9 Reacties

3 jaar geleden

Mijn vk gaf het advies paracetamol rectaal. Dan hoef je hem ook niet gelijk uit te spugen en inderdaad blijven drinken

3 jaar geleden

Zowieso zou ik cola of ors kopen (of zelf maken) , heel goed wanneer je overmatig overgeeft. En idd blijf slokjes drinken, zo droog je niet uit. Ik zou met lichte dingen beginnen, crackers of beschuit bijvoorbeeld of soms wat zouts. En ook telkens in kleine beetjes. Verder lekker onder de wol kruipen meis, en probeer ze nog ff te bereiken vandaag!

3 jaar geleden

Reactie op XDaniafit

Mijn vk gaf het advies paracetamol rectaal. Dan hoef je hem ook niet gelijk ...
Dat ga ik nog wel even proberen. Ben alleen bang dat die er via onder gewoon weer uit komt hahah 馃槀馃槀

3 jaar geleden

Zowieso zou ik cola of ors kopen (of zelf maken) , heel goed wanneer je ove ...
Thanks voor de tips! Ga zo inderdaad ook wat slokjes cola proberen, puur op leven voor een andere smaak. Ik ga na lunch tijd nog een keer bellen.

3 jaar geleden

Waterijsjes, degene die bij de limonade liggen en jezelf moet invriezen, krijg je toch wat vocht binnen, maar niet te snel zoals bij drinken. Hebben wij ook gedaan toen we buikgriep hadden.

3 jaar geleden

Ik toevallig ook sinds vannacht voedselvergiftiging. Heb ziekenhuis gebeld en daar zeiden ze blijven drinken en ORS nemen. Hou helaas nog steeds geen eten binnen. Drinken gaat iets beter maar ook vaak nog mis. Sterkte!

3 jaar geleden

Reactie op Sterretjesss

Ik toevallig ook sinds vannacht voedselvergiftiging. Heb ziekenhuis gebeld ...
Jeetje vervelend zeg! Jij ook sterkte. Hopelijk zijn we er snel weer vanaf 馃グ

3 jaar geleden

ORS en kokoswater idd voor de mineralen en neem echt een goede probiotica! Voedselvergiftiging tast je darmflora aan. Die wil je juist lekker sterk en divers hebben voor een goede weerstand, plus je darmflora geef je straks door aan je kindje! Symflora van vitakruid is bijv een goede probiotica.

3 jaar geleden

De buikgriep heerst ook momenteel 馃槵 ik had het vorige week 馃檲 blijven drinken idd, aquarius/sportdrank bevat ook elektrolyten die kunnen helpen voor de vochthuishouding, alleen bij diarree wordt weer geadviseerd om niet te veel suiker te nemen. Blijft altijd zoektocht. Beterschap iig