Mijn zoontje van 15 maanden bijna slaapt best goed en heel vaak op zijn buik sinds kort. Maar ik merk nu al langer dan een week dat hij wel eens doorlekt van het plassen en dan is alles nat. Ik gebruik pampers baby dry. Ik twijfel om de night pants te halen.. heeft iemand ervaring welke luiers helpen het beste in de nachten.
Wij gebruiken de pampers night pants (maat 5, ook al is hij nog maar 11,2 kilo) nu snachts en daarmee blijft hij altijd weer droog. Zelfs als hij ook erbij poept blijft het erin (ochtendpoeper hier haha). Daarvoor hadden we kruidvat luierbroekjes maar daarmee lekte hij wel steeds door, en met de gewone pampers hetzelfde. AH luierbroekjes al helemaal drama, die hielden het nog niet eens een middagslaapje vol om de een of andere reden..
Overdag gebruiken we nog de kruidvat pants en dat gaat dan wel goed.
Hier van kruidvat naar pampers dry gegaan en die zijn al een stuk beter, maar toch nog steeds vaak nat na het slapen. Afgelopen nacht een wasbare luier eroverheen gegaan van een tweedelig systeem, en zo bleef ze wel droog. Maar ik lees even mee of er betere opties zijn...
Hier drinkt ze best veel overdag en avond nog eens 240cc. Heb tijdje geleden 3weken pampers baby dry geprobeerd maar vind ze niet fijn. Terug gegaan naar premium protector van pampers zijn super
Hier ook gehad. De tip: trek 1 luier gewoon aan en doe daar nog een luier overheen maar dan achterstevoren. Is even puzzelen hoe je hem vast maakt, maar wij hadden geen natte romper/pyjama/slaapzak meer!
Bij ons was het een te strakke romper ondanks dat hij al 86/92 rompers heeft (bovenkleding maat 86, broek 80). Met romperverlenger geen lekkage meer :)
Wij hebben dit al heel lang en van alles geprobeerd . Wat uiteindelijk werkt is luier aan en de ander achterstevoren erover heen . Wij pakte daarvoor al vroeg luierbroekjes.