18 Reacties

2 jaar geleden

Hier kan je zien dat hij met ze hoofd op het kussentje zit ipv ertussen

2 jaar geleden

Ik heb laatst ontdekt dat er onderaan een piepschuim kussentje zit wat eruit kan, op de plek waar de baby met de billetjes op zit. Onze dochter zat toen meteen veel beter. Ik weet niet of dat bij andere merken dan maxi cosi ook kan

2 jaar geleden

Ik zou de inzet eruit halen. Hebben wij ondertussen ook al gedaan en onze kleine is niet groter dan de joue. Hij zit dan inderdaad wat dieper maar kan geen kwaad denk ik.

2 jaar geleden

Onze dochter is 62cm en wij hebben de verkleiner er uit gehaald. Ze zit er nu een stuk beter in 👌🏻 Je kan het altijd proberen met de verkleiner er uit en kijken hoe hij er dan in zit

2 jaar geleden

Bij mijn maxicosi heb ik idd 2 gedeeltes, ik heb het zitgedeelte er uit gehaald, mijn dochter is nog kleiner dan je zoon. Ik heb er wel een voetenzak in, anders zat ze veel te strak! Het hoofdstukje heb ik wel laten zitten zodat ze niet met haar hoofdje ‘heen en weer’ vliegt haha

2 jaar geleden

Inzet is er al een tijdje uit hier Zodra ik haar er inzette begon ze te huilen , inzet eruit en nu is ze weer tevreden.

2 jaar geleden

Als hij er inderdaad meer op dan tussen ligt lijkt het me beter om het eruit te halen. Overigens voelt het voor mij wel vreemd dat het helemaal rond naar boven gaat, bij ons is het echt de zijkantjes waardoor hij wel nog erin past ondanks de lengte met babyinzet en het wat steviger zit

2 jaar geleden

Hier het schuim uit de zitting gehaald. Ze zat direct beter erin. Misschien kan dat bij jouw maxicosi ook wel

2 jaar geleden

Hier ook de inzet er uitgehaald en vanaf dat moment zit ze weer liever in de maxi-cosi. Daarvoor weende ze meteen wanneer ze er werd ingezet. Ze is ook 60cm

2 jaar geleden

Ik voel me heel dom maar ik heb nooit geweten dat er überhaupt nog een verkleiner bestaat voor de maxi cosi, erg he haha. Hij heeft dus vanaf het begin gewoon zo in de maxi cosi gezeten, ging prima 😅

2 jaar geleden

Ik heb de inzet eruit gehaald, hij zit wel beter daardoor. Heb wel een voetenzak erin gedaan! Zit hij net iets vaster dan met niks erin. Je kan het altijd proberen 😁

2 jaar geleden

Bij ons stond op de inzet dat dit tot max 60cm was, wij hebben hem er al even uit want met die warmte raakte ze echt oververhit in de maxi cosi, met het deel eruit zat ze veel beter, we hebben het wel eerst met een korte rit geprobeerd en de verkleiner nog meegenomen mocht het niks zijn, maar bij ons ging het dus prima (wel ander model)

2 jaar geleden

Wij hebben precies dezelfde en heb 'm er al een tijdje uit gehaald. Lange man, hij zat echt klem. Heb wel een voetenzak erin nu waardoor hij wat knusser zit

2 jaar geleden

De reden voor de 60 cm en de verkleiner is voor de straps bij het hoofd. Het is belangrijk dat deze altijd onder de oren blijven zitten. Wanneer deze boven nog komt is hij te klein. Zie foto van handleiding van maxi cosi

2 jaar geleden

Inzet eruit! Hier ook al een tijdje en hij is veel blijer. Nu is hij 62 cm. Hij zat erin en het leek ook alsof zijn hoofd wat achterover moest. Dus ook echt niet comfortabel. Gewoon proberen!

2 jaar geleden

Goeie tip dit! Vandaag ook gedaan en ze zit veeeel beter! Wist niet dat het kon..

2 jaar geleden

Reactie op ChristinaLCM

Hier het schuim uit de zitting gehaald. Ze zat direct beter erin. Misschien ...
Dit bedoelde ik. Alleen het stuk schuim waar ze op zit eruit gehaald. Top! Hoofd blijft beschermd maar ze zit een stuk minder krom haha

2 jaar geleden

Hoofdkussen mag al heel snel verwijderd worden, zodra hun nekje stek genoeg is :) je hoeft niet direct alles er uit te halen maar met die beginnen zou al fijn zijn