18 Reacties
3 jaar geleden
Mag je de crème gewoon gebruiken? Ik las op de verpakking niet dacht ik?
3 jaar geleden
Ik heb hier ook al een aantal keer last van gehad. Canesten gyno creme werkte bij mij ook niet (genoeg). Ik heb deze toen op advies van de huisarts gekregen maar mocht de applicator niet gebruiken. Doordat ik het met mijn vingers moest inbrengen, had ik het idee dat de creme meer op mijn vingers bleef zitten. Klachten bleven dus een beetje aanhouden. Vervolgens weer naar de huisarts gegaan en toen heb ik een eenmalige tablet (antibiotica?) gekregen. Sindsdien geen last meer. Dus ik zou als ik jou was toch even langs de huisarts gaan.
3 jaar geleden
Ik ben een tijdje terug bij de huisarts geweest. Gaf mij een uitwendig zalfje mee. De jeuk is weg, maar de geur is nog steeds niet de oude. De huisarts wilde mij geen eitje meegeven. Dit is tijdens zwangerschap niet zo goed. Ze gaf wel aan dat het na de zwangerschap sowieso weer herstelt.
3 jaar geleden
Knoflookteen in je vagina. Haha geen grap, maar ik kreeg deze van de natuurgenezer en binnen een paar dagen nergens last van
3 jaar geleden
Reactie op Annekebaby
Knoflookteen in je vagina. Haha geen grap, maar ik kreeg deze van de natuur ...
Dit staat op de site van de thuisarts.nl 🤭

3 jaar geleden
Dit staat op de site van de thuisarts.nl 🤭

Haha ja ook gelezen trouwens, het helpt niet bij iedereen en dan is het natuurlijk geen medicijn. Maar het was bij mij wel de redding.
3 jaar geleden
Ik gebruik altijd balance active (meestal alleen online te bestellen). Bij zowel schimmel als bacterie infectie voor mij echt het beste middeltje. Je kunt ze ook 1x per week preventief gebruiken.
3 jaar geleden
Reactie op Annekebaby
Haha ja ook gelezen trouwens, het helpt niet bij iedereen en dan is het nat ...
Missxhien een brutale vraag, maar hoe kreeg je de teen er weer uit?
3 jaar geleden
Missxhien een brutale vraag, maar hoe kreeg je de teen er weer uit?
Nee hoor logisch. Na een nachtje haalde ik hem eruit. Met je hand, je moet soms eerst even persen. Bij mij ging dat prima.
3 jaar geleden
Reactie op KarelG
Een vaginale douche (niet te diep inbrengen) met kamillethee verlicht echt ...
Ohja etherische/essentiële lavendelolie samen met rozen, vertelde mijn VK. Nog niet nodig gehad, maar fijn deze reminder