18 Reacties
2 jaar geleden
Bij mijn maxicosi heb ik idd 2 gedeeltes, ik heb het zitgedeelte er uit gehaald, mijn dochter is nog kleiner dan je zoon. Ik heb er wel een voetenzak in, anders zat ze veel te strak! Het hoofdstukje heb ik wel laten zitten zodat ze niet met haar hoofdje ‘heen en weer’ vliegt haha
2 jaar geleden
Inzet is er al een tijdje uit hier
Zodra ik haar er inzette begon ze te huilen , inzet eruit en nu is ze weer tevreden.
2 jaar geleden
Als hij er inderdaad meer op dan tussen ligt lijkt het me beter om het eruit te halen. Overigens voelt het voor mij wel vreemd dat het helemaal rond naar boven gaat, bij ons is het echt de zijkantjes waardoor hij wel nog erin past ondanks de lengte met babyinzet en het wat steviger zit
2 jaar geleden
Hier het schuim uit de zitting gehaald. Ze zat direct beter erin. Misschien kan dat bij jouw maxicosi ook wel
2 jaar geleden
Hier ook de inzet er uitgehaald en vanaf dat moment zit ze weer liever in de maxi-cosi. Daarvoor weende ze meteen wanneer ze er werd ingezet. Ze is ook 60cm
2 jaar geleden
Ik heb de inzet eruit gehaald, hij zit wel beter daardoor. Heb wel een voetenzak erin gedaan! Zit hij net iets vaster dan met niks erin. Je kan het altijd proberen 😁
2 jaar geleden
Bij ons stond op de inzet dat dit tot max 60cm was, wij hebben hem er al even uit want met die warmte raakte ze echt oververhit in de maxi cosi, met het deel eruit zat ze veel beter, we hebben het wel eerst met een korte rit geprobeerd en de verkleiner nog meegenomen mocht het niks zijn, maar bij ons ging het dus prima (wel ander model)
2 jaar geleden
Hoofdkussen mag al heel snel verwijderd worden, zodra hun nekje stek genoeg is :) je hoeft niet direct alles er uit te halen maar met die beginnen zou al fijn zijn