21 Reacties

2 jaar geleden

Probeer een Lansinoh fles 🫶🏻✨!

2 jaar geleden

Hee! Wij hadden als advies gekregen om met de fles alsvast te beginnen vanaf 6 weken anders kan het zijn dat hij het heel lang gaat weigeren. Dus ik weet niet of je nu net pas bent begonnen ermee? Wij zijn zelf 2 weken lang bezig geweest om de juiste fles te vinden. Avent en dr brown werd hier niet geaccepteerd en uiteindelijk pakte hij de difrax. Maar ook met de difrax hebben wij geduld moeten hebben, want in het begin speelde hij er ook veel mee. Vooral veel geduld hebben, want een fles is natuurlijk heel anders dan de borst.

2 jaar geleden

De Avent fles werkte hier perfect naast borstvoeding (ondertussen over op kunstvoeding) en daarnaast misschien iets van een shirt wat je zelf aan hebt gehad of een doek wat tegen je lichaam is geweest en jouw geur bevat ertussen leggen als er een ander de fles geeft

2 jaar geleden

Reactie op Carolavegmond

De Avent fles werkte hier perfect naast borstvoeding (ondertussen over op k ...
Thanks ik ga inderdaad een shirt of doek wat mijn geur heeft ook proberen. Agent fles heb ik al geprobeerd maar kwam snel veel melk uit waardoor hij stikte.

2 jaar geleden

Reactie op babytje2025

Hee! Wij hadden als advies gekregen om met de fles alsvast te beginnen vana ...
Ja ik ben nu pas 2 weken ermee beginnen, had inderdaad iets eerder moeten beginnen. Maar ik heb nog 3 weken tot ik ga beginnen met werken dus hoop dat we tot dan een fles kunnen vinden. En is je zoon dan ook afgevallen of kreeg hij nog steeds genoeg binnen? Difrax zullen we dan ook even proberen, thanks

2 jaar geleden

Reactie op nadinemoreno

Thanks ik ga inderdaad een shirt of doek wat mijn geur heeft ook proberen. ...
Heb je van de avent wel speen nr 0 geprobeerd?! Dat is als goed is de kleinste maat. Onze dochter drinkt ook naast bv uit de avent fles. En ik doe eerst de speen een beetje in/uit dr mond zeg maar zodat ze zelf erop gaat zuigen ipv alleen maar spelen.

2 jaar geleden

Heb je de fles met brede hals? Ik had eerst een dr Brown fles met smalle (normale) hals maar ben daarna overgestapt naar de brede variant. Hier ook 6 weken bv gegeven en de brede speen lijkt meer op een tepel dan de smalle :-)

2 jaar geleden

Reactie op nadinemoreno

Ja ik ben nu pas 2 weken ermee beginnen, had inderdaad iets eerder moeten b ...
Nee mijn zoon is niet afgevallen. Wij zijn met de fles begonnen omdat ik wil gaan afbouwen met bv. Hij nam ook heel vaak kleine beetjes uit mijn borst, maar kwam wel echt om het uur zowat en met de fles doet hij ook kleine beetjes, maar wij proberen hem wel steeds te stimuleren om in 1 keer meer te drinken ipv elke keer kleine beetjes. Maar als jouw kindje is afgevallen is dat niet heel fijn. Ben je al daarme naar cb gegaan? Vrienden van ons hadden dit ook en moesten kv erbij gaan geven om hem weer opgewicht te krijgen

2 jaar geleden

Ik gebruik ook Difrax naast borstvoeding. Dan de S. Speelt er inderdaad ook beetje mee naar drinkt er ook wel prima uit😁

2 jaar geleden

Check even wat hij zou moeten drinken aan de hand van een bv schema met zijn gewicht. 50 is opzich niet heel weinig met bv. Vergelijk het zeker niet kv hoeveelheden Is hij drna verzadigd?

2 jaar geleden

Hi! Bij me dochter de medela slow speen fles gegeven en dat werkte erg goed. Nadat ze af en toe een flesje kreeg zo na 3 maand overgegaan naar dr brown fles. Nu bij me zoon begonnen met philips avent, puur omdat ik geen dr brown fase 1 speen in huis bleek te hebben. Pakte hij ook moeiteloos. Ga als hij 3 mnd is ook weer over op dr brown, dat beviel erg goed

2 jaar geleden

Reactie op Vinde List

Probeer een Lansinoh fles 🫶🏻✨!
Ja, werkt hier ook sinds paar dagen. Eindelijk!!

2 jaar geleden

Reactie op Zeefjuh

Check even wat hij zou moeten drinken aan de hand van een bv schema met zij ...
Jawel, maar niet voor heel lang.

2 jaar geleden

Wij geven sinds week 2 al 1 x per dag de fles met afgekolfde melk. De MAM fles pakte ze niet, Philips avent ook niet, bij ons dr Brown juist wel. Denk idd een kwestie van verschillende spenen proberen tot je de juiste hebt gevonden ..

2 jaar geleden

Mijn baby’tje is nu 11 weken oud en ik maak mij ook zorgen over hoe hij gaat drinken als ik weer aan het werk moet of moet gaan studeren.. hij drinkt alleen uit de borst en weigert elke fles die we geven (zijn al vanaf 6 weken aan het proberen). Eerst met de dr Brown smalle, difrax, medela en nu de Lansinoh. Hij drinkt er niks uit… speelt ermee maar drinkt niks. Helaas dus geen tips maar wel herkenning. Ik volg dit berichtje graag voor tips ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Mom12345

Mijn baby’tje is nu 11 weken oud en ik maak mij ook zorgen over hoe hij gaa ...
Oh wat vervelend. Ik heb vandaag de Avent Philips geprobeerd en hier heeft hij best wel goed uit gedronken. Heb je deze ook al geprobeerd?

2 jaar geleden

Reactie op Zeefjuh

Check even wat hij zou moeten drinken aan de hand van een bv schema met zij ...
En waar kan ik zoiets vinden? Vergeleken met hoe hij uit m’n borst drinkt vind ik het wel weinig. Vandaag wel voor elkaar gekregen dat hij 100ml uit de fles heeft gedronken en erna nog even uit de borst. Vandaar dat ik 50ml weinig vind.

2 jaar geleden

Reactie op nadinemoreno

Oh wat vervelend. Ik heb vandaag de Avent Philips geprobeerd en hier heeft ...
Nee die heb ik nog niet geprobeerd, wel nog in huis van mijn eerste kindje (hij kon er niet uitdrinken). Ik zal die ook eens proberen

2 jaar geleden

Reactie op nadinemoreno

En waar kan ik zoiets vinden? Vergeleken met hoe hij uit m’n borst drinkt ...
deze kan je aanhouden. 100 is echt veel. Bv kindjes hebben een kleinere maag dan fles voeding. Is veel natuurlijker. Weet natuurlijk niet hoeveel je kindje weegt.

2 jaar geleden

Reactie op Joni22

Heb je de fles met brede hals? Ik had eerst een dr Brown fles met smalle (n ...
Ik zal even kijken, wist namelijk niet dat ze verschillende spenen hadden! Thanks