17 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb hetzelfde idee, maar nog niks specifieks. Ik lees mee voor inspirattie

2 jaar geleden

Dit is mijn inspiratie. Ga deze gebruiken als voorbeeld. De naam word uiteraard dan wel anders! Dit past een beetje bij mijn andere tattoos en vind de lettertype erg mooi. Ik ga hem ook op deze plek zetten :)

2 jaar geleden

Hallo Ik heb zondag een tattoo laten zetten met de naam van mijn dochtertje en haar geboorte bloem erin verwerkt! 😊 het is nu wel niet super duidelijk doordat deze nog onder een plakker zit. 😊

2 jaar geleden

Het is in de vorm van een armband

2 jaar geleden

😊

2 jaar geleden

Ik heb de outline van een schorpioen voor mijn oudste want heeft schorpioen als sterrendbeeld en voor de jongste ga ik deze doen, zonder het woordje “Leo” en wil de sterren niet uitgebeeld als stipjes maar wel als sterren

2 jaar geleden

Vingerafdruk van mijn zoontje, en de regenboogkleuren omdat hij onze regenboogbaby is. Van ons tweede zoontje nog geen idee wat ik wil doen.

2 jaar geleden

Ik ben er nog over na aan het denken wat het gaat worden, maar waarschijnlijk de afbeelding die ook op het geboorte kaartje staat met zijn naam erbij.

2 jaar geleden

Ik wil dit laten tatoeëren

2 jaar geleden

Ik wil zoiets denk ik

2 jaar geleden

Ik denk er soms ook over na. Dan denk ik, laat ik mijn partner zijn naam schrijven en dan dat laten tatoeëren. Of iemand anders dierbaar zijn naam op laten schrijven.

2 jaar geleden

Ik heb zijn geboorte bloem en naam getatoeëerd

2 jaar geleden

Komt nu nog een ster bij. Na het overlijden van onze 2de dochter deze gezet.

2 jaar geleden

Ik ga voor groot 🙈 krijg een jaguar familie op mijn been

2 jaar geleden

Ik zag deze op facebook en vind dat erg gaaf!

2 jaar geleden

ik heb deze laten zetten na de geboorte van mijn dochter. nu ons zoontje er is komt er nog een visje bij

2 jaar geleden

Ik heb ook een afspraak. Ik ga de 2 sterrenbeelden van mijn kinderen laten verwerken in een grotere onderarm tattoo. Gaven jullie borstvoeding op het moment van het zetten van de tattoo?