18 Reacties

3 jaar geleden

Pff ik lees mee. Tijdens me eerste continue en nu weer😴😴😴 om gek van te worden!

3 jaar geleden

Mag je de crème gewoon gebruiken? Ik las op de verpakking niet dacht ik?

3 jaar geleden

Ik heb hier ook al een aantal keer last van gehad. Canesten gyno creme werkte bij mij ook niet (genoeg). Ik heb deze toen op advies van de huisarts gekregen maar mocht de applicator niet gebruiken. Doordat ik het met mijn vingers moest inbrengen, had ik het idee dat de creme meer op mijn vingers bleef zitten. Klachten bleven dus een beetje aanhouden. Vervolgens weer naar de huisarts gegaan en toen heb ik een eenmalige tablet (antibiotica?) gekregen. Sindsdien geen last meer. Dus ik zou als ik jou was toch even langs de huisarts gaan.

3 jaar geleden

Zoals Mimee ook zei even langs de huisarts.

3 jaar geleden

Naar de huisarts gaan :-)

3 jaar geleden

Ik ben een tijdje terug bij de huisarts geweest. Gaf mij een uitwendig zalfje mee. De jeuk is weg, maar de geur is nog steeds niet de oude. De huisarts wilde mij geen eitje meegeven. Dit is tijdens zwangerschap niet zo goed. Ze gaf wel aan dat het na de zwangerschap sowieso weer herstelt.

3 jaar geleden

Sws werken de crème en het eitje alleen bij een beginnende candida infectie. Suiker vermijden, dokter bellen voor een pilletje, darmen proberen op orde te houden, daar word je schimmel huishouding in balans gehouden. Suikers voeden de schimmel

3 jaar geleden

Misschien iets via de huisarts?

3 jaar geleden

Knoflookteen in je vagina. Haha geen grap, maar ik kreeg deze van de natuurgenezer en binnen een paar dagen nergens last van

3 jaar geleden

Reactie op Annekebaby

Knoflookteen in je vagina. Haha geen grap, maar ik kreeg deze van de natuur ...
Dit staat op de site van de thuisarts.nl 🤭

3 jaar geleden

Dit staat op de site van de thuisarts.nl 🤭
Haha ja ook gelezen trouwens, het helpt niet bij iedereen en dan is het natuurlijk geen medicijn. Maar het was bij mij wel de redding.

3 jaar geleden

Ik gebruik altijd balance active (meestal alleen online te bestellen). Bij zowel schimmel als bacterie infectie voor mij echt het beste middeltje. Je kunt ze ook 1x per week preventief gebruiken.

3 jaar geleden

Reactie op Annekebaby

Haha ja ook gelezen trouwens, het helpt niet bij iedereen en dan is het nat ...
Missxhien een brutale vraag, maar hoe kreeg je de teen er weer uit?

3 jaar geleden

Missxhien een brutale vraag, maar hoe kreeg je de teen er weer uit?
Nee hoor logisch. Na een nachtje haalde ik hem eruit. Met je hand, je moet soms eerst even persen. Bij mij ging dat prima.

3 jaar geleden

Een vaginale douche (niet te diep inbrengen) met kamillethee verlicht echt enorm de jeuk + 1 druppeltje lavendelolie in je katoenen onderbroek en bij mij is het dan zo voorbij!

3 jaar geleden

Ik heb bij mn vorige zwangerschap een stuk of 6x het canesten gyno eitje moeten gebruiken en dat hielp voor mij telkens wel. Las hier ergens dat een andere huisarts zei dat het niet mocht, maar hier was het volgens HA en VK geen enkel probleem.

3 jaar geleden

Reactie op KarelG

Een vaginale douche (niet te diep inbrengen) met kamillethee verlicht echt ...
Ohja etherische/essentiële lavendelolie samen met rozen, vertelde mijn VK. Nog niet nodig gehad, maar fijn deze reminder

3 jaar geleden

Hier kreeg elke keer dus mijn man over en zonder we het wisten brachten we het elke keer weer aan elkaar 😮‍💨 was heel vervelend dus mijn man moest zelf toen een zalf krijgen en moesten pasr weken van elkaar afblijven en dan was helemaal weg