16 Reacties

2 jaar geleden

Bij mij met 9 weken begon hij dit te doen. Daarna een paar weken weer niet en toen weer wel

2 jaar geleden

Hier begon ze 2/3 dagen geleden ermee - 9 weken

2 jaar geleden

Wat vroeg allemaal! Mijn zoontje maakt nog totaal geen aanstalten haha. Hebben jullie dan heel veel tijd aan tummy time besteed steeds? Even nieuwsgierig

2 jaar geleden

Reactie op Is4b3l

Wat vroeg allemaal! Mijn zoontje maakt nog totaal geen aanstalten haha. Heb ...
Hier eentje van 14 weken die nog helemaal niks doet haha, je zoontje is dus zeker niet alleen hoor. En wij proberen toch geregeld tummy time te doen 🤷🏼‍♀️ op zijn tempo is goed genoeg voor ons 😊

2 jaar geleden

Hier begonnen met 12 weken maar totaal ongecontroleerd. Hoofd zakt opzij dus rest van het lichaam volgt. Onze kinesist heeft nu tips gegeven om het rollen een beetje gecontroleerd te oefenen af en toe.

2 jaar geleden

Reactie op Is4b3l

Wat vroeg allemaal! Mijn zoontje maakt nog totaal geen aanstalten haha. Heb ...
Hier ook niet hoor! Ooit kunnen ze het allemaal haha.

2 jaar geleden

Mijn zoontje deed het bij negen weken ongeveer, hij is nu bijna 12 weken. Hij heeft er niet elke dag zin in hoor.

2 jaar geleden

11 weken. Maar buiklig vind hij nu pas leuk dus hij ligt nu gwn langer op zijn buik 😅

2 jaar geleden

Met een week of 4.5/5 gebeurde het al een paar keer, echt gecoördineerd nog niet toen

2 jaar geleden

Dochter van 13 weken die half op haar zij draait, verder nog niets 😅

2 jaar geleden

Mijn zoontje begon idd ook met 10 weken. 4 weken lang niet geslapen ervan want dat moest snachts allemaal geoefend worden, dus konden m elk uur terug draaien 😂. Mijn dochtje is nu bijna 9 weken en die zie ik t voorlopig nog niet doen.

2 jaar geleden

Van buik naar rug doet ons zoontje ook al een tijdje, maar dat is gewoon de zwaartekracht hoor. Als ie geen zin meer heeft op z’n buik, gaat wat opzij hangen en met dat relatief zware hoofdje ligt ie zo weer op z’n rug 😂!

2 jaar geleden

Hier begon het ook met 10 weken. Nu bijna 12 weken en als we haar op de buik leggen probeert ze meteen omrollen naar de rug. En als ze te moe is en/of het lukt haar niet direct, dan is het drama 🫠 Wij hebben geen extra tijd besteed aan tummytime. Dit doen we ook eigenlijk niet omdat ze het dan vrijwel direct op het huilen zet. Ze sliep overdag veel op haar buik en opeens lag ze een keer op haar rug in de box. Sindsdien is het raak!

2 jaar geleden

Hier helaas nog niks qua rollen. De oudste deed dit al met 10 weken, maar ik zie bij onze jongste nog geen enkele teken van rollen. Is dit erg?

2 jaar geleden

Mijn zoontje kan zijn hoofdje wel al mooi optillen, maar omrollen lukt nog niet! Hij is 12 weken.

2 jaar geleden

Rond 9/10 weken begon ze van haar buik naar rug te rollen. Nu was ze vanmorgen zelf naar haar zij gedraaid!