25 Reacties

2 jaar geleden

Wij kijken naar New Amsterdam. Verder moeten we weer wat nieuws verzinnen.

2 jaar geleden

Papadag (op Netflix) is echt een aanrader. Ik ben normaal niet zo van de Nederlandse series maar deze is echt heel leuk 😁

2 jaar geleden

Netflix Ginny en Georgia Sweet magnolias Chesapeak shore Videoland Charmed de nieuwe Riviera

2 jaar geleden

Emily in Paris, kijkt lekker makkelijk weg :) goed voor de ontspanning

2 jaar geleden

New amsterdam, a million little things, Ginny en Georgia, virgin river (love deze serie en echt doorkijk serie), the Bold type!!!

2 jaar geleden

Workin’ Moms (serie) The Let Down (serie) Zwanger & Co (film) B&B zoekt lief (Vlaamse versie van B&B vol liefde) Au Pairs (NPO) Ik ga op reis en neem mee (nieuw op NPO) Everyone But Us (NPO) En ik kan niet wachten op het nieuwe seizoen van B&B en Een huis vol! 😂

2 jaar geleden

The Night Agent op Netflix :). 1 seizoen, 10 afleveringen. Ben je zo doorheen ook haha

2 jaar geleden

Ik kijk op t moment New Amsterdam!

2 jaar geleden

Netflix: - Firefly Lane - Black Mirror - The Crown - Stranger Things - Brooklyn 99 - Squid Game

2 jaar geleden

Ginny en Georgia ✅️ Sweet Magnolias ✅️ Emily in Paris ✅️ Virgin River ✅️ Workin' Moms ✅️ The Night Agent ✅️ Misschien voor andere ter inspiratie: Zelf nog Madre de Aquiler gekeken... je moet er echt inkomen, vanaf aflevering 15 vond ik het pas echt wat worden. Palpito (2 seizoenen) Anatomy of a scandal Devil in Ohio Clickbait Firefly lane Sex Life Perfil Falso

2 jaar geleden

Weet niet of je van spaans houdt. Ik ben al 3 dagen bezig aan de serie madre de alquiler op netflix. Hele goede serie vind ik zelf, is een dramaserie.

2 jaar geleden

Reactie op Dessy44

Weet niet of je van spaans houdt. Ik ben al 3 dagen bezig aan de serie madr ...
Net afgekeken🤣

2 jaar geleden

Manifest (Netflix) Shadow & Bone (Netflix) Sweeth tooth (Netflix) Outlander (Netflix) En als je lekker hersenloze tv wil kijken, ik vond afgelopen week ‘het zonnetje in huis’ op Videoland 😂 echt mega oud maar ik vond dat vroeger al super leuk, en stiekem dus ook weer leuk om hem nu weer te kijken 😅😂

2 jaar geleden

Ik weet dat het Netflix en videoland suggesties zijn, maar kan deze niet laten. Op prime video 6 seizoenen Chicago med en 9 seizoenen Chicago fire (ben hier nu zelf) En je hebt dan ook nog Chicago Police ☺️

2 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Ik weet dat het Netflix en videoland suggesties zijn, maar kan deze niet la ...
Deze series zijn idd geweldig

2 jaar geleden

Op VIDEOLAND kijk ik - Blind gekocht (Belgische versie van Kopen Zonder Kijken) - Echte gooische moeders - en af en toe als ik niet heel geconcentreerd kijk: help mijn man is klusser - hockeyvaders NETFLIX - madre uno hay dos - ginny & georgia - sweet magnolias - virgin river

2 jaar geleden

Je moet ervan houden, maar op Videoland; Married at first sight Australië 🤣 dramaaaa! Veel leuker dan NL! En natuurlijk Love island UK, ook veel leuker dan NL 😉

2 jaar geleden

Gisteren gekeken : riders of justice. Wel leuke film!

2 jaar geleden

Alle Spaanse series. Love ittttt!

2 jaar geleden

Designated survivor op Netflix