huilen en als we dan gingen kijken was er niks aan de hand. Na een paar uur geprobeerd haar bij ons in bed te nemen maar dan ging ze alleen maar spelen en brabbelen. Flesje gegeven, hielp ook niet. Mee naar beneden, even bij ons op de bank (wil ook nog wel eens helpen), hielp deze keer ook niet. We waren ten einde raad... Uiteindelijk rond 02:00 een matras bij haar op de kamer gelegd en is mijn man erbij gaan liggen, toen werd ze rustiger en viel ze na een uurtje eindelijk in slaap.
Iemand tips!? Want we willen er ook niet elke avond bij gaan liggen... SEND HELP! 🤪🤯
4 maanden geleden
Hoe gaat het nu bij iedereen? Hier nog steeds gaande, nog erger zelfs..
Hij wil echt niet meer in z’n eigen bed slapen, complete paniek en gewoon echt niet rustig te krijgen. Hij wil alleen maar in ons bed slapen, maar om nou om 7/8 uur al met hem naar bed te gaan gaat ons ook een beetje te ver..
Iemand nog gouden tips? 🙈
3 maanden geleden
Mijgoooood , gister ochtend slaapje geweigerd voor ‘t eerst me zoontje is bijna 14 maanden en toen wel mega goed middag dutje.
Hele nacht geslapen langer dan klokkie rond .. dacht probeer nu weer naar bed te doen maar keihaed gillen en krijzen? Nog nooit gebeurd dit in bijna 14 maanden? Is die toe aan 1 dutje?… gewoon per dag bekijken denk ik? Wil geen oververmoeidheid en rot nachten.. terwijl die eigelijk nog niet aan toe is.. aangezien ze zeggen ( meestal tussen 15 en 18 maanden )
3 maanden geleden
Overdag alleeen maar gillen en jengelen en zeuren als die zijn zin niet krijgt mijgod , vind heftige sprong qua gedrag
3 maanden geleden
Onze dochter heeft ook opeens moeite met naar bed gaan in de avond. Dit hebben we echt nog nooit gehad. Ze ging altijd meteen liggen en slapen. Nu krijst ze het uit 😅
Moet wel zeggen dat ze erg kan overdrijven want na 5 min slaapt ze 🤪
Grapje natuurlijk. Ik laat haar wel even gaan als ik haar weg leg. Ik ga niet zelf om 19:00 uur al naar bed namelijk. Gelukkig valt ze zelf wel in slaap na 5/10 min.
Verder kan ze meerdere keren in de nacht opeens gaan huilen. Volgens mij wordt ze half wakker, huilt eventjes rustig en slaapt dan weer verder (?) Geen idee wat dit dan weer moet zijn haha. Ik laat haar in ieder geval liggen en ga er niet naartoe.
Overdag is ze echt aan drammen. Ze kan zich dramatisch op de grond laten vallen als ze iets niet mag, ergens niet bij komt, iets zelf laat vallen of als er helemaal niks gebeurt 😅 Niks is goed.
Ik merk wel dat haar koppie chaos is. Ze ontwikkelt opeens taal en spraak en kan de varken en de koe opeens aanwijzen uit het boekje.
Al met al een pittige sprong, maar ik geniet wel echt van mijn meisje dat nieuwe dingen ontdekt en leert!! 🥰
3 maanden geleden
Reactie op Jaimy_xje
Onze dochter heeft ook opeens moeite met naar bed gaan in de avond. Dit heb ...
Oooooh maar na 5/10 min savonds slapen is toch mega snel?!! Hier al hele dag 30 min met slaapjes om slaap te vallen en sliep normaal altijd binnen 5 min…. Idd chagos in ‘t hoofd en drammen mijgod;( gewoon gillen wat een drama boy
3 maanden geleden
Reactie op devidevries
Oooooh maar na 5/10 min savonds slapen is toch mega snel?!! Hier al hele da ...
Ja is het ook hoor! En het is ook helemaal niet erg. Vind het zelf alleen vervelend als ze verdrietig gaat slapen nu ipv vredig haha.
Niet normaal he dat drammen en gillen. Ik had ergens ook gelezen dat ze nu juist op zoek zijn naar grenzen omdat ze doorhebben dat ze op verschillende manieren hun zin kunnen krijgen. Dus niet alleen door te huilen, maar ook door extra lief te zijn of juist schattig. Ik vind het dan ook stom dat ze zo vaak zowat uit elkaar ploft van het gegil en gedram, maar ik moet toch wel blijven moederen en dus opvoeden 😅😂👍🏼🥲
3 maanden geleden
Reactie op Jaimy_xje
Ja is het ook hoor! En het is ook helemaal niet erg. Vind het zelf alleen v ...
Ja…. Hier al bij ‘t woordje nee zo scène en op de grond liggen🥲…. En dan voor t slapen mega druk kletsen en gillen en krijzen nou dat was nooooooit echt gewoon ontwikkeling dusja t is vervelend maar ook voor hun