43 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op devidevries

Ja…. Hier al bij ‘t woordje nee zo scène en op de grond liggen🥲…. En dan v ...
Precies dit! Om gek van te worden😕 midden in de winkel krijsen en schreeuwen want mevrouw mag het flesje curry niet meenemen😰

3 maanden geleden

Alles wat ik hier lees is exact wat wij hier nu ook al 4 weken hebben… snap niet dat het zo lang duurt. Begonnen met eerste slaapje weigeren en nu is het standaard maar 1 slaapje van 1h/ 1,5h in de middag en de hele dag door jammeren. Sinds 3 nachten opeens wakker van 1h tot 3h en dan socjtends ook weer om 5h. Ik ben doodop. Hoe lang duurde dit bij jullie? Er lijkt gewoon geen einde of verbetering in de komen.. en vind 4 weken wel erg lang al 😕

3 maanden geleden

Reactie op Marrrie

Hoe gaat het nu bij iedereen? Hier nog steeds gaande, nog erger zelfs.. H ...
Hier wordt het ook steeds erger.. hoe lang is het bij jou al gaande, snap het echt niet meer

3 maanden geleden

Hier echt drama sinds sprong 9 opeens lijkt het gewoon alsof die niet meer zelf slaap kan vallen in de ochtend…. Of het duurt 30 tot 45 min of hij weigert…. Maar dan denk ik hij kan toch niet opeens van 6 tot 12 wakker zijn.. vd week 1 slaapje en opeens een veel langere nacht

3 maanden geleden

Reactie op devidevries

Hier echt drama sinds sprong 9 opeens lijkt het gewoon alsof die niet meer ...
Ik denk dat hij misschien over gaat naar 1 slaapje hoor. Mijn dochter sliep in de ochtend maar weigerde haar middag dut dan weer. Toen 1 slaapje aangeboden om 12:00. Dit gaat in het begin natuurlijk nog vermoeid. Ze moeten hier ook een beetje aan wennen. Als ze om 10:30 heel erg moe was ging ik bijv een rondje lopen, of op de schommel. Gewoon zorgen dat ze even afgeleid was. Nu zijn we volledig over naar 1 dutje en dat is super! Zonder gedoe valt ze meteen zelfstandig in slaap

3 maanden geleden

Reactie op Jaimy_xje

Ik denk dat hij misschien over gaat naar 1 slaapje hoor. Mijn dochter slie ...
Ja was hier eergister voor t eerst… en sliep smiddags 2.5 u en snachts nacht van bijna 12.5 u nou dat was vandaag 10.5 u en korter totaal met 2 slaapjes.. maar nu net tot weer slaapgevallen na halfuur.. ja t kan ook iets tijdelijks zijn door sprong en ga je te snel over en wordt t erna drama dusja blijf maar aanbieden.. maar als die na halfuur nog niet slaapt dan eruit en dan idd rond 12… hoelaat is jou kindje nu wakker sochtends?

3 maanden geleden

Reactie op devidevries

Ja was hier eergister voor t eerst… en sliep smiddags 2.5 u en snachts nach ...
06:30 wakker - 12:15 slapen Dat is het normale ritme haha Door de sprong is ze nu soms eerder wakker. Dan houd ik evengoed het 1 slaapje ritme aan! Gaat vanzelf weer over

3 maanden geleden

Reactie op Jaimy_xje

06:30 wakker - 12:15 slapen Dat is het normale ritme haha Door de sprong ...
Knap! En hoelang slaapt ze dan smiddags? En savonds naar bed?

3 maanden geleden

Reactie op devidevries

Knap! En hoelang slaapt ze dan smiddags? En savonds naar bed?
Nu met het sprongetje slaapt ze vaak 1,5 uur.. maar anders 2,5 uur! In de avond gaat ze rond 18:30 / 19:00 slapen 😊 Ik hou een beetje 5/6 uur wakkertijd aan.

3 maanden geleden

Hier echt een drama met de nachten. Wij vallen zowat om. Gelukkig is er familie die sommige nachten kan overnemen en naast ons zoontje in de kamer kan slapen. Hij is wel 10x wakker en moeilijk te troosten en valt moeilijk in slaap. Voorheen hielp nog als je flesje gaf maar ook dat heeft zijn effect verloren. Het gekke is dat iedereen in mijn omgeving met jonge kinderen dit niet hebben gehad. Tenminste dat zeggen ze. Dan vraag ik mij af hoe dan?!

3 maanden geleden

Wij ook overduidelijk in sprong 9, gelukkig gaan de nachten nog goed maar merk ik het vooral aan haar gedrag. Erg aanhankelijk en wilt de hele tijd getild worden (is ook erger geworden sinds ik zwanger ben van de 2e, alsof ze dat aanvoelt) maar buiten dat om vind ze niks leuk, ze was altijd een enorm lachebekkie en nu miept ze om alles om en is ze snel boos. Herkennen jullie dit ook?

3 maanden geleden

Reactie op Charliee1234

Wij ook overduidelijk in sprong 9, gelukkig gaan de nachten nog goed maar m ...
Dit herken ik echt precies! Hele dag jammeren, weinig tot niet vrolijk vooral thuis niet ergens anders gaat het dan nog wel en vooral ‘s morgens als ze wakker word is ze echt not amused.

3 maanden geleden

M’n zoontje vanmorgen voor de 2e keer deze week ochtend slaap geweigerd…. Dus 1 middag slaap maar echt al om 13;30 wakker na uur en 20 min… help hoe doen jullie dit? Bezorgde mama hier voor oververmoeidheid.. 18:00 bed?

3 maanden geleden

Reactie op devidevries

M’n zoontje vanmorgen voor de 2e keer deze week ochtend slaap geweigerd…. D ...
Ja als dit bij ons gebeurd leg ik haar altijd om 17:45 al in bed zodat ze 18:00 wakker is, hier is ze dan vaak door de vermoeidheid pas om 07:00 wakker terwijl als ik dr later naar bed breng ze al om 06:00 wakker is. Maar dit is bij ons het geval

3 maanden geleden

Mijn dochter vindt het opeens heel moeilijk om alleen te slapen 😅 Afgelopen nacht werd ze wakker en heb ik haar maar bij mij in bed genomen. Toen ik haar vanavond op bed legde lukte het haar ook niet om zelf te gaan slapen. Ze is bij mij op schoot in slaap gevallen en toen heb ik haar in bed kunnen leggen. Is dit bij iemand ook het geval nu? Is echt een sprong uiting, maar ik ben meteen bang dat ze hier dan aan gaat wennen 😅

3 maanden geleden

Reactie op Jaimy_xje

Mijn dochter vindt het opeens heel moeilijk om alleen te slapen 😅 Afgelope ...
Bij mij is dit nu niet het geval maar dit hebben wij bij een voorgaande sprong een aantal maanden terug ook gehad. Elke nacht lag ze bij ons in bed omdat ze dan compleet overstuur wakker werd en het haar niet meer lukte om alleen verder te slapen. Het is toen hier een gewenning geworden en hebben dit met een korte 2 dagen “slaaptraining” af kunnen wennen.

3 maanden geleden

Reactie op Shannonjck

Bij mij is dit nu niet het geval maar dit hebben wij bij een voorgaande spr ...
Oef, pittig! Hoe hebben jullie dit toen aangepakt?

3 maanden geleden

Reactie op devidevries

M’n zoontje vanmorgen voor de 2e keer deze week ochtend slaap geweigerd…. D ...
Hier is dit eigenlijk altijd zo en sinds kort gaat ze nu eindelijk 2 tot 2,5 uur slapen smiddags. Hier vanmiddag nu maar 3 kwartier geslapen omdat ze ziek is en ook half 2 wakker maar hier red ze het makkelijk tot 19:00. Ook nog wel 19:30 of 20:00. Overdag nooit veel slaap nodig gehad. (Helaas😂)

3 maanden geleden

Reactie op Np22

Hier is dit eigenlijk altijd zo en sinds kort gaat ze nu eindelijk 2 tot 2, ...
Pfoeeeee ….. en vanaf hoelaat dan wakker? Vanaf ochtend tot t slaapje echt al van 6 tot 12 ofzo? Ja hier heeft die echt dat ochtendd slaapje nog nodig maar echt opeens sinds deze week lukt t of niet of pas na halfuur….. echt sprong 9 whihoe🥹. Moet t maar accepteren.. hij lag om 18:15 te slapen.. om 16;45 was die al verrot… ach

3 maanden geleden

Reactie op devidevries

Pfoeeeee ….. en vanaf hoelaat dan wakker? Vanaf ochtend tot t slaapje echt ...
Hier nu sinds een maand geen ochtendslaapje meer. Ze is meestal tussen 07:00 en 07:30 wakker. Vanaf 06:00 is het idd nog wel een lange ochtend. Hier gaat ze tussen 11:30 en 12:00 slapen s’middags. Moe is moe zeg ik maar altijd! 18;15 naar bed ook niks mis mee als hij het aangeeft prima toch. ❤️