12 Reacties
2 jaar geleden
Wij gaan elk jaar , dit jaar met ons kindje die dan 5 maanden is
6weken
ik heb een lijstje van “ehbo spullen “ die handig zijn om mee te nemen voor de baby
Mijn tip is vooral veel mouwloze rompers meenemen
Niet teveel kleding op elkaar aandoen
als het kan neem een kleine strandbed met die netje ( hierin kan ze snacht slapen tegen muggen )
2 jaar geleden
Wij zijn met ons eerste dochtertje van toen drie maanden naar Bonaire geweest. Ik twijfelde heel erg en heb veel spijt gehad. De vlucht ging super, ze sliep heel veel. Borstvoeding was ook makkelijk in vliegtuig. Maar daar erg warm etc en ik was er simpelweg niet aan toe (hormonen , onzekerheid)Ik ben veel te veel meningen gaan vragen aan iedereen, mijn vriend wilde ook graag en heb niet naar mijn gevoel geluisterd. Misschien is het voor jou wel goed, denk dat je dat zelf het beste weet. Daarna nog twee keer geweest, toen was ze 1 en 1,5 jaar.. intensief op de vlucht maar verder wel genoten. Het blijft natuurlijk wel hard werken met kids
2 jaar geleden
Ik ben met mijn zoontje van 7 weken naar Curaçao gegaan. Ik zeg gewoon doen! Ja het is warm, ja het is anders. De vlucht was te doen! Hij sliep veel aan boord. En eerlijk, het heeft mij mentaal echt heel goed gedaan.
Tuurlijk zou ik je nu ook niet aanraden om met je baby aan het strand te zitten ivm de extreme hitte die daar momenteel is. Er is een hittegolf daar gaande. Mijn familie wordt gek van de extreme hitte, scholen die stoppen ook eerder. Dus misschien kan je, je mening daarop baseren. En anders blijf je op zo’n hete dag weg van het strand (dat deed ik).