8 Reacties

3 jaar geleden

Mijn baby is ook aan de kleine kant ben 32 weken zwanger en baby weegt 1500 kg. Maar de mijne was altijd klein geweest.. moet ook in de gaten houden. Wel heb ik sinds vorige vaker controle 2 x in de week ctg en 1 x echo ivm minder goede groei en slechte doorbloeding van de navelstreng

3 jaar geleden

Reactie op SDH?

Mijn baby is ook aan de kleine kant ben 32 weken zwanger en baby weegt 1500 ...
Hebben ze met je gedeeld wat ze denken voor de rest van de zwangerschap? Inleiden rond 36 weken en buiten de buik veilig verder groeien? Liever tot 42 weken door laten lopen zodat de baby door kan groeien? Ik mis echt een stukje communicatie over wat hun planning is.

3 jaar geleden

Reactie op SanneMaria

Hebben ze met je gedeeld wat ze denken voor de rest van de zwangerschap? In ...
Over Inleiden hangt er af hoe de groei van de baby is. En dat gaan we aanstaande donderdag zien. Als de groei verder gezakt is gaan ze inleiden idd. Ze zeiden wel dat als de baby niet voldoende groeit dat het beter is om te bevallen

3 jaar geleden

Onze kleine is op 26 weken van p49 naar op 28 weken p29 en op 30 weken naar p19 gegaan. In het buikje vooral wat betekend dat de placenta niet goed genoeg meer functioneert. Ik heb nu om de week groei echo(morgen weer) 2 keer in de week echo navelstreng/vruchtwater en hartje. (Die zijn tot nog toe goed) En elke dag een ctg (dit is omdat onze vorige dochter met 34.5 is overleden in mijn buik en ik niet gerusteld ben zonder ctg. Inleiden doen ze zodra er iets navelstreng of ctg gaat afwijken of als ze niet tot nauwelijks meer groeit. Ook als ik het niet meer trek geestelijk is het momenteel erg zwaar voor ons gezin. En zoiezo met 37 weken inleiden. Maar de gynacholoog verwacht niet dat ik de 37 weken ga halen. Bij ons word er wel echt extra voorzichtig en controles gedaan vanwege ons verleden.

3 jaar geleden

Reactie op Zeefjuh

Onze kleine is op 26 weken van p49 naar op 28 weken p29 en op 30 weken naar ...
Wat fijn dat ze met je meedenken en je gewoon aan de ctg mag. Maakt het niet makkelijker maar ik hoop wel iets dragelijker. Bij ons is alles klein maar voornamelijk het buikje dus ik ben heel benieuwd wat ze ons volgende week vertellen. Ik wens je succes en sterkte de komende periode.

3 jaar geleden

Reactie op SanneMaria

Wat fijn dat ze met je meedenken en je gewoon aan de ctg mag. Maakt het nie ...
Spannend. En echt aan de bel trekken als je denkt ik voel me kindje minder. Beter een keer teveel naar het ziekenhuis dan te weinig. Sterkte met wachtten tot volgende week

3 jaar geleden

Mijne is juist het tegen overgestelde zit nu al p93 beetje erg te groot voor het termijn van 32weken

3 jaar geleden

Hier ook baby’tje met buikje bij 20w p89, 24w p57 en 28w p15 en 30w p15. Heb bij 28-29-30w navelstreng doorbloeding gehad en die bleef goed net zoals ook het vruchtwater. Morgen weer meting bij 32w, spannend! Geeft wel zorgen inderdaad. Ik slik al sinds 12w een bloedverdunner om dit te voorkomen dus hopelijk wordt het niet erger. Ze beweegt gelukkig meerdere keren per dag heel veel.