5 Reacties

2 jaar geleden

Het hangt helemaal af van de situatie op welke toeslagen je recht hebt. Maar specifiek voor alleenstaande ouders is er (behalve extra kindgebonden budget) geen speciale toelage voor zover ik weet.

2 jaar geleden

Er is zoiets als aanvullende bijstand als je onder de bijstandsnorm zit geloof ik. Inderdaad kind gebonden budget. Het beste wat je kan doen is maandag contact opnemen met je gemeente. Iedere gemeente heeft los van de uitkeringen ook nog bepaalde potjes :)

2 jaar geleden

Je kan inderdaad contact opnemen met de gemeente. In sommige gemeenten zitten bij het maatschappelijk werk ook sociaal raadslieden die mee kunnen kijken naar verschillende wet- en regelgeving

2 jaar geleden

Wat stressvol moet dat zijn, hopelijk vind je ergens hulp❤️

2 jaar geleden

Ik ben ook alleenstaand en schijnt dus te zijn als je minder werkt dat je dan meer kan krijgen... Ja heel vaag! Ik heb een kennis die daar meer verstand van heb (is boekhouder) en die laat ik er even naar kijken want ik heb er dus ook nul verstand van en al papier werk maakt me hoofd ook gek... Je kan sws kindgebonden budget aanvragen en het is slim om iemand om je heen te zoeken die er verstand van heeft want er zijn wel potjes maar je moet maar net weten hoe en wat Veel sterkte ermee ❤️you got this mama