Ik ben heel erg benieuwd wanneer jullie baby's hier mee begonnen. Hier 10 weken oud en rolt iedere keer van buik naar rug. Afgelopen weken als hij het niet meer leuk vond op de buik rolde ik hem zelf door naar de rug. Maar hier sta ik wel even versteld van haha.
Wat vroeg allemaal! Mijn zoontje maakt nog totaal geen aanstalten haha. Hebben jullie dan heel veel tijd aan tummy time besteed steeds? Even nieuwsgierig
Wat vroeg allemaal! Mijn zoontje maakt nog totaal geen aanstalten haha. Heb ...
Hier eentje van 14 weken die nog helemaal niks doet haha, je zoontje is dus zeker niet alleen hoor. En wij proberen toch geregeld tummy time te doen 🤷🏼♀️ op zijn tempo is goed genoeg voor ons 😊
Hier begonnen met 12 weken maar totaal ongecontroleerd. Hoofd zakt opzij dus rest van het lichaam volgt. Onze kinesist heeft nu tips gegeven om het rollen een beetje gecontroleerd te oefenen af en toe.
Mijn zoontje begon idd ook met 10 weken. 4 weken lang niet geslapen ervan want dat moest snachts allemaal geoefend worden, dus konden m elk uur terug draaien 😂. Mijn dochtje is nu bijna 9 weken en die zie ik t voorlopig nog niet doen.
Van buik naar rug doet ons zoontje ook al een tijdje, maar dat is gewoon de zwaartekracht hoor. Als ie geen zin meer heeft op z’n buik, gaat wat opzij hangen en met dat relatief zware hoofdje ligt ie zo weer op z’n rug 😂!
Hier begon het ook met 10 weken. Nu bijna 12 weken en als we haar op de buik leggen probeert ze meteen omrollen naar de rug. En als ze te moe is en/of het lukt haar niet direct, dan is het drama 🫠
Wij hebben geen extra tijd besteed aan tummytime. Dit doen we ook eigenlijk niet omdat ze het dan vrijwel direct op het huilen zet. Ze sliep overdag veel op haar buik en opeens lag ze een keer op haar rug in de box. Sindsdien is het raak!