28 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb zandbakletters van de HEMA gehaald. Die doe ik in een gekleurd kratje (HEMA) met een gezellig slingertje eromheen (mini. Ook van de HEMA). Kunnen ze zelf eentje grabbelen. En in een ander kratje knijpfruitjes. Ook slingertje erom. Makkelijk voor mij. Makkelijk voor de leidsters. Ik ga geen dingen erop doen met hoera 1 jaar oid. Die kaartjes en slingertjes en lintjes worden direct weggegooid. Zonde van de spullen en tijd om te maken. Ben zelf kleuterjuf en ik heb vaak alleen maar ‘last’ van al die leuk eruitziende traktaties. Folie en slingers en toeters en bellen. Die kinderen boeit het niet. Die willen gewoon een snack of cadeautje. Wil dat het dus vooral makkelijk is voor de leidsters en geen troep geeft. Verder wil ik dat het iets is wat zo goed als iedereen kan eten.

6 maanden geleden

www.cadeautjesbymily.nl

6 maanden geleden

Wij gaan trakteren op een uitdeelboekje van Nijntje met een doosje rozijntjes erbij. Niet te ingewikkeld en altijd leuk

6 maanden geleden

Inpakken als cadeautje en dan een koekje/ knijpfruit of rozijntjes erbij.

6 maanden geleden

Ik ga deze maken, rijstwafeltjes verpakken in vershoudfolie en de konijntjes er op plakken

6 maanden geleden

Reactie op Marrrie

Ik ga deze maken, rijstwafeltjes verpakken in vershoudfolie en de konijntje ...
Leuk hoor, simpel, maar prima. Welke rijstwafels gebruik je? Veel bevatten zout en zouden teveel arsenicum bevatten. Hoor het graag, dan schaf ik het ook aan voor mijn dochter als tussendoortje.

6 maanden geleden

Ik heb kleine kartonnen popcornbakjes met junglethema gekocht en een zak popcornmaïs. Ik ga dus zelf popcorn poppen en die in boterhamzakjes verdelen (zodat het vers blijft) en die zakjes met popcorn dan in het bakje doen. Ik doe geen suiker of zout over de popcorn. Heb ook stickers in junglethema besteld met 'Hoera, naam zoontje 1 jaar!' Die plak ik op het boterhamzakje. In totaal voor nog geen 10 euro klaar en duurt ook niet zolang om klaar te maken.

6 maanden geleden

Reactie op issaa

Leuk hoor, simpel, maar prima. Welke rijstwafels gebruik je? Veel bevatten ...
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik hier niet op let, hij krijgt misschien 1 of 2 keer per week een rijstwafel, dat lijkt me niet zo’n probleem als er dan wat zout in zit.. Ik heb altijd de rijstwafels van Picnic

6 maanden geleden

Reactie op MS1305

Ik heb kleine kartonnen popcornbakjes met junglethema gekocht en een zak po ...
Sorry, maar popcorn valt wel onder de categorie choking hazard bij kleine kindjes 🙈 als mijn dochter het zou krijgen zou ik het haar in ieder geval niet laten eten

6 maanden geleden

Reactie op Hel1J

Sorry, maar popcorn valt wel onder de categorie choking hazard bij kleine k ...
Gelukkig vindt mijn opvang het prima en geven ze altijd alle traktaties mee naar huis ipv gelijk opeten, zodat ouders zelf mogen bedenken of de kinderen het mogen eten of niet.

6 maanden geleden

Reactie op MS1305

Gelukkig vindt mijn opvang het prima en geven ze altijd alle traktaties mee ...
Nee dat snap ik, maar ik dacht ik benoem het even. Wist niet of je bewust van was dat popcorn stikgevaar geeft (sorry ongevraagd advies), maar doe er mee wat je wil.

6 maanden geleden

Ik ben ook niet creatief, maar heb deze voor de kindjes ingepakt. Komt nog zo’n gepersonaliseerde sticker op! Voor de juffen heb ik een zonnebloem-groei pakketje van de hema en doe ik er een gepersonaliseerd koekje van smulschilderijtjes bij. Ik vind het zelf een leuke en nuttige traktatie! Ik vind het namelijk altijd zonde als mijn zoontje dingen krijgt waar jij niks mee kan/doet. Heb het idee dat dit wel gebruikt kan worden 😊

6 maanden geleden

Reactie op KarelG

Ik ben ook niet creatief, maar heb deze voor de kindjes ingepakt. Komt nog ...
Mag ik vragen waar je die zakjes vandaan hebt ?

6 maanden geleden

Reactie op Hel1J

Nee dat snap ik, maar ik dacht ik benoem het even. Wist niet of je bewust v ...
Sorry, je hebt gelijk. Ik wist het inderdaad niet. Ik heb even gegoogled en ik denk inderdaad niet dat ik dit nog ga doen, wil geen stikkende kindjes op mijn geweten hebben🙈 Iemand nog een leuke suggestie voor iets anders wat ik met de popcornbakjes kan doen?😅

6 maanden geleden

Hier ook echt niet creatief en 2 kinderen die 4 dagen schelen dus hier ook lekker makkelijk. Ik heb wikkels voor knijpfkruit besteld😅

6 maanden geleden

Reactie op MS1305

Sorry, je hebt gelijk. Ik wist het inderdaad niet. Ik heb even gegoogled en ...
Maisvingers! Eventueel in verschillende smaken. Soepstengels. In stukjes?

6 maanden geleden

Reactie op anna_zwaag

Maisvingers! Eventueel in verschillende smaken. Soepstengels. In stukjes?
Leuk! Dat ik dat zelf niet bedacht heb, zoonlief is gek op maisvingers haha. Dankjewel!

6 maanden geleden

Reactie op Sem32

Mag ik vragen waar je die zakjes vandaan hebt ?
Ik heb een doosje van de goede afmetingen ‘half’ ingepakt en zo zakjes gemaakt. Kon nergens de goede maat vinden helaas

6 maanden geleden

Ik kreeg het advies van ons kdv om vooral makkelijk te doen, alle knip frutsels gooien ze vaak weg, tenzij het iets is wat ze mee naar huis nemen. Maar vaak eten ze het daar al op, Dus het wordt idd een zak maisstengels of iets anders met een kaartje erbij, maar verder ga ik toch nie veel te doen. Aangezien alle andere kindjes er ook helemaal niks van mee krijgen, haha. Maar wie weet kon ik toch nog met ideeën dadelijk. Maar wel leuke input. Thnks dames

6 maanden geleden

Ik kwam deze nog tegen, vind ik ook erg leuk!