Hoi iedereen,
Ik zit al een tijdje na te denken over een tattoo die symbool staat voor mijn 2 dochters. Ik denk gewoon de namen, met misschien iets kleins erbij. In ieder geval wil ik iets wat subtiel is.
Zijn er meerdere mama's die een tattoo hebben laten zetten die verwijst naar jullie kindje? En zouden jullie een foto willen delen voor inspiratie? 😇
Dit is mijn inspiratie. Ga deze gebruiken als voorbeeld. De naam word uiteraard dan wel anders! Dit past een beetje bij mijn andere tattoos en vind de lettertype erg mooi. Ik ga hem ook op deze plek zetten :)
Hallo
Ik heb zondag een tattoo laten zetten met de naam van mijn dochtertje en haar geboorte bloem erin verwerkt! 😊 het is nu wel niet super duidelijk doordat deze nog onder een plakker zit. 😊
Ik heb de outline van een schorpioen voor mijn oudste want heeft schorpioen als sterrendbeeld en voor de jongste ga ik deze doen, zonder het woordje “Leo” en wil de sterren niet uitgebeeld als stipjes maar wel als sterren
Ik denk er soms ook over na.
Dan denk ik, laat ik mijn partner zijn naam schrijven en dan dat laten tatoeëren. Of iemand anders dierbaar zijn naam op laten schrijven.
Ik heb ook een afspraak. Ik ga de 2 sterrenbeelden van mijn kinderen laten verwerken in een grotere onderarm tattoo.
Gaven jullie borstvoeding op het moment van het zetten van de tattoo?