16 Reacties
3 jaar geleden
Mijn moeder had een bloemen tattoo gezet en daaraan vast gelinkt 5 klavers, 4 rode gekleurd en 1 blauw voor de kids.
Dit was overigens wel toen de 55+ pas gezet.
3 jaar geleden
Van me eerste kindje wil ik dit, mijn vriend en ik zetten dan het zelfde, zodra we meerdere kindjes krijgen kijken we dan wel voor een nieuwe onderwerp of idee 🙂

3 jaar geleden
Reactie op Babygirl on the way
Van me eerste kindje wil ik dit, mijn vriend en ik zetten dan het zelfde, z ...

Ik wil ook zoiets en dan ook handje dus dan wil ik in het voetje zijn naam en in handje geboorte datum
3 jaar geleden
Reactie op Anoniem_1998
Ik wil ook zoiets en dan ook handje dus dan wil ik in het voetje zijn naam ...
Aaaah heel mooi! Misschien doe ik ook wel de geboortedatum in de tattoo verwerkt..
3 jaar geleden
Aaaah heel mooi! Misschien doe ik ook wel de geboortedatum in de tattoo ver ...
Ik heb voor me dochter deze.

3 jaar geleden
Ik heb geen foto van mijn tattoo maar ik heb een schorpioen laten zetten omdat het zijn sterrenbeeld is
3 jaar geleden
Ik heb geen foto van mijn tattoo maar ik heb een schorpioen laten zetten om ...
Oh en voor de tweede wil ik iets soort gelijks, geboorte bloem of sterrenbeeld.
3 jaar geleden
Ik wil graag een verse uit de bijbel of de quote: peace that makes no sense laten zetten 🤍🙏🏻✨
3 jaar geleden
Voor mijn zoon heb ik op mijn boven arm binnenkant zijn initialen en geboortedatum in blokletters en fineline.
Dit wil ik uitbreiden met hetzelfde voor de 2e en wellicht verfraaien met bloemen . Nog niet over uit hoe en wat.

3 jaar geleden
Heb in 2018 een miskraam gehad, en als gebaar voor de baby heb ik, een vlinder op mn bovenbeen en mn partner eentje verwerkt in zijn sleeve op zijn arm.
Rond om de tattoo zitten bloemen, maar ook bloemen die mn ouders en zusje hebben getekend. Als de kleine ook zover is om een bloemmetje te tekenen, tattooeer ik die van hem erbij
3 jaar geleden
Vingerafdruk van mijn zoontje, vergroot, met daaromheen de regenboogkleuren ivm miskraam ervoor. Mijn mooie regenboogbaby 💙