12 Reacties

vorige maand

Ik heb al 2jaar geen fietstassen meer als t niet langer is, ik heb 1 achterstoeltje, 1 voorstoeltje en een babymee voorop staan, gang tassen aan me stuur en dan zet ik die in baby mee gaat prima :) en jongste zit in draagzak. Gaan binnekort voor oudste fiets kopen en dan middelste naar achteren en jongste voorop! Ik heb er geen moeite mee om geen fietstassen te hebbe

vorige maand

Hier hebben we nu een achterzitje zonder voeten maar met fietstassen.. Dus er kan wel wat in de tassen, en mocht 't nodig zijn ook de voeten erbij in. Oh en voorzitje is weg is vervangen door een voor zadeltje, net als bij papa op de fiets. Nu kan de oudste sporadisch nog even mee op de fiets. Of vriendjes / vriendinnetjes uit school.

vorige maand

Op mijn fiets zit dochter in een achterzitje. Helaas vanwege de voet beugels kunnen er geen fietstassen gemonteerd worden. In plaats daarvan heb ik nu een mandje voorop de fiets. Wij wonen in een dorp en doen de grotere boodschappen toch met de auto, dus hier niet zo'n probleem. Ik vind het juist wel relaxter fietsen met haar achterop, ze zit nu niet steeds aan m'n fietscomputer of fietsbel 😂

vorige maand

Ja wij moesten een poosje geleden al over vanwege gewicht. Ik vind het ook wel jammer vond het ook gezellig voorop. Maar m’n dochter maakt het niks uit. Ik heb een mand voorop mijn fiets.

vorige maand

Toevallig eergister gewisseld heb het achterzitje van Bobike gekocht, fietstassen moesten er wel af maar heb een kratje voorop om alsnog boodschappen in mee te kunnen nemen. Mijn dochter vind het fietsen weer helemaal leuk nu, ze wilde niet meer voorop zitten omdat het echt te krap werd. Ben erg tevreden over het zitje!

vorige maand

Bedankt voor de reacties. Wij doen alles met de fiets en ik kan echt niet zonder de fietstassen waar standaard boodschappentas en regenbroek inzit. Ik moet maar even zoeken naar iets voorop de fiets dan wat ook een deksel heeft ofzo

vorige maand

Reactie op Itsmemarie

Bedankt voor de reacties. Wij doen alles met de fiets en ik kan echt niet z ...
Je kan ook de voeten in de fietstas stoppen, of een bagage verlenger aanschaffen. Een zadeltje voorop zetten van bijvoorbeeld het merk jantje.

vorige maand

Reactie op Itsmemarie

Bedankt voor de reacties. Wij doen alles met de fiets en ik kan echt niet z ...
Is een fietskar geen optie voor je? Was hier zelf een no-go, maar weet dat mijn schoonzusje in de stad hier echt heel blij mee is. Dan kun je gewoon de fietstassen houden en je kindje droog vervoeren. Is alleen minder gezellig op de fiets

vorige maand

Ja, al vrij snel (ik denk met 1,5 jaar ofzo?). Het bevalt veel beter. Trapt en stuurt veel minder zwaar voor mijn idee. We hebben een groot fietskrat voorop en echte grote boodschappen doen we met de auto. Dus geen fietstassen meer. Soms wel onpraktisch, maar meestal gaat het goed.

vorige maand

Ik heb het ongeveer een maand geleden gedaan. Ik zag bijna niks meer omdat ik niet meer over hem heen kon kijken en hij ook te erg ging wiebelen aan mijn stuur. Inderdaad wel veel ongezelliger, achterop. Maarja. Ik heb overigens geen fietstassen.

vorige maand

Reactie op Lippie91

Ik heb het ongeveer een maand geleden gedaan. Ik zag bijna niks meer omdat ...
Hier kon ik er ook niet meer overheen kijken en werd het te zwaar. Inmiddels zit het achterzitje erop en het gaat heel goed. Ik vind het ook minder erg dan gedacht. We kunnen nog steeds leuk kletsen en dingen aanwijzen. Kan hem alleen geen kusjes meer geven haha. Maar wel fijn dat ik weer normaal kan kijken. Voorop de fiets zit nu een kratje voor de spullen.

vorige maand

Reactie op Itsmemarie

Hier kon ik er ook niet meer overheen kijken en werd het te zwaar. Inmiddel ...
🤭 “weer normaal kan kijken” Grappig geformuleerd ☺️🌸