49 Reacties

7 maanden geleden

Ik lees mee.

7 maanden geleden

Wij zijn net terug uit Turkije!! Ik had deze mee en pakte eten uit de kinder of dieet hoek en zo nodig kon ik het wat vermalen. Ook had ik een klein broodtrommeltje mee, zodat ik iets extra’s van het buffet mee kon nemen en dit aan hem kon geven. de lunch was namelijk pas vanaf 13:00 en hij krijgt altijd om 11:45 z’n broodje

7 maanden geleden

Wij zijn nu halverwege onze vakantie naar Griekenland met baby. Tot dusver onze ervaringen op jouw onderwerpen: - wij hebben wel een reisbuggy aangeschaft ( Qute Buggy Q-compass ). Echt blij mee! Het is niet alleen chill met vliegen (je hebt m snel), maar ook al die transfers die je hebt. Je klapt m zo in en kunt gaan. Ook kan die voor in onze fietskrat . Ideaal! - We hebben 6 potjes mee, maar tot dusver al 4 dagen meegegeten met het buffet. Ze eet wel minder dan thuis, maar komt niet om van de honger :) - Hier een beetje van beiden. Soms slaapt ze in de wagen, soms in bed en dan chillen wij lekker bij de all inclusive. In t vliegtuig had ze dik 2 van de 3,5 uur geslapen. Ideaal. Soms red ze het met 1 lang slaapje zoals vandaag. En anders 2 zoals thuis. De eerste hele dag, was wel drama met slapen. Van 08:15 - 22:30 u wakker met 2 x een kort slaapje. Dan ben je wel op kan ik je vertellen ☠️. - Ik vond puppy pads van de Action wel chill. Nemen niet veel ruimte in beslag en een goede en schone verschoonplek vinden, is soms wel eens een uitdaging. En verder even denken.. mssn bedenk ik nog wat !

7 maanden geleden

Reactie op Jetteke

Wat ik me heel erg afvraag, wat doen jullie wanneer de baby slaapt? Als je ...
Wij hebben een aparthotel: dus appartement met 2 kamers en balkon, maar wel all inclusive qua eten en drinken. Tot nu toe gaat ze meestal tussen 21:00 en 22:00 naar bed (het is hier een uur later dan in NL). Wij gaan meestal 1-1,5 uur na haar, dus we drinken nog 1 drankje, op de kamer/of op balkon. Dat gaat zo voorbij. Overdag slaapt ze dan vaak 1 slaapje in de wagen/onderweg. Dus dan zijn wij bezig met lopen of dingen bezoeken ofzo. En het 2e slaapje in bed doen we gewoon even chillen op t balkon of binnen op de banken. Vaak is het ook tijdens lunchtijd, dus we gaan dan omstebeurt buffet halen en eten t op ons balkon op :). Wij hadden kaarten en yahtzee mee. Het is nu dag 4, ligt nog onaangeraakt in de koffer 😅

7 maanden geleden

Super handig deze tips, dank! Wij vertrekken morgen naar Gran Canaria. De plak spinners voor in het vliegtuig zijn ingepakt ;) erg benieuwd!

6 maanden geleden

Het is echt genieten hier! Vlucht ging super. Lekker hele dag in het water spetteren! En hij vindt het fantastisch om van het buffet mee te eten; allerlei dingen proeven die hij thuis nooit zo snel zou eten.

6 maanden geleden

Ontploft een pot nutrilon als ik die in de koffer doe in het vliegtuig ?🤣

6 maanden geleden

Reactie op DTlove92

Ontploft een pot nutrilon als ik die in de koffer doe in het vliegtuig ?🤣
Nee, gaat goed hoor!

6 maanden geleden

Reactie op Hel1J

Nee, gaat goed hoor!
Thanks !! Ik dacht ff hier checken … geen ervaring mee namelijk 🤣