Mijn dochter wordt over een maand alweer 1. 🥹
Ik besefte me laatst dat op de kinderopvang trakteren er ook bij hoort.
Ze gaat naar een verticale groep en is op dit moment de 1 na jongste. Meeste kindjes zijn 2+. Ik ben daarom op zoek naar traktatie die leuk is voor alle kindjes. En ook een beetje makkelijk te maken, want ik ben helaas niet erg creatief. 😅
Ik had deze bananen gezien, maar twijfel of ik dat ga doen. Simpel is het wel in elk geval.
Het idee van een soepstengel met een woldraadje eraan met daaraan vastgebonden een doosje rozijnen met aan weerskanten een papieren vis geplakt vond ik ook leuk en vrij simpel. Die foto zet ik in de volgende reactie
Ik kreeg laatst traktatie mee van een moeder, kleine strandspeeltjes van de action heel schattig en leuk en aangezien het van de action is denk ik ook nog betaalbaar. Zo'n emmertje met een schepje en een hartje erin
Mijn zoontje heeft dit getrakteerd toen hij 3 werd, kindjes hebben er leuk mee gespeeld. Vingerpopje met een soepstengel.
Je kan ook even googelen op Lady Lemonade traktatie. Staan veel leuke ideeën op
Mogen jullie nog wel trakteren? De organisatie waar mijn kindjes zitten heb ...
=o
Wij mogen het zeker wel, wordt structureel gedaan en hoewel ze wel aangeven van leeftijdsgeschikt, verder geen beperkingen gehoord.
Hier zie ik oal:
- (Gepersonaliseerd) rozijnendoosje
- Een stempeltje
- Vingerpop
- Knijpfruitje
- Uitdeelboekje
Boekje vonden wij als ouders het leukste 😜 en daarna knijpfruit gwn lekker praktisch en voor bijna alle kindjes gelijk al geschikt en anders na max 3m wel.
Ik had bij de action eendjes gekocht en een koekje eraan + kaartje ("er is er eendje jarig")
Maar knijpfruit vinden ze allemaal lekker. Zelfde geldt voor danoontje.
? Iemand heeft dat bij ons op de verticale groep getrakteerd.. Kids waren ...
Ja zo erg is dat toch ook niet inderdaad? Zo nu en dan een keertje suiker moet echt kunnen hoor... Niet te vaak natuurlijk, maar eens in de zoveel tijd? Niks mis mee.