6 Reacties

2 jaar geleden
Een lage bloeddruk compenseert je lichaam met een hogere hartslag. Maar een hartslag van 151 is wel erg hoog (tachycardie). Je zou op zulke moment eens kunnen proberen wat bouillon of zoute dropjes te pakken om je bloeddruk op te krikken.
Maar voor de echte medische adviezen zou ik even contact opnemen met je verloskundige. Zeker omdat een tachycardie van 151 in rust wel erg hoog is.

2 jaar geleden
Ik merk ook dat ik op momenten ineens niet goed word. Zweten, heel naar gevoel, misselijk. En snelle hartkloppingen.
Bij mij helpt het om dan echt een maaltijd te eten. Minimaal 2 broodjes.

2 jaar geleden
Ja ook heel erg last van.
Moest van de oefentherapie proberen of ik mijn hartslag met ademhaling onder controle kan krijgen.
Je hartslag gaat omlaag bij uitademing dus vooral dan 2 seconde in 2 seconde vast en 4 of meer seconde uit.
Inademen door neus en uit door de mond.
Heb de oefening sinds gisteren.
Of t werkt weet ik nog niet !!!!

2 jaar geleden
Heel herkenbaar. Heb dit geregeld. Ondanks dat ik om het half uur iets kleins eet naast mijn normale maaltijden. Een dextro of zout dropje wil nog wel eens werken. Onderzoek gehad in het ziekenhuis want er werd gedacht aan een zwangerschapsvergiftiging. Heb wel die klachten maar uit bloed en urine onderzoek is niets te vinden. Vk en gynaecoloog hebben geen zorgen. Rustig aan doen en goed blijven eten.... nog een paar maanden afzien dus.