9 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg even! Wat is de bestemming? Wij zijn nog aan het kijken waar we in november heen willen en vind een swim up wel een hele goede

2 jaar geleden

Ik volg ook!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Wij hadden een fijne swim up in Griekenland, is best makkelijk te vinden online. Vaak wel de wat duurdere oplossing, maar wel ideaal. Wij zijn net op vakantie geweest met baby van 1 maand oud en hij deed ook slaapjes onder de parasol bij het zwembad in zijn wagen. Waqt ik ook als tip zou geven is om ergens te zitten in of vlakbij een stadje. Wij waren nu met 3 Kids en paar keer restaurant was gewoon niet fijn. Maar toen ontdekten we afhalen. Zo fijn en relaxed. Hoef je toch niet te koken, maar wel de comfort van eigen appartement en niet de deur uit hoeven en kinderen in eigen bedje. Of dat je bijv in het resort ook kan eten. Dan heb je veel opties.

2 jaar geleden

Nog nooit van gehoord en gelijk gaan googlen. Er gaat een wereld voor ons open. Ideaal zeg zo’n swim up! 🤩

2 jaar geleden

Parga beach resort Mitsis blue domes op Kos

2 jaar geleden

Reactie op malin23

Parga beach resort Mitsis blue domes op Kos
Dankjewel! Mitsis had ik ook al voorbij zien komen! Tevreden over?

2 jaar geleden

Reactie op Sa--696

Wij hadden een fijne swim up in Griekenland, is best makkelijk te vinden on ...
Dankje voor je tips! Welk hotel zaten jullie?

2 jaar geleden

Reactie op Chelsea1234

Ik volg even! Wat is de bestemming? Wij zijn nog aan het kijken waar we in ...
Bestemming nog onbekend, maar ik denk Griekenland! Daar hebben ze de meeste swim up kamers en nog t meeste kans op mooi weer denk ik. In november op de Canarische eilanden denk ik het beste weer

2 jaar geleden

Reactie op hilke212

Dankjewel! Mitsis had ik ook al voorbij zien komen! Tevreden over?
Mitsis is echt een heel goed hotelketen ja er zijn er meerdere (vooral te boeken via Sunweb)