19 Reacties
2 jaar geleden
Ik had deze bananen gezien, maar twijfel of ik dat ga doen. Simpel is het wel in elk geval.
Het idee van een soepstengel met een woldraadje eraan met daaraan vastgebonden een doosje rozijnen met aan weerskanten een papieren vis geplakt vond ik ook leuk en vrij simpel. Die foto zet ik in de volgende reactie

2 jaar geleden
Reactie op RMLR952123
Ik had deze bananen gezien, maar twijfel of ik dat ga doen. Simpel is het w ...

Deze dus

2 jaar geleden
Wij zagen laatst van die kleine dunne boekjes in een winkel van 1 euro ps, die willen we gaan geven. Oa. Varianten van de de mooiste vis in de zee.
2 jaar geleden
Mijn zoontje heeft dit getrakteerd toen hij 3 werd, kindjes hebben er leuk mee gespeeld. Vingerpopje met een soepstengel.
Je kan ook even googelen op Lady Lemonade traktatie. Staan veel leuke ideeën op

2 jaar geleden
Reactie op MelanieG
Mogen jullie nog wel trakteren? De organisatie waar mijn kindjes zitten heb ...
=o
Wij mogen het zeker wel, wordt structureel gedaan en hoewel ze wel aangeven van leeftijdsgeschikt, verder geen beperkingen gehoord.
Hier zie ik oal:
- (Gepersonaliseerd) rozijnendoosje
- Een stempeltje
- Vingerpop
- Knijpfruitje
- Uitdeelboekje
Boekje vonden wij als ouders het leukste 😜 en daarna knijpfruit gwn lekker praktisch en voor bijna alle kindjes gelijk al geschikt en anders na max 3m wel.
2 jaar geleden
Hi, ik heb voor de opvang gepersonaliseerde wikkel papier laten maken. En erin ga ik knijpfruit doen. Omdat veel baby’s en dreumes niks mogen. 😊
2 jaar geleden
Reactie op Sa--696
Ik had bij de action eendjes gekocht en een koekje eraan + kaartje ("er is ...
Danoontje? 0.0
2 jaar geleden
Reactie op Sa--696
? Iemand heeft dat bij ons op de verticale groep getrakteerd.. Kids waren ...
Ja zo erg is dat toch ook niet inderdaad? Zo nu en dan een keertje suiker moet echt kunnen hoor... Niet te vaak natuurlijk, maar eens in de zoveel tijd? Niks mis mee.
2 jaar geleden
Reactie op RMLR952123
Ja zo erg is dat toch ook niet inderdaad? Zo nu en dan een keertje suiker m ...
Ik beweer ook niet dat er iets mis mee is, maar het verbaasde me wel