19 Reacties

vorig jaar

Ik had deze bananen gezien, maar twijfel of ik dat ga doen. Simpel is het wel in elk geval. Het idee van een soepstengel met een woldraadje eraan met daaraan vastgebonden een doosje rozijnen met aan weerskanten een papieren vis geplakt vond ik ook leuk en vrij simpel. Die foto zet ik in de volgende reactie

vorig jaar

Reactie op MS1305

Ik had deze bananen gezien, maar twijfel of ik dat ga doen. Simpel is het w ...
Deze dus

vorig jaar

Ik ga lekker lazy voor knijpfruit en dan zo’n printable online bestellen met haar naam erop

vorig jaar

Wij zagen laatst van die kleine dunne boekjes in een winkel van 1 euro ps, die willen we gaan geven. Oa. Varianten van de de mooiste vis in de zee.

vorig jaar

Ik kreeg laatst traktatie mee van een moeder, kleine strandspeeltjes van de action heel schattig en leuk en aangezien het van de action is denk ik ook nog betaalbaar. Zo'n emmertje met een schepje en een hartje erin

vorig jaar

Mijn zoontje heeft dit getrakteerd toen hij 3 werd, kindjes hebben er leuk mee gespeeld. Vingerpopje met een soepstengel. Je kan ook even googelen op Lady Lemonade traktatie. Staan veel leuke ideeën op

vorig jaar

Mogen jullie nog wel trakteren? De organisatie waar mijn kindjes zitten hebben dit afgeschaft sinds een half jaar. Zo jammer.

vorig jaar

Reactie op MelanieG

Mogen jullie nog wel trakteren? De organisatie waar mijn kindjes zitten heb ...
=o Wij mogen het zeker wel, wordt structureel gedaan en hoewel ze wel aangeven van leeftijdsgeschikt, verder geen beperkingen gehoord. Hier zie ik oal: - (Gepersonaliseerd) rozijnendoosje - Een stempeltje - Vingerpop - Knijpfruitje - Uitdeelboekje Boekje vonden wij als ouders het leukste 😜 en daarna knijpfruit gwn lekker praktisch en voor bijna alle kindjes gelijk al geschikt en anders na max 3m wel.

VRIEND

vorig jaar

Ik wil een uitdeelzakje doen met een voorleesboekje en een zakje maisvinger snacks. En dan nog leuk iets versieren met Noï 1 jaar of iets dergelijks.

vorig jaar

Bij ons zoontje hebben we toen badeendjes gekocht met doosje rozijnen. Idee van pinterest gehaald.

vorig jaar

Ik had zandbak ijsjes gehaald (4 stuks zeeman) en dan koekje erbij.

vorig jaar

Hi, ik heb voor de opvang gepersonaliseerde wikkel papier laten maken. En erin ga ik knijpfruit doen. Omdat veel baby’s en dreumes niks mogen. 😊

vorig jaar

Ik had bij de action eendjes gekocht en een koekje eraan + kaartje ("er is er eendje jarig") Maar knijpfruit vinden ze allemaal lekker. Zelfde geldt voor danoontje.

vorig jaar

Reactie op Sa--696

Ik had bij de action eendjes gekocht en een koekje eraan + kaartje ("er is ...
Danoontje? 0.0

vorig jaar

Reactie op DiepeZucht

Danoontje? 0.0
? Iemand heeft dat bij ons op de verticale groep getrakteerd.. Kids waren er superblij mee..

vorig jaar

Reactie op Sa--696

? Iemand heeft dat bij ons op de verticale groep getrakteerd.. Kids waren ...
Ja zo erg is dat toch ook niet inderdaad? Zo nu en dan een keertje suiker moet echt kunnen hoor... Niet te vaak natuurlijk, maar eens in de zoveel tijd? Niks mis mee.

vorig jaar

Zakjes knijpfruit met een papiertje erop: hoera.. 1 jaar! Of Nijntje rozijntjes

vorig jaar

Reactie op MS1305

Ja zo erg is dat toch ook niet inderdaad? Zo nu en dan een keertje suiker m ...
Ik beweer ook niet dat er iets mis mee is, maar het verbaasde me wel