18 Reacties

15 dagen geleden

Hier ook hoor! Na weken van elke 2 uur wakker is ze nu al weken standaard wakker om half 3 en gaat dan eerst vrolijk haar hele bed door. Meestal begint ze te huilen als ze in bed zit en het niet lukt om weer te gaan liggen. Wanneer ik haar terug leg krijgt ze een klein flesje water en valt dan na 45 min pas weer in slaap. Zonder flesje kan ze gerust 2 uur wakker zijn en het lijkt of ze echt moeite doet om in slaap te komen (maakt dan een brommend monotoon geluid) maar dat het niet lukt. Ik denk dat het echt te maken heeft met de slaapregressie en de onrust door de ontwikkeling die ze doormaken. Hopelijk is het snel weer over, want ik kan nieteens meer herinneren wanneer ik een nacht heb doorgeslapen😅

14 dagen geleden

Hier ook enkele dagen achter elkaar gehad dat hij 2 uur wakker was... Eens in de zoveel tijd hebben we dat in de nacht.

13 dagen geleden

Hier hetzelfde, we leggen hem dan bij ons na een uur proberen in slaap krijgen.. dan als hij bij ons ligt, ligt hij nog zeker 15 min te spelen maar dat negeren we dan en valt hij dicht tegen me aan in slaap

13 dagen geleden

Reactie op kelldd

Hier hetzelfde, we leggen hem dan bij ons na een uur proberen in slaap krij ...
Hoe lang is dit al aan de gang bij jullie?

12 dagen geleden

Reactie op Shannonjck

Hoe lang is dit al aan de gang bij jullie?
3 weken lol 😭

11 dagen geleden

En nog een keer.

11 dagen geleden

Reactie op DiepeZucht

En nog een keer.
Hier ook 🙈😂

11 dagen geleden

2 uur ondertussen en welk mens cry it out heeft bedacht, ik heb echt een pleuris hekel aan die persoon momenteel

9 dagen geleden

Hier ook vannacht tussen 2 en 4 klaarwakker! Gisteren was het vanaf 4 uur tot 6 hoop gerommel. Hoop niet dat deze lang duurt, ging de laatste tijd best lekker 😅😆

9 dagen geleden

Hier ook al heel de week vanaf 2/3 uur wakker tot een uur of 5 soms spelen soms huilen om niks. My god dit is nog erger dan al die sprongen!

9 dagen geleden

Hier precies het zelfde! Ook al een week of 5 aan de gang 😅

8 dagen geleden

Hier is het zo goed als voorbij lijkt het! Nog wel een aantal keer per nacht er uit voor haar speen maar ze slaapt dan wel meteen weer door.. denk dat dit een week tot anderhalve week geduurd heeft.

7 dagen geleden

Ik had niks moeten zeggen.. vannacht hier ook weer om 03:00 lachen, kletsen, joelen pas toen ze bij mij in bed lag was ze rustig en ging ze weer slapen.

7 dagen geleden

Reactie op Shannonjck

Ik had niks moeten zeggen.. vannacht hier ook weer om 03:00 lachen, kletsen ...
Erg hè dan denk je het gaat weer goed, en dan weer wakker snachts.

7 dagen geleden

Reactie op Nancyanna

Erg hè dan denk je het gaat weer goed, en dan weer wakker snachts.
Ons leven 😂

7 dagen geleden

Vannacht was het hier ook feest🎉 4 keer huilend wakker geworden en om 2:00 lag mevrouw klaarwakker in bed, klaar om de dag te beginnen🤓

6 dagen geleden

Nou hier ging het een kleine week goed , weer drama vanaf 22;30 en tot 1 u wakker

4 dagen geleden

Mijn zoontje van 9 maand heeft besloten dit ook te gaan proberen. (brabbelen, spelen, gekke geluiden maken; kortom klaarwakker!) Was ineens om 4 uur wakker en viel om half 6 weer eens in slaap 😅🙈 gelukkig was ik vrij vandaag.