9 Reacties

3 jaar geleden

De broodjes en beleg zijn leuk voor je collega's! Stokbrood en wat smeersels is ook nog een idee. Voor de kinderen iets van knijpfruit of van die zachte koeken van nijntje ofzo? Weet niet wat je vaste groep is (baby of bso)

3 jaar geleden

Leuk!! Ze hebben vaak een cadeautje, dus dan is het indd leuk als jij wat meeneemt. Voor de kinderen is eigenlijk alles wel lekker toch, rozijntjes, koekjes, danoontjes. Je kan er ook iets bijkopen en bij knutselen en schrijven, maar vaak is dat dan meer voor de ouders. Ik had wel ook als ouder een cadeautje voor de leidster die met verlof ging, dus misschien krijg je dat ook nog wel. Op mijn werk hadden ze een lunch geregeld (boodschappen gedaan) en ik kreeg cadeautjes. Voelde me beetje schuldig dat ik niks lekkers had meegenomen. Ik heb toen na m'n verlof een grote schaal met ingepakte koekjes neergelegd van geboortekoekjes.nl Op pinterest vind ik altijd veel inspiratie voor traktaties!

3 jaar geleden

Ik werk op een kinderdagverblijf en heb mini tompoucen laten maken bij de Hema, zelf plaatje met verlof erop gezet. Lekker makkelijk klein hapje wat snel tussendoor kan, want bij werken met kinderen is het niet altijd even makkelijk een pauze momentje plannen voor de snack.馃槉

3 jaar geleden

Sorry ik heb weer eens half gelezen, begrijp uit je tekst dat je een traktatie voor de kinderen wilt doen. Ik heb bij mij op mijn eigen groep baby koekjes getrakteerd, die hebben we naast het fruit moment gegeven. Je zou ook bijvoorbeeld knijpfruitjes kunnen doen, lekker makkelijk scheelt weer happen maken Haha. Voor de bso misschien zakjes popcorn? Is aardig allergie veilig. En misschien kan je het uitdelen in een bak met papier er op 'ready to pop' 馃槉

3 jaar geleden

Ik heb volgende week donderdag mijn laatste werkdag en ga zoiets trakteren....maar dan een doosje rozijnen en dan iets met juffie gaat jullie missen...ik werk op een baby groep.

3 jaar geleden

Ik heb dit getrakteerd bewoners en collega鈥檚 ouderen zorg馃構馃構馃構

3 jaar geleden

Snoepzakje (rozijntjes o.i.d. Kan natuuelijk ook) tussen 2 rompertjes, was mijn traktatie aan de kids vandaag:)

3 jaar geleden

Reactie op Nina30

Ik heb dit getrakteerd bewoners en collega鈥檚 ouderen zorg馃構馃構馃構
Haha dit had ik ook, wilde eigenlijk nog muisjes erop doen maar vergeten 馃

3 jaar geleden

Reactie op Roosframboos

Sorry ik heb weer eens half gelezen, begrijp uit je tekst dat je een trakta ...
Oh die is leuk! Die is het onthouden waard... Ik werk ook op een bso. 馃憤馃徏