49 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Jetteke

Wat ik me heel erg afvraag, wat doen jullie wanneer de baby slaapt? Als je ...
Ik heb speciaal een kleinschalig hotel geboekt want kijk nu vanuit het zwembad op onze kamer. Zo kunnen we overdag als ze slaapt bij het zwembad zitten! In de avond is het iedere avond anders, dus kijken we hoe het loopt. Soms slaapt ze in de kinderwagen, maar gisteren had ze daar geen zin in dus sliep ze pas om 23u 🥴

7 maanden geleden

Reactie op Jetteke

Wat ik me heel erg afvraag, wat doen jullie wanneer de baby slaapt? Als je ...
Wij hebben haar gewoon mee genomen in de wagen en s’avonds terug in bed gelegd. Voorheen heeft ze nog nooit geslapen in de wagen maar ging supergoed. Want hier normaal ook altijd rond 19:00 naar bed. Met alle dutjes eigenlijk. Als we bij het hotel waren sliep ze daar en anders in de wagen. Wij hadden nog een luxe terras met ligbedden en jacuzzi boven onze hotelkamer dus wij lagen veel daar. En in de wagen namen we haar ook mee naar het zwembad. Maar wij zaten in zon klein hotel (20 kamers) dat ik haar anders ook wel op bed had durven leggen met de babyfoon maar zit dan toch minder relaxt zelf.

7 maanden geleden

Reactie op Np22

Wij zijn nu op vakantie 2 weken met het vliegtuig en hebben hier een auto g ...
Bij ons helpt die spinners niet helaas. Hij probeert het los te trekken en draait er niet mee 😂

7 maanden geleden

Waren van plan kinderwagen mee te nemen, maar vandaag toch besloten om een buggy aan te schaffen! Iemand ervaring met Easywalker Mini? Of andere merken/tips? 😊

7 maanden geleden

Reactie op Petronella95

Waren van plan kinderwagen mee te nemen, maar vandaag toch besloten om een ...
Wij hebben de joolz aer ik heb geen ervaring met andere maar het bevalt ons echt heel erg goed hij is ligt en er zit ook een hengsel bij dat je hem als een soort tas kan dragen. Wij reizen best veel rond en zitten nu toevallig in een appartement met 3 trappen komt het weer ideaal uit. En met 1 hand open en dicht en ze slaapt er heerlijk in door de donkere kap.

7 maanden geleden

Reactie op Np22

Wij hebben de joolz aer ik heb geen ervaring met andere maar het bevalt ons ...
Deze hebben wij ook gekocht

7 maanden geleden

Wat leuk! Wij vliegen over 4 weekjes naar gran canaria. Lees ook even mee. Wij hebben de buggy qute q-rider met reistas, nemen geen eten mee omdat we all in hebben en ze daar ook veel verkopen. Nemen wel potjes fruit mee voor de vlucht.

7 maanden geleden

Wij zijn nu op Tenerife ☀️ met onze peuter van 3 en baby van 10 maand. Voor het instappen ✈️ nog even lekker laten kruipen/rollen/rennen / moe maken, whatever. -In het vliegtuig bij stijgen / dalen laten drinken - een hydrofiel mee om de omgeving "af te schermen " zodat er geslapen kan worden - wick wings opblaasbaar kussen zodat baby / peuter languit kan liggen - spinners (veelgenoemd maar ja, het is een leuke bezigheid) - snacks! - ander nieuw speeltje Voor de rest, buggy mee en voor het stukje vanaf t vliegtuig tot bagage band de draagzak. Ik geef bv dus qua kv heb ik geen tips, maar de mensen naast ons hadden een thermoskan heet water mee, aangezien voor t opstijgen de stewardess nog geen tijd heeft om heet water te pakken Hier op vakantie is het genieten en zijn we niet mega veel nodig.. hebben luiers meegenomen maar zijn hier ook te koop. Hebben logies, dus kopen hier ook broccoli, tomaten etc en hebben een snackbak (3vaks) mee om dagelijks mee te nemen naar het zwembad. Het enige lastige is dat onze kleine man graag im beweging is en veel wil kruipen. De zwembadtegels zijn te heet het gras voor ons appartement te hard om te kruipen dus hij kan lastig z'n energie kwijt. Ik zou echt aanraden om een appartement oid te boeken waarbij je ook leefruimte hebt. Maar dat is persoonlijk. Verdee voor de peuter ben ik al jaren fan van slipstops! Geen last van hete tegels of zand en kun je ook mee zwemmen. En een tube handwaszeep, even een handwasje en weer wat schone kleren dan hoef je niet de hele garderobe mee te slepen.

7 maanden geleden

Wij zijn nu ook op vakantie, baby van bijna 10 maanden. All inclusive hebben we. Alleen lunch en diner is voor haar te laat. We hebben paar potjes eten zelf mee genomen. Toch wel heel makkelijk. Broodtrommel meegenomen bij ontbijt en lunch om eten voor gaar lunch en avondeten in te doen

7 maanden geleden

Voor wie een huurauto regelt, heb je problemen ervaren bij het regelen van een autostoeltje? Vriendin van mij stond laatst op het vliegveld en toen hadden ze er geen meer.

7 maanden geleden

Reactie op Myrthe1988NH

Voor wie een huurauto regelt, heb je problemen ervaren bij het regelen van ...
Wij huren altijd via Sunnycars. Altijd top geregeld nu voor de eerste keer met kinderstoeltje. Hij stond dus wel los naast de auto en moest hem zelf installeren dat vond ik wel vreemd (omdat het ook niet goedkoop is) gelukkig wist ik hoe het moest anders dan sta je daar dus nog te kloten na een vlucht. 😂

7 maanden geleden

Reactie op Np22

Wij huren altijd via Sunnycars. Altijd top geregeld nu voor de eerste keer ...
Weet niet of dit dus op elk vliegveld zo is daar heb ik geen ervaring mee.

7 maanden geleden

Wij zijn begin mei naar Rhodos geweest met onze dochter van toen 9,5 maand. - Wij hadden een reisbuggy (check of je zonnekap groot genoeg is, die van ons niet dus moesten soms een extra doek eroverheen doen) - onze dochter heeft nooit uit potjes gegeten en bleek op vakantie dit dus ook echt te weigeren.. Hadden gelukkig een apartement waar we konden koken. Dus tip: probeer dit eerst thuis - pot pindakaas vanuit thuis meegenomen zodat we sowieso beleg hadden wat ze lust. - genoeg rompers, vooral voor de doorlekmomenten - wij hebben het ritme van thuis gevolgd met de dutjes. Gingen ook 'vroeg' uiteten omdat ze om 19.00u het echt zat was en niet in de buggy ging slapen... - wij hebben onze babyfoon gebruikt en 's middags bij het zwembad gelegen. Hier moet je zelf als ouder natuurlijk naar kijken of je daarbij comfortabel ben - trek je niks aan van anderen in de vlucht. Onze dochter heeft wel even gehuild want die slaapt helaas alleen nog maar in dr bed of kinderwagen, maar iedereen was gelukkig erg lief. Zorg voor afleiding voor haar (favoriete speelgoed)

7 maanden geleden

Pfoeee ter aanvulling op mijn vorige reactie. Ik had best veel luiers mee (2jr terug ook gedaan, ik denk dan, daardoor weet ik dat ik op de terugweg weer ruimte over heb voor souvenirs..) maar nu moesten we hier een pak luiers kopen... €15 ,-! Was alleen merkluiers.. dus ongeveer €0.90 cent per luier. Thuis kopen we gewoon kruidvat luiers +- €0.20 per luier. Ik zou dus, bij evt ruimte over, gewoon luiers meenemen ! Haha

7 maanden geleden

Als je je buggy meeneemt ga voor een reistas erbij. Niet alleen ter bescherming van je buggy. Je kan daar ook zoveel voor je baby kwijt: luiers, billendoekjes, draagzak. Heb geen luiers of doekjes op vakantie moeten aanschaffen 😁 Ook niet voor ruim moeten betalen, bij transavia mag de buggy (1 stuk: buggy of autostoel of kinderwagen of trolley 10kilo) gratis mee.

7 maanden geleden

Even een vraag; hoe doen jullie warme melk geven in de nacht van de hotelkamer? Thermos gebruiken?

7 maanden geleden

Reactie op testsgan

Even een vraag; hoe doen jullie warme melk geven in de nacht van de hotelka ...
Wij hadden een thermosfles en een mini waterkokertje mee, zo hadden we zelf altijd warm water bij!

7 maanden geleden

Reactie op testsgan

Ja alleen wij ontdekten dat ze koude melk ook prima vindt tijdens de vakantie (wel hard schudden dus veel bellen, dat was het nadeel). Ook het proberen waard

7 maanden geleden

Reactie op testsgan

Wij een thermosfles die we in de avond vullen met kokend water. Zo doen we dat thuis eigenlijk ook nog altijd, thermosfles kokend water mee naar boven voor z'n ochtend melkie!

7 maanden geleden

Reactie op Petronella95

Wij een thermosfles die we in de avond vullen met kokend water. Zo doen we ...
Hahah heerlijk dat je kan doorslapen tot de ochtend. Die van ons wordt 0200, 0400 en 0800 wakker. Denk dat ik die draagbare flessenverwarmer aanschaf.