12 Reacties

2 jaar geleden

Wij gaan elk jaar , dit jaar met ons kindje die dan 5 maanden is 6weken ik heb een lijstje van “ehbo spullen “ die handig zijn om mee te nemen voor de baby Mijn tip is vooral veel mouwloze rompers meenemen Niet teveel kleding op elkaar aandoen als het kan neem een kleine strandbed met die netje ( hierin kan ze snacht slapen tegen muggen )

2 jaar geleden

mischien heb je er wat aan , fijne vakantie alvast🙌🏾

2 jaar geleden

voor in de vliegtuig hebben wij deze & een draagzak! Vraag een babybedje op in de vliegtuig, van ervaring kan ik zeggen SUPER HANDIG & gratis dan hebje meer ruimte zodat de kinderen kunnen stretchen of op de grond voor je spelen & je hebt je handen vrij als de baby slaapt

2 jaar geleden

ahh meschien handig ook, de babybedjes moeten vantevoren aangevraagd worden (telefonisch) na het boeken v/d ticket ! er zijn maar 2 beschikbaar per vlucht vandaar

2 jaar geleden

Geen tip maar gewoon GAAN 🥳

2 jaar geleden

Reactie op naomiLN

mischien heb je er wat aan , fijne vakantie alvast🙌🏾
Wat handig! Welke anti muggen spray hebben jullie voor een baby als ik vragen mag?

2 jaar geleden

Reactie op VD22

Wat handig! Welke anti muggen spray hebben jullie voor een baby als ik vrag ...
Muggenspray zou ik op bestemming zelf komen. Curaçao zijn andere soort muggen dan in Nederland

2 jaar geleden

Ik ben zelf een Curaçaoenaar , en ik raad aan eentje mee te nemen ! Die in curaçao hebben vaak alcohol erin in dat is voor een baby te sterk !

2 jaar geleden

deze gaan wij gebruiken heel weinig!

2 jaar geleden

vandaar dat ik deze aanraadt , om er snacht in te slapen , zodat je de spray niet hoeft te gebruiken ! deze det in zijn ledikant & gebruiken we dan ook op het strand

2 jaar geleden

Wij zijn met ons eerste dochtertje van toen drie maanden naar Bonaire geweest. Ik twijfelde heel erg en heb veel spijt gehad. De vlucht ging super, ze sliep heel veel. Borstvoeding was ook makkelijk in vliegtuig. Maar daar erg warm etc en ik was er simpelweg niet aan toe (hormonen , onzekerheid)Ik ben veel te veel meningen gaan vragen aan iedereen, mijn vriend wilde ook graag en heb niet naar mijn gevoel geluisterd. Misschien is het voor jou wel goed, denk dat je dat zelf het beste weet. Daarna nog twee keer geweest, toen was ze 1 en 1,5 jaar.. intensief op de vlucht maar verder wel genoten. Het blijft natuurlijk wel hard werken met kids

2 jaar geleden

Ik ben met mijn zoontje van 7 weken naar Curaçao gegaan. Ik zeg gewoon doen! Ja het is warm, ja het is anders. De vlucht was te doen! Hij sliep veel aan boord. En eerlijk, het heeft mij mentaal echt heel goed gedaan. Tuurlijk zou ik je nu ook niet aanraden om met je baby aan het strand te zitten ivm de extreme hitte die daar momenteel is. Er is een hittegolf daar gaande. Mijn familie wordt gek van de extreme hitte, scholen die stoppen ook eerder. Dus misschien kan je, je mening daarop baseren. En anders blijf je op zo’n hete dag weg van het strand (dat deed ik).