12 Reacties

2 jaar geleden

Gevlogen met de kleine smurf in de draagzak en een opklap buggie mee die in de handbagage ging. Luiertas met mijn eigen zooi en voor de kleine (was alleen een schoon shirt voor mij vergeten... was handig geweest) ging prima zo. Succes!

2 jaar geleden

Als je geen apart ticket voor haar koopt, moet ze sowieso op jouw schoot zitten. Ik heb gevlogen toen ons zoontje drie was. En dan had ik draagzak mee, geen buggy. Vond ik wel zo handig. En idd gewoon al het nodige in luiertas. Onze luiertas is rugzak. Als je alleen bent kan je eventueel nog handbagage koffer meenemen maar zien dat je alles nog kan dragen wel.

2 jaar geleden

Ik zou wel de buggy meenemen en een draagzak. Wij kwamen op de terugweg aan op Schiphol en moesten een heel eind lopen voordat we de buggy op konden halen. Ik heb toen de kleine de hele tijd getild omdat ik geen draagzak bij had. Ik zou nu zeker wel een draagzak meenemen.

2 jaar geleden

Ik ben pas terug van vakantie. Ik nam een opklapbare buggy mee die ook mee in de vliegtuig mocht, en een draagzak. Een babytas met luiers melk etc. En 1 koffer handbagage met alle baby kleding voor het geval dat je toch een koffer kwijt raakt bij aankomst. Dit ging super. In de lucht legde ik m’n dochter aan de borst, zodat er niet teveel druk ontstond voor haar oorjes. En ook met landen. Als je flesvoeding geeft dan geef je de fles op het moment dat het vliegtuig gaat stijgen of iets waar ze op kauwen.

2 jaar geleden

Reactie op Sou1992

Ik ben pas terug van vakantie. Ik nam een opklapbare buggy mee die ook mee ...
Welke buggy was dat als ik vragen mag? Ik kan er moeilijk aan uit komen welke wel mee mag.

2 jaar geleden

Moet je niet ook iets regelen qua toestemming van de vader als je naar het buitenland gaat? Geen ervaring met alleen reizen maar schoot me te binnen, is iets waar je niet gelijk aan denkt mss

2 jaar geleden

Reactie op Nini1234

Moet je niet ook iets regelen qua toestemming van de vader als je naar het ...

2 jaar geleden

Reactie op Nini1234

Je moet idd een toestemmingsformulier hebben als de vader gezag heeft. Als er geen vader is, heb je een bewijs nodig dat je alleen het gezag hebt. https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reizen-met-kinderen/vraag-en-antwoord/heb-ik-toestemming-nodig-om-alleen-met-mijn-kind-te-reizen

2 jaar geleden

Reactie op Nini1234

Officieel wel maar mijn man heeft een kind uit vorige relatie en die gaat heel vaak met 1 ouder op vakantie en in 10 jaar is er nog nooit om zoiets als toestemming gevraagd, ik vroeg het net en ze hadden geen idee waar ik het over had en dat dat ooit nodig was, dus..

2 jaar geleden

Reactie op Mi Lady

Officieel wel maar mijn man heeft een kind uit vorige relatie en die gaat h ...
Ik ben bij 2 keer vliegen al 2 keer gecontroleerd. Kleine moeite om het te regelen, en scheelt een hoop gedoe/een gemiste vlucht…

2 jaar geleden

Reactie op MBB85

Ik ben bij 2 keer vliegen al 2 keer gecontroleerd. Kleine moeite om het te ...
Ooo, ja naja dan zou ik het wel doen inderdaad, je zou je vlucht maar missen er door

2 jaar geleden

Reactie op Nini1234

Oh jeetje, sorry voor de late reactie maar daar heb ik totaal niet aan gedacht eigenlijk 🙈