8 Reacties

8 maanden geleden

Hoi! Ik volg mee voor verdere inspiratie. Wij willen de Scoot and ride highwaykick 1 step voor ons zoontje kopen. Verder staat op het lijstje: Kidydraw mini Timio audio&muziek speler Houten kindermes van mamanova Pittenzakjes met emotie gezichtjes Een slaaptrainer en Een aantal boeken

8 maanden geleden

Ik zou investeren in duurzaam speelgoed zodat je voor de lange termijn er wat aan hebt. Denk aan magnetische tegels of stapelstein. Ik ben zelf fan van open ended speelgoed waarbij de fantasie geprikkelt wordt. Mijn ervaring is dat ze daar langer zoet mee zijn. Klassiekers zoals duplo doen het ook goed.

8 maanden geleden

Wij gaan voor een loopfiets denk ik!

8 maanden geleden

Hier staan verschillende boekjes op het verlanglijstje en verder: * klei * kralen rijgen * pop met bedje en stoel * vingerverf * zandbakspeelgoed * kinder tuinset * kindermes en toebehoren * mozaïek spel * glijbaan * Loopfiets met 2 wielen * magnetische tegels * speeltafel met stoeltjes En wellicht komt er nog meer bij, maar dit heb ik tot nu toe

VRIEND

8 maanden geleden

Dit is hier het lijstje; Magnetic cubes Kinetic sand Duplo Magnetic tiles Hamertje tik Kralen rijgen hout Voorlees boeken; Lars de dwarse dromedaris De leeuw in de muis Gekkie de gekko Beloofd is beloofd kleine panda’s Twee vechtende eekhoorntjes Klein konijn boekjes Jörg Mühle Spelletjes; Haba mijn eerste boomgaard Haba berenhonger Haba mijn eerste spellendoos Bingospel met plaatjes https://www.amazon.nl/Inspire-Toddlers-Sensory-Development-Disabled/dp/B09BBKGMBB/ref=mp_s_a_1_4?crid=2Y3IEIB5O3I73&dib=eyJ2IjoiMSJ9.uTt-98KmMZiB3Hcpl3QqP53_A7HbKBYAhBDeRoMFWU80sBT3keIViWrevLQ8oXf3bNuueywfOE_1e5sOXXTk1tWRGS1pBS-wMMf7qpsjqxk21p9kfDgokjgWMJE-RG-VTTdEJgkTikyYUz_WbkPCFoSCBET-VScrKUnBV9OQCNGzfmA0EPaN7Mvq_Ulz4qEhvxsqoTN1UGwj3dXfXkO7GQ.lqRB1an9_Cj0YAWuW8JC9TSdup_UyKwTwhcsRJAbTP4&dib_tag=se&keywords=sensory%2Bbin&qid=1744462330&sprefix=sensory%2Bbin%2Caps%2C150&sr=8-4&th=1&psc=1 Vorig jaar hadden wij ook een jaarabonnement hoenderdaell er tussen staan en hadden onszelf nu een jaarabonnement pantropica cadeau gedaan. Ik vind dat ook altijd heel leuk. Dochter heeft verder “alles” al. Dus wij willen zelf of een familieshoot cadeau geven of een luxer uitje als de Efteling oid.

8 maanden geleden

Reactie op MomAy

Dit is hier het lijstje; Magnetic cubes Kinetic sand Duplo Magnetic tiles ...
Beloofd is beloofd kleine panda’s hebben wij sinds vorig jaar en sinds aankoop een dikke hit. Is echt een heel mooi boek met prachtige illustraties. Sorry off topic. Maar super cadeau dus

8 maanden geleden

Wij gaan voor een wobbly board en een glijbaantje in de tuin. Bizar dat onze kleintjes al twee worden toch 🥰

VRIEND

8 maanden geleden

Reactie op Fertility_4

Beloofd is beloofd kleine panda’s hebben wij sinds vorig jaar en sinds aank ...
Ja wij hebben wolfje wil naar huis en koala laat maar los al van dezelfde illustrator/schrijfster al. Vind onze dochter echt fantastisch dus wil alle boeken van hun 😂