9 Reacties

één jaar geleden

Zou andere zoeken . Als je er nu al geen goed gevoel bij hebt. Of gewoon goed aangeven hoe je gevoel er bij was meid .

één jaar geleden

Wel jammer dat het zo kortaf is gegaan.. kan het zijn dat het innestelen iets langer heeft geduurd dus zo’n 48 uur? (Ben zelf niet bekend met IUI) en tevens kunnen er natuurlijk altijd fouten worden gemaakt door de verloskundige hè!

één jaar geleden

Ik zou zeker een ander zoeken wat respectloos dit

één jaar geleden

Moet tot mijn 12 weken echo +nipt daar in het ziekenhuis blijven. Maar ben eigenlijk wel van plan om daarna naar een verloskundige in de buurt te gaan. Nu hebben we 1,5 uur reistijd voor een echo van een paar minuten. Het was nog een inwendige echo ook met 9+1 waarbij we nog de opmerking kregen dat ze het zo eigenlijk niet goed kon zien omdat het al vrij groot was voor inwendig, om vervolgens geen “normale” echo verder te doen

één jaar geleden

Hebben wij ook gehad bij de eerste, verschilde 2 dagen. Dat kan te maken hebben met een late innesteling en daar hoef je je geen zorgen over te maken hoor! Dat je verloskundige zo doet dat is niet erg leuk en kan me voorstellen dat dat een teleurstelling was! Je kunt altijd even bellen en aangeven dat je teleurgesteld bent en dat je je zorgen maakt over het terug zetten qua datum, misschien had ze het heel druk of was ze niet lekker en kan ze dit de volgende keer een beetje goed maken😜

één jaar geleden

Ik had het omgekeerde, wat helemaal niet kan. Ik was opeens een dag verder;) is volgens mij het programma dat berekent op basis van grootte en ontwikkeling en dat de datum standaard bij iedereen op basis daarvan wordt vastgelegd, waar sowieso wel een foutenmarge op zit. Zeker als je nagaat dat slechts 5 % van de mensen op de exacte datum bevalt

één jaar geleden

Ik heb dit ook gehad na IUI 3 dagen terug gezet. Bleef ik ook maar mee zitten van het klopt niet, maarja uiteindelijk maakt het ook niet zoveel uit. Heeft idd met moment bevruchting en innesteling te maken. Wel jammer dat de vk niet meelevend is. Snel naar een in de buurt ;)

één jaar geleden

Bij mij gaf ze aan dat het er maar net aan ligt hoe de baby zich “uitstrekt”. Ze deed bij mij meerdere metingen en die verschilden van 8+1 tot 8+3 dagen. Als hij net even zn kin iets meer omhoog doet, ben je meteen iets verder qua berekening. Beetje vaag verhaal, haha, maar dat is wat ik er van begreep. Wel vervelend dat je meteen zo’n negatieve ervaring hebt gehad!