15 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op UPM
Hier exact hetzelfde🥺
Zo bizar.. heb dit nog nooit zo erg meegemaakt met hem
5 maanden geleden
Reactie op UPM
Ik ook niet, altijd vrij goed door dr sprongen en slaapregressies heen geko ...
Nou dat dus.. wij proberen hem elke keer met z'n 2e rustig te krijgen.. hij is net een half uurtje in slaap gevallen bij mijn man op zijn borst.. maar nu weer totale drama
5 maanden geleden
Reactie op UPM
Pohh , hier is ze uiteindelijk om 02.00 in slaap gevallen en werd 0745 wakk ...
Hij viel om 06:00 in slaap en hij moest om 07:00 naar de opvang😮💨
5 maanden geleden
Ik herken het heel erg! Ik heb mijn dochter het zo comfortabel mogelijk gemaakt en haar naast mij in bed gelegd zodat ik haar in slaap kon aaien. Dit liet ze niet altijd toe, maar na een poosje is het oké en viel ze rustig in slaap. Iedere avond wel begonnen in haar eigen bed maar zodra ze in paniek was nam ik haar bij me in een stille donkere kamer. Duurde vaak wel een half uurtje voordat ze in slaap viel. Dit heeft 1 maand geduurd. Nu sinds 4 nachten slaapt ze in haar eigen bed van 19:00-07:30. Ik merk dat ze ineens veel dieper slaapt en ook ineens heel snel aan het ontwikkelen is. Mijn tip is: maak het jezelf zo gemakkelijk mogelijk en ook voor je kindje. Het is een pittige fase maar deze gaat voorbij ❤️
5 maanden geleden
Reactie op Vaalezje
Ik herken het heel erg! Ik heb mijn dochter het zo comfortabel mogelijk gem ...
Ohhhhh een maand!! 😧 hoop toch stiekem dat het niet zo lang gaat duren😮💨🙈. We gaan je tips zeker gebruiken thanks!
5 maanden geleden
Hier sliep ze altijd goed. Nu vanaf zondag om de 30min max uur heel erg huilen. Maar ze draait in bed, slaap ineens op zij ,rolt door naar buik. Vond eng maar terug leggen werk niet, gelijk terug rollen en gelijk wakker en gillen. Lijk heel licht slapen. Vaak haal ik haar uit tegen me aan en ze slaapt gelijk door ,maar met terug leggen draait ze naar zij en vaak weer wakker . Vanavond 19uur naar bed en al 3keer wakker geweest. Hoop deze fase snel voorbij.
5 maanden geleden
Herkenbaar. Al hebben wij wel langer kunnen slapen dan 1.5 uur. Heel heftig! Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel blij ben dat het niet aan ons ligt en bij anderen ook gebeurt 🙈 mijn zoontje heeft denk ik in zn 1 jarig bestaan 2 weken doorgeslapen. De rest varieert tussen 1x per nacht een tut geven tot 10x per nacht. Nu de laatste weken wordt hij weer vaak wakker. Enige wat helpt is een fles. Dus nachtfles is weer terug. En nu dus 3 nachten gewoon echt wakker worden en niets helpt. Avondeten gaat er ook niet meer in terwijl hij eerst alles op at. Ik weet soms gewoon niet meer of ik het wel goed doe😅 letterlijk niets helpt ook. Laten we hopen dat deze fase snel voorbij gaat
5 maanden geleden
Wij hebben afgelopen nacht eindelijk! even soort van doorgeslapen.. wel eens waar met ons zoontje tussenin en de hele nacht de teletubbies aanstaan maar hij slaapt🤭🙈 op dit moment maakt me dat niet eens uit, ben gewoon blij dat we iets meer uurtjes slaap hebben gehad🤣.