10 Reacties
6 maanden geleden
Ik ben even gaan googlen op zomerslaapzak met armen. Deze is wellicht interessant voor: https://www.hema.nl/baby/babykleding/baby-slaapzakken/baby-slaapzak-met-drukknoopmouwen-katoen-eendjes-gebroken-wit-33308330OFFWHITE.html?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIhovcvvb7hgMVMpCDBx1CTAjdEAQYByABEgKHxPD_BwE&gclsrc=aw.ds. TOG-waarde is 0.6
6 maanden geleden
Reactie op Misha96
Hee jaa dat doe ik inderdaad al , alleen een rompertje aan. Ik denk dat ze ...
Heeft ze altijd de krabwantjes aan gehad 馃槷
Zou het persoonlijk weglaten en dan maar even door de fase heen, maar als je dat niet wilt kun je ook losse wantjes gebruiken
6 maanden geleden
Reactie op DiepeZucht
Heeft ze altijd de krabwantjes aan gehad 馃槷
Zou het persoonlijk weglaten e ...
Jaa klopt, ook doordat zij kattenallergie heeft en daar lang last van had krabte ze haar hele wangentjes open van de jeuk, zelfs nog lange tijd nadat de katjes naar een ander huisje zijn gegaan. Vandaar.
6 maanden geleden
Reactie op Misha96
Jaa klopt, ook doordat zij kattenallergie heeft en daar lang last van had k ...
Ach wat sneu!
Denk je trouwens dat ze niet zonder mouwen slaapt omdat het voor haar gelinkt is aan de wantjes of echt puur de mouwen nodig?
Je hebt dan nog wel opties inderdaad maar ook kans dat ze er aan moet wennen. Dat kan je overdag vaker proberen als je dat zelf belangrijk vind uiteraard.
6 maanden geleden
Reactie op DiepeZucht
Ach wat sneu!
Denk je trouwens dat ze niet zonder mouwen slaapt omdat het ...
Ik denk inderdaad aan de wantjes omdat ze daar nu dus ook aan sabbelt om in slaap te kopen dus meer een associatie denk ik. Ik ga morgen iniedergeval de slaapzak halen die hier beneden in de reacties is gestuurd en kijken of dat al helpt
6 maanden geleden
Reactie op Misha96
Ik denk inderdaad aan de wantjes omdat ze daar nu dus ook aan sabbelt om in ...
Ahja dan zal ze misschien nog over kunnen gaan op haar vingers sabbelen of als je een hydrofiel of knuffeldoekje geeft in haar handen bvb!
Als het om mouwen zou gaan, valt ze ook niet in slaap met lange mouwen romper en mouwloze slaapzak?