14 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg

2 jaar geleden

Ik kook de groente in een klein laagje water.

2 jaar geleden

Wij hebben een stoompan. Zou niet teveel geld uitgeven. Stoom normaal ook nooit.

2 jaar geleden

Nee zou het niet doen. Gewoon koken in een pan en dan in een blender oid

2 jaar geleden

Nee zou het niet doen. Gewoon koken in een pan en dan in een blender oid
Ik prak banaan en peer gewoon met een vork

2 jaar geleden

Ik heb er een via marktplaats, een stomer en blender in 1. Is wel heel handig voor de paar tientjes die ik betaald heb.

2 jaar geleden

Reactie op Narcis23

Ik heb er een via marktplaats, een stomer en blender in 1. Is wel heel hand ...
Ja tis omdat ik zoiets via vinted zag dat ik me afvroeg of het de koop waard was.

2 jaar geleden

Mijn blender hield er laatst ineens mee op en heb toen maar eentje gekocht die ook kan stomen, moet zeggen dat het behoorlijk handig is.

2 jaar geleden

Reactie op Ada3

Ja tis omdat ik zoiets via vinted zag dat ik me afvroeg of het de koop waar ...
Dan ja! Het is heel makkelijk!

2 jaar geleden

Echt onzin zn stomer. Wij hebben eentje geleend omdat vrienden hem niet meer nodig hadden. Koken en dan stafmixer is veel makkelijker en sneller en ook nog eens snellen met schoonmaken. Schoonmaken van die stomer en mixer is best een gedoe (mag niet in de vaatwasse omdat hendel anders afbreekt) dus ik zal lekker je geld aan iets leuks uitgeven voor je baby

2 jaar geleden

Ik heb laatst een stoommandje bij blokker gekocht voor een paar euro, omdat ik wel voorstander ben van stomen (ivm behoud vitaminen). Werkt prima! Daarna gewoon met de staafmixer. Bij mijn ouders thuis gingen alle groenten in de (hogedruk) stoomoven. Ik vind dat de smaak daardoor ook wat ‘puurder’ is.

2 jaar geleden

Ik heb van Amazon baby cooker gehaald. Ik vind toch wel belangrijk om te stomen. En het is 7in1. Dus stomen reinigen desinfecteren ontdooien blenden. Het heeft elke functie.

2 jaar geleden

Ik heb voor €5 stoommandje bij de Blokker gekocht, die kun je in een gewone pan zetten. En daarna staafmixer

2 jaar geleden

Ik gebruik hem 2 x per dag. Merk: avent. Kindje is nu 5 maanden. Sochtends fruit stomen en blenden savonds zoete aardappel.