7 Reacties

één maand geleden

Hoe wordt ze wakker? Huilend of juist brabbelend? En wat heeft ze aan ‘s nachts? Veel kindjes worden rond dat tijdstip huilend wakker omdat ze het koud hebben. Misschien kun je proberen haar wat warmer aan te kleden?

één maand geleden

Reactie op Summer2023

Hoe wordt ze wakker? Huilend of juist brabbelend? En wat heeft ze aan ‘s na ...
Soort jammeren. Het is geen huilen maar ook geen gezellig brabbelen. We hebben dat ook al geprobeerd, warmer aankleden en kouder aankleden. Maar het heeft allemaal geen verschil. Het is 19 graden op haar kamer en ze slaapt in de puckababy herfstzak met een pyjama eronder.

één maand geleden

Wij hebben de combi van heel veel willen eten en zo vroeg wakker worden (en zo vroeg weer willen slapen) een tijdje terug ook gehad. Ze leek toen al met honger wakker te worden terwijl ze echt met volle maag ging slapen. Dat is achteraf gezien een groeispurt geweest. Dat duurde zo'n kleine twee weken. Bij jullie lijkt er daarnaast dan ook nog wat anders te spelen. Daar kan ik niets over zeggen. Succes!

één maand geleden

Ik zou iig proberen om overdag je normale ritme zoveel mogelijk aan te houden, vroege ochtenddutjes kunnen ook juist voor vroege ochtenden zorgen. Ik zou dan om 7 uur een powernap van 10 minuten aanbieden, en dan om 9.30 het ochtenddutje. Dat is iig het advies van een slaapcoach bij een early bird

één maand geleden

Die van ons werd met 15 maanden ook ineens heel vroeg wakker. Wij hebben hem uiteindelijk steeds later naar bed gegaan om het ritme een beetje te verschuiven. Zo lang mogelijk wakker houden. Uiteindelijk ging hij twee of drie dagen pas elf uur slapen en werd om acht uur weer wakker, in plaats van om vier uur. Toen hebben we de bedtijd langzaam weer wat vervroegd. Hij gaat er nu om acht uur in en slaapt meestal door tot 7/8 uur.

één maand geleden

Niet verzadigd raken hadden wij hier een paar weken terug ook en is nu over. Is een groeispurt je geweest denk ik. Ik heb hem steeds gezonde gegeven op dat soort momenten; groente en fruit.

één maand geleden

Heb geen idee, maar wil je wel even een knuffel sturen🫂 kleintjes zijn soms even kleine raadseltjes