11 Reacties

25 dagen geleden

I wish🤣🤣🤣🤣 elke ochtend 5 uur wakker😅🥳

25 dagen geleden

Bij ons doen ze dat alleen als ze ziek zijn. Maar wanneer ze niet ziek zijn en ze willen uitslapen dan ze bij ons tussen de middag wat later of korter op bed. Anders slapen ze in de avond niet.

25 dagen geleden

Mijn zoontje word altijd rond half 9 9 uur wakker. Ik maak hem als het niet hoeft niet eerder wakker. En rond 19:00/19:15 gaat die naar bed. Ik denk altijd maar; als die zolang slaapt heeft die het vast nodig

25 dagen geleden

Hier mag ik gelukkig uitslapen als die een lastige nacht gehad heeft, word ie wel om 7 uur wakker. Maar gaat lekker met ze knuffels spelen en valt om half 8 weer in slaap tot een uurtje of 10. Als ie het zat is gaat ie wel roepen. (En sinds kort doe ik ook een rietjesbeker met water bij hem zetten, dus als ie dorst heeft kan ie gewoon pakken)

25 dagen geleden

Ja, hier ook opeens sinds twee weken dat ze regelmatig tot een uur of 9 uitslaapt (wel met een fles rond 6u). Wij laten het gewoon gebeuren en genieten er maar van 😁 haar bedtijd in de avond blijft hetzelfde namelijk, middagdutje schuift vaak wel wat op

25 dagen geleden

Ze wordt altijd wakker van haar oudere zus anders slaapt ze echt wel veel langer. Ze is al snel weer moe daarna namelijk

25 dagen geleden

Reactie op Nvv10

Ja, hier ook opeens sinds twee weken dat ze regelmatig tot een uur of 9 uit ...
Je hebt echt gelijk. Ik moet ineens ingewikkeld denken, terwijl ik er nu ook even van kan nemen. Wat slaaptekort recht trekken. Tot nu toe heeft geen effect op haar avond start slaaptijd en middagdutje verschuift indd beetje qua tijd. Thanks voor de reacties dames!❤️🫶🏼

25 dagen geleden

Reactie op Gabivdk

I wish🤣🤣🤣🤣 elke ochtend 5 uur wakker😅🥳
Haha, heb die periodes ook hoor, niet te doen. Je kan me dan echt bij het grofvuil neerzetten!

24 dagen geleden

Elke dag anders hier, ik laat het lekker gaan (behalve als ze naar de opvang moet natuurlijk) als ze heel vroeg wakker is slaapt ze altijd nog even bij ons in bed😊

24 dagen geleden

Hier al 3 dagen op rij, geslapen tot 08:15/08:45u. HEERLIJK! 🤩

24 dagen geleden

Reactie op kellebel1

Hier al 3 dagen op rij, geslapen tot 08:15/08:45u. HEERLIJK! 🤩
Wat fijn! Ik had niets moeten zeggen. Afgelopen ochtend, ineens weer wakker om 5h haha. Maarja!