19 Reacties

2 jaar geleden

Maar goed dat ik dit lees, ik had namelijk precies hetzelfde idee en ging net kijken of ik nog kon bestellen. Eind augustus is pas mogelijk weer 🙃. Heb ook al contact gehad maar helaas. Enorm balen zeg! Ik volg voor tips

2 jaar geleden

Dit had ik voor kdv

2 jaar geleden

Reactie op MelanieG

Maar goed dat ik dit lees, ik had namelijk precies hetzelfde idee en ging n ...
Ja haha precies hetzelfde hier, totaal niet over nagedacht!

2 jaar geleden

http://www.giftsbytinky.nl Ik had ze een berichtje gestuurd omdat mijn zoontje graag nog wou trakteren voor de vakantie. Dinsdag besteld woensdag in huis! Top service en een super leuke traktatie!

2 jaar geleden

Niet moeilijk doen als het makkelijk kan 😁

2 jaar geleden

Ik heb bij jetsjes en jobjes wikkels besteld met de naam erop voor om een knijpzakje fruit. https://www.jetjesenjobjes.nl/traktatie-knijpfruit-wikkel-hoera-een-zusje.html

2 jaar geleden

Ik heb ze zelf gemaakt, was wel veel werk want ik heb er 100 in totaal gemaakt🫣 Maar in een zakje zit een beschuitje (die per stuk verpakt is), met een zakje met muisjes erin(was ook veel werk), met een kleine margarine, een servetje, twee snoepmuizen en een plastic mes. Die mijn dochter op de opvang gaat trakteren is zonder mes, veilige variant😊 En dan op het zakje een sticker met de naam en een lintje. Alles staat al klaar, dus kan zo mee😊 Omdat niet alle kindjes muisjes mogen op de opvang is dit de variant die mee naar huis mag. Dan kunnen de ouders het zelf bepalen zegmaar. Als de kleine meid er is maak ik ook nog langevingers met een beetje boter erop en bosvruchtenhagel (leek mij de beste kleur voor een meisje. Die kunnen ze dan lekker opeten 😌

2 jaar geleden

Reactie op MandyJaxx

http://www.giftsbytinky.nl Ik had ze een berichtje gestuurd omdat mijn zoon ...
Top tip! Ik heb zojuist besteld en worden dit weekend verstuurd. Trouwens ook erg voordelig hier 😁

2 jaar geleden

Wij hebben leuke flesjes besteld met spekjes via geboortesnoepjes.nl Ze waren 1 of 2 dagen later al binnen waardoor mijn zoontje ze gisteren heeft uitgedeeld bij zijn opvang.

2 jaar geleden

Ik heb deze zelf gemaakt voor het kinderdagverblijf! Zakjes volgens mij 0,69€ van de wibra (zijn zakjes voor zelfgemaakte wenskaarten) met eek spekkie er in en een ‘feestkoekje’ (te koop bij Plus) en de stickers heb ik laten maken via Vistaprint en kwamen op € 15 dacht ik voor 25 stickers. Vond de kant-en-klare traktaties allemaal zo duur 🙈 zelf maken is net zo leuk en stukje goedkoper.

2 jaar geleden

Ik had deze gemaakt voor mijn klas (groep 3/4) toen ik met verlof ging. De spenen waren de volgende dag binnen. Besteld via snoepstore.nl. Was een groot succes!

2 jaar geleden

Reactie op Mellow

Niet moeilijk doen als het makkelijk kan 😁
Deze hebben wij ook. Alleen geen 1 plus in onze regio had ze, dus uiteindelijk besteld op geboortekoekjes.nl Dan zijn ze ook nog verpakt per stuk en 3 maanden houdbaar. Ook handig met kraamvisite

2 jaar geleden

Ik heb deze besteld via shein. En via leuk voor een feest.NL gepersonaliseerde stickers. Zal de naam nog even wegvagen, vanwege misschien bekende in de groep 😬 En ik heb dan mini marshmallows besteld in blauw en wit die ik erin doe.

2 jaar geleden

Ik heb deze zelf gemaakt. Zakjes zijn via bol.com (zoals een frietzak) ijshoorntjes kun je gewoon in de supermarkt kopen. Even met de bovenkant in zachte boter dippen en dan in de muisjes. Gesneden aardbeien, frambozen en druiven (het meest roze fruit) erin. Sticker ook via bol.com besteld. Was allemaal de dag erna al binnen.

2 jaar geleden

Stoepkrijt met rozijntjes 😊 gemaakt door wateenfeestje.nl

2 jaar geleden

Reactie op MandyJaxx

http://www.giftsbytinky.nl Ik had ze een berichtje gestuurd omdat mijn zoon ...
Super, niet duur en snelle levering!! Thanks voor de tip, besteld!

2 jaar geleden

Reactie op xmoneeq

Stoepkrijt met rozijntjes 😊 gemaakt door wateenfeestje.nl
Hier wilde ik eigenlijk bestellen idd maar levering pas in augustus of sept 🥲

2 jaar geleden

Ik heb besteld bij planjefeestje.nl, stoepkrijt en rozijntjes!