9 Reacties

vorig jaar

Vaak bij vegan bakkers

vorig jaar

Bij de oudste hebben we toen zelf een taartje gemaakt. Nu krijgt tie gewoon een stuk normale taart🤣

vorig jaar

Bij de oudste zelf gemaakt met amandelmeel, banaan en 100% appelmoes. Zou het recept weer even moeten opzoeken, maar was een succes ;)

vorig jaar

Bananenbrood zonder suiker is hier een mega hit!

vorig jaar

Hier ben ik ook naar op zoek! 😄 Suiker blijft toch een dingetje wanneer je dat dan wel gaat “geven”. Hoe ga je dat aanpakken na zn eerste verjaardag?

vorig jaar

Reactie op linda0309

Hier ben ik ook naar op zoek! 😄 Suiker blijft toch een dingetje wanneer j ...
Hier krijgt de oudste met 2,5 nog steeds nagenoeg geen toegevoegde suikers. Af en toe op zondag een beetje pasta op brood, een beetje honing in zijn thee of een hapje van mijn koekje. Maar zo lang hij nog wild enthousiast wordt van fruit laat ik het lekker zo 🙂.

vorig jaar

Reactie op MBB85

Hier krijgt de oudste met 2,5 nog steeds nagenoeg geen toegevoegde suikers. ...
Mijn zoontje wordt van al het eten wat hij ziet enthousiast, hij doet soms alsof hij uitgehongerd is 😂 Ergens denk ik: zolang hij het niet kent is het misschien makkelijker te ontwijken. Al lijkt het alsof andere mensen het vreemd vinden dat “hij dat dan niet mag”

vorig jaar

Reactie op linda0309

Mijn zoontje wordt van al het eten wat hij ziet enthousiast, hij doet soms ...
Ik heb er redelijk schijt aan wat anderen vinden 😅. Hij vraagt er niet om, behalve dan dus soms of hij ook pasta op brood mag of honing. Maar verder is fruit zijn snoep. En het is heus niet dat hij straks op school geen traktatie ofzo mag, of geen snoepjes. Maar zo lang hij er niet om vraagt zou ik echt niet weten waarom ik het zou geven 🤷‍♀️.

vorig jaar

Hier krijgt mijn dochter van bijna 3 ook nog steeds geen toegevoegde suikers. Dus geen snoep, taart etc. Ze heeft voor het laatst naturel chips gegeten, dat vond ze wel gek. Voor de rest bereid ik alle ‘lekkers’ zelf voor zoals zelf een bananen cake, appeltaart of zelf gemaakte ijsjes. In het dagelijkse leven gewoon fruit en groentes als snack en nooit een discussie gehad, wat heel bijzonder is in deze felle fase 🤣