22 Reacties

2 jaar geleden

Gewoon je kaartjes pas versturen als je wel toe bent aan kraamvisite?

2 jaar geleden

Ik wil zoiets als dit erin zetten: De komende tijd willen wij met zijn drieën genieten, dus wachten wij nog even met kraamvisite.

2 jaar geleden

Reactie op Martinavr

Ik wil zoiets als dit erin zetten: De komende tijd willen wij met zijn drie ...
Oeeh die is heel leuk! Bedankt

2 jaar geleden

Bij de eerste hadden we een kraamfeest en de tekst was omdat wij eerst met zijn drietjes willen genieten geven we een kraamfeest voor alle visite

2 jaar geleden

Je kunt ook als mensen een afspraak maken de afspraken gewoon wat verder vooruit plannen 😁

VRIEND

2 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde dus Wij zetten erin; na een periode dan genieten, zijn jullie van harte welkom. Maar om filevorming bij de wieg te voorkomen, bel even voordat jullie langskomen.

2 jaar geleden

Wij zetten er niets in. Ja wel ons adres en nummer. De vorige keer kwam er niemand onaangekondigd langs. Iedereen stuurde vantevoren een berichtje. En dan laat ik dan wel weten of het me uitkomt of niet :)

2 jaar geleden

Ik had dit bij iemand voorbij zien komen, vond k ook wel een goeie.

2 jaar geleden

Wij hebben zelf er op staan: 'wil je komen kijken naar onze kleine held, vinden we het fijn als je eerst even belt.' Dan kunnen we zelf aangeven wanneer we een geschikt moment vinden. Zo hebben mijn partner en ik voor nu afgesproken dat we de eerste twee weken alleen onze ouders/broers/zussen/oma's ontvangen. En pas daarna vrienden, verdere familie, collega's enzo.

2 jaar geleden

Reactie op MichVA

Ik had dit bij iemand voorbij zien komen, vond k ook wel een goeie.
Dat vind ik een hele goeie!

2 jaar geleden

Wij hadden er bij mijn zoontje op staan: Kraambezoek wachten we nog even mee tot .. thuiskomt. (7 weken in ziekenhuis gelegen). Nu komt er op; Wil je … komen bewonderen? App of bel dan even van tevoren. Zo kunnen we zelf besluiten wanneer we mensen laten langskomen. Maar denk eerste 2 weken alleen ouders en broers/zus.

2 jaar geleden

Reactie op Martinavr

Ik wil zoiets als dit erin zetten: De komende tijd willen wij met zijn drie ...
Dit zou mij heel erg afschrikken als zus/beste vriendin/collega etc. Vaak is er wel een natuurlijke volgorde van wanneer iemand langs komt obv hoe dichtbij je staat bij die persoon. Lekker telefoonnummer erin zetten en als de buren of collega’s na een week al willen langskomen, zeg je gewoon dat je over 3-4 weken wel tijd hebt.

2 jaar geleden

Wij gaan in verband met de verjaardag van mijn zoontje in diezelfde periode pas later een groot feest vieren. Dan hebben we alles in één keer gehad.

2 jaar geleden

Bij ons staat: Een vriendelijk verzoekje, bel voor een bezoekje.

2 jaar geleden

Ja wij dachten ook aan t zelfde maar gaan later toch maar een kraamfeest geven zodat iedereen in een keer is geweest en we daarna lekker kunnen genieten samen

2 jaar geleden

Reactie op Babygirl on the way

Ja wij dachten ook aan t zelfde maar gaan later toch maar een kraamfeest ge ...
Al ga ik t wel pas geven zodra ik er klaar voor ben

2 jaar geleden

Wij hebben bij onze eerste (heftige inleiding en bevalling van in totaal 8 dagen in ziekenhuis) toen pas na een week of 3 de geboortekaartjes gestuurd. De eerste 2 weken alleen naaste familie en vrienden ontvangen. Hoewel mensen bleven zeuren en appen om geboorte kaartje, gewoon op ons eigen tempo gedaan.

2 jaar geleden

Bezoek vinden wij fijn , maar mag dit ook binnen een aantal maanden zijn

2 jaar geleden

Wil je graag - naam - zien Bel dan eerst even deze tien & dan gsm nummer

2 jaar geleden

Het is vast heel raar om een Calendly link te maken? Gewoon tijdslots beschikbaar stellen😂 scheelt app verkeer. Denk niet dat we iets met bezoek op het kaartje zetten. Wel tel nrs en dan kunnen we dan wel aangeven wat ons past en waar/wie we wel zin in hebben. Als ik in een dorp/kleine plaats zou wonen trouwens wel. Dan staan Mesen toch sneller op je stoep, of nog erger ineens in je huis. Haha. In de stad niet zo’n last van.